Οδηγούμε στα Χανιά το ηλεκτρικό Ami, που φιλοδοξεί να αλλάξει τις μετακινήσεις στην πόλη, εκτάκτως την Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου με την «Καθημερινή»

Το 100% ηλεκτρικό Citroen Ami φιλοδοξεί, όπως το θρυλικό 2CV, να προσφέρει όσο γίνεται περισσότερα, κοστίζοντας όσο το δυνατόν λιγότερο.
Το Ami για τους ανθρώπους της Citroen δεν είναι ένα αυτοκίνητο, αλλά ένα γκάτζετ, εξού και στη Γαλλία ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να το βρει ακόμα και στα Fnac. Το Ami δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα τυπικό αυτοκίνητο, γιατί ο ανταγωνιστής του είναι το σκούτερ, το πατίνι, το Uber ή τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, και ουσιαστικά αποτελεί μια αναβίωση των bubble cars, που εξασφάλισαν ελευθερία κίνησης στους νέους της δεκαετίας του ’50.
Έτσι, το Ami στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί από ηλικίες δεκατεσσάρων ετών και στην Ελλάδα από δεκαέξι, με άδεια μοτοποδηλάτου. Η ιδέα είναι ότι το εν λόγω όχημα μπορείς να το αγοράσεις ή να το ενοικιάσεις. Στη γενέτειρά του, το κόστος απόκτησης του Ami πλησιάζει τα 7.000 ευρώ, ενώ ένα μεγάλο μέρος των αυτοκινήτων αναμένεται να διατεθεί με τη διαδικασία της χρονομίσθωσης ή σε στόλους car sharing. Στη χώρα μας η πώληση του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μέσα στον Ιανουάριο, σε τιμή που αναμένεται, μαζί με τη σχετική επιδότηση, να είναι ιδιαίτερα ελκυστική. Ενόψει της ελληνικής παρουσίασης, παραλάβαμε το Ami για μια πρώτη γεύση στους δρόμους της Αθήνας, και όχι μόνο, καθώς ένα τέτοιο όχημα ταιριάζει απόλυτα σε κάθε μεγάλη ή μικρή πόλη, στα στενά των ιστορικών κέντρων αλλά και στα σοκάκια των ελληνικών νησιών.
*Διαβάστε περισσότερα για το Citroen Ami στο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.