«Χρειάστηκα έξι με επτά χρόνια για να επαναφέρω αυτή την Porsche 356 του 1963 σε άριστη κατάσταση. Την έφτιαξα όλη από την αρχή, κομμάτι κομμάτι, επειδή είχε προβλήματα», λέει o Τάκης Φωτεινόπουλος καθώς ανοίγει την πόρτα του θρυλικού supercar. Δίπλα του υπάρχει μια Alfa Romeo Giulia Sprint της δεκαετίας του ’60 και μετά ξεκινά μια σειρά προπολεμικών αυτοκινήτων. Ο πρώην πρόεδρος του σωματείου «Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου» διαθέτει τρία διαφορετικά γκαράζ γεμάτα κλασικά αμάξια. Σίγουρα, όμως, αυτό που βρίσκεται στην Ελευσίνα είναι το πιο εντυπωσιακό· περισσότερο ένα μουσείο της αυτοκίνησης και λιγότερο ένα ψηλοτάβανο ισόγειο. «Είμαι συνεχώς σε αναζήτηση νέου χώρου. Δεν έχω πού να τα βάλω», λέει γελώντας. Πώς, όμως, και πότε ξεκίνησε αυτή η «τρέλα»;
«Όταν ήμουν πέντε χρονών, όσο ο πατέρας μου έκανε ένα τηλεφώνημα σε ένα περίπτερο, σκαρφάλωσα στη θέση του οδηγού και είπα στη μητέρα μου: “Κοίτα τι κάνει ο μπαμπάς και βάζει μπροστά το αυτοκίνητο”. Το αμάξι πήρε μπρος και για καλή μου τύχη βρέθηκε ένας αστυνομικός να το σταματήσει λίγα μέτρα παρακάτω», διηγείται στο μικρό γραφείο που έχει στήσει στον χώρο του γκαράζ. Τα πάντα εδώ μέσα είναι βίντατζ: από τα τραπεζάκια και τις κούπες μέχρι τους κινητήρες και τα αμαξώματα. Αφηγείται πολλές περιπέτειες από τα εφηβικά του χρόνια – ο πατέρας του ήταν μηχανικός της Χωροφυλακής και οδηγός αγώνων μοτοσικλέτας στα προπολεμικά χρόνια. «Ήθελε να είμαι τέλειος οδηγός. Δεν με προειδοποιούσε όμως για τα λάθη που έβλεπε ότι κάνω. Μόλις τα έκανα και χτυπούσα το αμάξι, τότε έλεγε: “Τώρα, δεν θα το ξεχάσεις ποτέ”».
Διαβάστε περισσότερα στο νέο τεύχος του «Κ» που κυκλοφορεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου με την «Καθημερινή».