Tο νέο Opel Astra, στην έκτη του γενιά, αντιστέκεται στη μόδα των υπερυψωμένων κατασκευών, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Tο νέο Opel Astra, στην έκτη του γενιά, αντιστέκεται στη μόδα των υπερυψωμένων κατασκευών, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εν μέσω καταιγισμού ηλεκτρικών μοντέλων αλλά και της επί δύο δεκαετίες πολιορκίας των SUV, το Astra, μαζί με μοντέλα όπως το αδερφό πλέον Peugeot 308, το Ford Focus και φυσικά το VW Golf, μπορεί δικαιωματικά να μπει στο κλαμπ εκείνων που διατηρούν στο προσκήνιο το αυτοκίνητο όπως το γνωρίζαμε. Έχοντας περάσει στην έκτη νιότη του, μπορεί μεν να συνδυάζεται με τον εξηλεκτρισμό, στην πραγματικότητα όμως ως μοντέλο παραμένει πιστό στα όσα περιμένει ακόμη ο χρήστης από ένα αυτοκίνητο.

Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει η γκάμα κινητήρων του, την οποία απαρτίζει ο 1.200άρης ατμοσφαιρικός ή τούρμπο με 110 και 130 ίππους, ο επίσης γαλλικός ντίζελ 1,5 λίτρου (130 ίπποι) και, αναμενόμενα, το plug-in υβριδικό σύνολο των 1,6 λίτρων, που σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 180 ίππους.

Έπεται, βέβαια, και ηλεκτρικό στην πορεία, έτσι για να μπορούμε να κάνουμε λόγο για ολοκλήρωση. Όλοι οι υπάρχοντες κινητήρες, όπως και τα χειροκίνητα κιβώτια των 6 σχέσεων ή τα αυτόματα των 8, προέρχονται από τα ράφια της Stellantis, στην οποία ανήκει και η Opel – και γιατί όχι, αφού τελικά αρκεί να βρεθεί κανείς πίσω από το τιμόνι του για να διαπιστώσει πως μπορεί να προκύψει διαφορετικότητα, παρά την κοινή χρήση μηχανικών μερών.

Το πρώτο κερδισμένο στοίχημα του νέου Opel Astra είναι αποτέλεσμα της εμφάνισής του. Πρωταγωνιστής σε μια κατηγορία όπου τα μοντέλα σχεδιαστικά ως επί το πλείστον παραμένουν άχρωμα, έρχεται με ένα τολμηρό design να ξεχωρίσει από την αρχή, αποσπώντας μόνο θετικά σχόλια. Συνολικά σε αυτή του την εκδοχή (σ.σ.: θα ακολουθήσει και η στέισον εκδοχή Sport Tourer) δείχνει δυναμικό και ταυτόχρονα κομψό, ενώ τα φώτα LED εμπρός-πίσω ενισχύουν τη σύγχρονη εικόνα.

*Διαβάστε περισσότερα για το νέο Opel Astra στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή