Στο «Κ» της Κυριακής: Ο άνθρωπος που θέλει να απογειώσει την Ομόνοια

Στο «Κ» της Κυριακής: Ο άνθρωπος που θέλει να απογειώσει την Ομόνοια

1' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Όσο ο Λιον Άβιγκαντ φωτογραφίζεται από ένα μπαλκόνι του πρώτου Brown Hotel στην Ελλάδα στην αρχή της οδού Πειραιώς προσπαθώ να μπω στο μυαλό του. Να φανταστώ τι έχει φανταστεί ο ίδιος για την Ομόνοια, γιατί επέμεινε να βάλει όλες τις μάρκες του στην πλατεία που οι περισσότεροι Αθηναίοι έχουμε συνηθίσει να αποφεύγουμε (ναι, ακόμα και μετά την επιτυχημένη αναβίωση του διάσημου πίδακα). Αν δεν ήξερα ότι ο Άβιγκαντ είναι γέννημα θρέμμα του Τελ Αβιβ θα δυσκολευόμουν πολύ να καταλάβω την ανεξήγητη εκ πρώτης όψεως εμμονή του 48χρονου επιχειρηματία με την Ομόνοια.

Ο Άβιγκαντ, ακριβώς επειδή μεγάλωσε στο Τελ Αβίβ, μια μάλλον «άχαρη» μεσογειακή μητρόπολη με πολύ τσιμέντο (σας θυμίζει κάτι;) και ακριβώς επειδή πρωταγωνίστησε ο ίδιος στο πρόσφατο τουριστικό boom της πόλης με την ιδιότητα του ανήσυχου επιχειρηματία της βιομηχανίας του τουρισμού που έβλεπε πολύ πιο πέρα από τα στερεότυπα για το τι είναι πραγματικά «όμορφο» και «ενδιαφέρον» και «σέξι» σε μια πόλη, είναι ο άνθρωπος που βλέπει την Ομόνοια με έναν τρόπο που δεν μπορούμε να την δούμε εμείς.

Ο συνιδρυτής της αλυσίδας Brown Hotels Λιον Άβιγκαντ εξηγεί στο περιοδικό «Κ» γιατί η «απόβαση» της εταιρείας του στην Ελλάδα ξεκινάει από την πιο εμβληματική πλατεία της χώρας με τέσσερα νέα ξενοδοχεία και μάλιστα εν μέσω πανδημίας.

Στο νέο τεύχος του «Κ» που κυκλοφορεί την 1η Νοεμβρίου μαζί με την Καθημερινή της Κυριακής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή