Οδηγούμε το GR86, τον συνεχιστή της ιαπωνικής οδηγικής παράδοσης, όπως την ορίζει η Toyota, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε το GR86, τον συνεχιστή της ιαπωνικής οδηγικής παράδοσης, όπως την ορίζει η Toyota, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αν και το GR86 αναμένεται στην Ευρώπη περί τα τέλη της άνοιξης, βρεθήκαμε για μια πρώτη επαφή στη Βαρκελώνη, και ειδικότερα στην πίστα του Καστελιόλι, αλλά και σε ανοιχτή διαδρομή πέριξ της καταλανικής πρωτεύουσας, για να διαπιστώσουμε από κοντά πως δεν έχουμε να κάνουμε με ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, αλλά με ένα μοντέλο που συνδυάζει ιδανικά τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της σπορ προσέγγισης με την ευκολία χρήσης στην καθημερινότητα.

Προερχόμενος από τον προκάτοχό του, ο 16βάλβιδος κινητήρας διαθέτει πλέον μεγαλύτερο μπλοκ και κυλίνδρους, με τη χωρητικότητα από τα 1.998 κ.εκ. να έχει αυξηθεί στα 2.387 κ.εκ.

Διατηρώντας την ίδια σχέση συμπίεσης (12.5:1), η απόδοσή του έχει αυξηθεί κατά περίπου 17%, από τους 200 στους 234 ίππους, στις 7.000 σ.α.λ., ενώ αυξημένη είναι και η ροπή, που πλέον αποδίδεται πολύ χαμηλότερα (250 Nm/3.700 σ.α.λ., έναντι των 205 Nm/6.600 σ.α.λ. του GT86). Από πλευράς επιδόσεων, για το «0-100» απαιτούνται πλέον 6,3 δλ. (6,9 με αυτόματο κιβώτιο), ενώ η τελική ταχύτητα είναι 226 χλμ./ώρα (216 με αυτόματο κιβώτιο).

*Διαβάστε περισσότερα από την οδήγηση του Toyota GR86, στο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή