Το γνώριμο όνομα της MG αξιοποιείται από τον κινεζικό κολοσσό, τη Saic, προκειμένου να συστηθεί στο αγοραστικό κοινό. Με αφορμή την επάνοδο της MG στη χώρα μας, οδηγούμε το MG4 Electric, το οποίο αποτελεί το πιο χαρακτηριστικό δείγμα των δυνατοτήτων του συγκεκριμένου κατασκευαστή.
Αυτό το χάτσμπακ με τη σφηνοειδή μάσκα και το μοναδικό του προφίλ δεν περνάει απαρατήρητο. Αναμφίβολα το πορτοκαλί χρώμα του λανσαρίσματος το κάνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο, αλλά του δίνει συνάμα μια αναγνωρισιμότητα, σε συνδυασμό με τη δουλειά που έχει γίνει ήδη από τον όμιλο Συγγελίδη για το επαναλανσάρισμα της MG στη χώρα μας. Πραγματικά μας έκανε εντύπωση πόσο ενημερωμένος ήταν ήδη ο κόσμος που έσπευδε να το περιεργαστεί, οπουδήποτε σταθμεύαμε. Στο ίδιο αυτό πορτοκαλί είχαμε οδηγήσει το MG4 για πρώτη φορά πέρυσι στη Δανία, στο πλαίσιο της προκριματικής διαδικασίας του Αυτοκινήτου της Χρονιάς, και είχαμε πραγματικά εντυπωσιαστεί.
Το συμπαγές χάτσμπακ αμάξωμα του MG4 αποτελεί μια ευχάριστη εξαίρεση απέναντι στον ορυμαγδό των SUV. Έτσι, μέχρι το λανσάρισμα των ηλεκτρικών Peugeot 308 και Opel Astra, τα πλησιέστερα σε φιλοσοφία ηλεκτρικά θα λέγαμε πως είναι το Nissan Leaf και το ID.3 της Volkswagen. Με μήκος 4.287 χλστ., το MG4 είναι μια ιδέα πιο μικρό από το γερμανικό μοντέλο, σε σχέση με το οποίο όμως είναι λίγο πιο φαρδύ και σημαντικά (κατά 5 εκ.) πιο χαμηλό.
Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.705 χλστ. εξασφαλίζει πλούσιους χώρους για τους πίσω επιβάτες, ενώ η πρόσβασή τους στο εσωτερικό διευκολύνεται από τις πολύ μεγάλες πόρτες, που ανοίγουν σχεδόν σε γωνία 90 μοιρών. Θα επιθυμούσαμε μόνο η βάση του καθίσματος να ήταν λίγο ψηλότερη, εντούτοις το δάπεδο δεν είναι τόσο ανασηκωμένο όπως σε άλλα ηλεκτρικά, καθώς το πάχος της μπαταρίας φτάνει μόλις τα 11 εκ.
*Διαβάστε περισσότερα για το ηλεκτρικό MG4 στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.