Σαν τουρίστες στην Αθήνα

3' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η πρωτοβουλία Stay in Athens μας προσφέρει την ευκαιρία να χαρούμε την πόλη μέσα από ένα μοναδικό πακέτο εμπειριών.

Στο τραπέζι μας, στην όμορφη αυλή της Cookoovaya πίσω από το Hilton, μας περίμενε τυπωμένο στα ελληνικά και τα αγγλικά το μενού, ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση, ώστε να παρακολουθούμε τη ροή των πιάτων, αλλά και να το πάρουμε μαζί μας φεύγοντας – ενθύμημα του υπέροχου δείπνου που μόλις ξεκινούσε. Φαγκρί ταρτάρ με ginger, μήλο και καπνιστά αυγά σολομού για πρώτο πιάτο, έπειτα μαριναρισμένη γάμπαρη Αμβρακικού με chili, λάιμ, κόλιανδρο και αβοκάντο, σαλάτα παντζάρι με πορτοκάλι, σύγλινο και κατσικίσιο χαλούμι, δύο εξαιρετικές επιλογές σε κυρίως (ψάρι ή κρέας) και επίλογος με ένα πολύ αγαπημένο επιδόρπιο της Cookoovaya: τάρτα αχλάδι με καραμέλα βουτύρου και παγωτό βανίλια. Η γαστρονομική βραδιά στο εστιατόριο των Σπύρου και Βαγγέλη Λιάκου, Περικλή Κοσκινά και Κλεομένη Ζουρνατζή ήταν η πρώτη από τις θεματικές αθηναϊκές εμπειρίες που μας επιφύλασσε το περασμένο Σαββατοκύριακο, στο πλαίσιο της δράσης Stay in Athens. 

Σαν τουρίστες στην Αθήνα-1
Καραγκιόζης, ένα από τα concept των δωματίων του New Hotel. © ΜΑΡΙΚΑ ΤΣΟΥΔΕΡΟΥ

Την επομένη, φορώντας άνετα παπούτσια και με σημείο συνάντησης το New Hotel της οδού Φιλελλήνων, ξετυλίξαμε το νήμα της ιστορίας της αθηναϊκής φιλοξενίας – από τα ταξίδια των ξένων περιηγητών του 18ου και του 19ου αιώνα έως τα πρώτα ξενοδοχεία του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, για να φτάσουμε στο σήμερα μέσα από τρεις ακόμη στάσεις (Electra Metropolis, Perianth, Brown Acropol), ακολουθώντας έναν οργανωμένο κυριακάτικο περίπατο στο Ιστορικό Κέντρο. Μέσα σε δύο ώρες, μας είχαν αποκαλυφθεί κρυμμένα μυστικά της πόλης, καθώς και σημαντικά κεφάλαια του παρελθόντος, που ήταν πάντα εκεί, αλλά δεν είχε τύχει να τα προσέξουμε: τα στοιχεία επανάχρησης από παλαιότερες ιστορικές περιόδους στους τοίχους του ναΐσκου της Αγίας Δύναμης, επί της Μητροπόλεως, και την Πύλη του Διοχάρους, μέρος του Θεμιστόκλειου Τείχους, στην οποία «βλέπει» η αίθουσα εκδηλώσεων Jasmine στο κάτω επίπεδο του Electra Metropolis. Το κουφάρι του ξενοδοχείου Βύρων, στη γωνία της οδού Αιόλου 38 με την πλατεία Αγίας Ειρήνης, το οποίο οικοδομήθηκε τη δεκαετία του 1830 και υπήρξε το πιο αριστοκρατικό της εποχής του, έχοντας μάλιστα στεγάσει λόγω ύψους το αστρονομικό παρατηρητήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αλλά και το εμβληματικό Μέγαρο Μελά, τοπόσημο της πλατείας Κοτζιά και έργο του Ερνέστου Τσίλλερ, που κανείς μας δεν γνώριζε ότι λειτούργησε για πολύ μικρό διάστημα ως ξενοδοχείο με την επωνυμία Grand Hotel d’Athènes. 

Σαν τουρίστες στην Αθήνα-2
Ιστορίες φιλοξενίας έξω από το Brown Acropol. © ΜΑΡΙΚΑ ΤΣΟΥΔΕΡΟΥ

Αυτή είναι άλλωστε η φιλοσοφία του προγράμματος Stay in Athens: τα Σαββατοκύριακα του Οκτωβρίου και του Νοεμβρίου φέρνει την Αθήνα κοντά στους Αθηναίους και στους ξένους επισκέπτες, μέσα από ένα πακέτο εμπειριών διαμονής, fine dining και γευσιγνωσίας, wellness και περιπάτων, που προσφέρονται σε προνομιακές τιμές. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προχωρήσουν σε κράτηση της διαμονής ή της δραστηριότητας της επιλογής τους μέσα από την πλατφόρμα της διοργάνωσης, στην οποία συμμετέχουν περισσότερα από 20 αθηναϊκά ξενοδοχεία, καθώς επίσης ονομαστά εστιατόρια, όπως τα Hytra, Cookoovaya, Fuga, Βασίλαινας και Σπονδή. Ειδικά για τους κατόχους καρτών Mastercard, παρέχεται επιπλέον έκπτωση 30% στα διαθέσιμα πακέτα, αλλά και η αποκλειστική δυνατότητα συμμετοχής τους σε τρεις θεματικούς περιπάτους: μετά την αφιερωμένη στην ιστορία της αθηναϊκής φιλοξενίας περιήγηση (έως 18/10), ακολουθούν (στις 25/10) οι «Αφορμές», που φωτίζουν την ιστορία του αθηναϊκού εμπορίου υπό το πρίσμα του Μουσείου Μπενάκη, και το «Φωτογραφίζοντας το αστικό τοπίο» (στις 1/11, 8/11, 22/11 και 29/11), ένα φωτογραφικό masterclass, κατάλληλο για όλες τις ηλικίες, στο οποίο το κέντρο της πόλης μετατρέπεται σε καμβά και πηγή έμπνευσης, ενώ δίνονται οι απαραίτητες τεχνικές κατευθύνσεις για καλύτερες λήψεις. 

Το Stay in Athens αποτελεί μια πρωτοβουλία της Mastercard, η οποία πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του This is Athens, βασικού πυλώνα της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων. Τη δράση σχεδίασε και υλοποιεί η εταιρεία στρατηγικού μάρκετινγκ Toposophy, που βρίσκεται πίσω από σειρά αντίστοιχων επιτυχημένων concept events, όπως τα Dine Athens Restaurant Week by Alpha Bank και Taste of Athens. 

Info: Για περισσότερες πληροφορίες και για κρατήσεις, stay-in-athens.gr

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή