Οδηγούμε την ηλεκτρική Porsche Taycan Cross Turismo, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε την ηλεκτρική Porsche Taycan Cross Turismo, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εδώ και δύο χρόνια η Porsche μπήκε για τα καλά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με την αμιγώς ηλεκτρική Taycan, ενώ είχαν προηγηθεί αρκετές εξηλεκτρισμένες υβριδικές υλοποιήσεις των υπαρχόντων μοντέλων. Οι επίσημες εκτιμήσεις προβλέπουν ότι το 2025 μία στις δύο νέες Porsche θα είναι εξηλεκτρισμένη, ενώ το 2030 το 80% των πωλήσεών της θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητες. Όλα αυτά βέβαια όταν πίσω στο όχι και τόσο μακρινό 2013 πολλοί είχαν εκφράσει εντονότατες ενστάσεις για το κατά πόσο ένα supercar όπως η 918 Spyder μπορεί να έχει στο DNA του plug-in υβριδικά χαρακτηριστικά. Αυτό πάντως που ίσως να μη γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι ότι τα πρώτα δείγματα γραφής της Porsche ήταν ηλεκτρικά, και πιο συγκεκριμένα οι ηλεκτρικές άμαξες που κατασκεύασε το 1900 ο Ferdinand Porsche σε συνεργασία με τη Lohner, ενώ την ίδια χρονιά σχεδίασε και το πρώτο λειτουργικό υβριδικό αυτοκίνητο, με την ονομασία «Semper Vivus» (που σημαίνει, πάντα ζωντανός).

Επιστροφή στο σήμερα, και τα πεπραγμένα από το πρώτο εμπορικό έτος της Taycan είναι άκρως ενδεικτικά αυτού που έρχεται, αφού οι πάνω από 20.000 πωλήσεις τής επέτρεψαν από το πρώτο κιόλας εμπορικό έτος να ισοφαρίσει ουσιαστικά με το «καλημέρα» την «πολύπειρη» 911. Το πολύτιμο μπόνους για τη γερμανική εταιρεία είναι ότι πάνω από το 40% των πελατών της Taycan είναι νέοι στη μάρκα, χωρίς δηλαδή κάποια προηγούμενη εμπειρία από όλα αυτά που πρεσβεύει το όνομα «Porsche». Καλό το σπορ DNA της Taycan, αλλά όλοι αυτοί οι καινούργιοι πελάτες που θα συνεχίσουν να καταφθάνουν στις εκθέσεις (και στους ιστότοπους) της εταιρείας, αργά ή γρήγορα θα θέλουν κάτι πιο καθημερινά εκμεταλλεύσιμο. Επειδή λοιπόν η Porsche μας έχει δείξει ότι φροντίζει να διαβλέπει εγκαίρως τις τάσεις που δημιουργούνται μέχρι να λανσάρει την ηλεκτρική Macan (ήδη έχουν αρχίσει τα πρωτότυπα να γράφουν τα πρώτα δοκιμαστικά χιλιόμετρα), το ρόλο αυτόν θα αναλάβει η Taycan Cross Turismo.

*Διαβάστε τις οδηγικές μας εντυπώσεις από την Porsche Taycan Cross Turismo, στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή