9 νέοι προορισμοί και 60 θεματικές κρουαζιέρες

9 νέοι προορισμοί και 60 θεματικές κρουαζιέρες

1' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενισχυμένο το φετινό πρόγραμμα της Louis Cruises.

Με στόχο να συνδέσει την έννοια της «ελληνικότητας» ακόμη περισσότερο με το όνομα και το προϊόν της παρουσιάζεται φέτος η Louis Cruises, τόσο αναφορικά με τα ακόμη περισσότερα ελληνικά λιμάνια που πιάνει όσο και με τις θεματικές κρουαζιέρες που έχει σχεδιάσει, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην προώθηση του πολιτισμού, της γαστρονομίας, του κρασιού και της ιστορίας της Ελλάδας.

Τα νέα προγράμματα της εταιρείας φέρουν το όνομα «Ειδυλλιακό Αιγαίο» και περιλαμβάνουν εννέα νέους προορισμούς, όπως είναι η Κως, η Χίος, η Μήλος, η Σύμη, η Ιος, η Σάμος, η Σύρος, το Μπόντρουμ και το Τσεσμέ, ενώ οι θεματικές κρουαζιέρες που θα πραγματοποιήσει τη φετινή χρονιά η Louis Cruises αγγίζουν τις 60, στις οποίες αναμένεται να συμμετάσχουν -μεταξύ άλλων- χορευτικές ομάδες από το Λύκειο Ελληνίδων, που θα εστιάσουν στο ένδυμα -διαφορετικό σε κάθε περιοχή-, στην παραδοσιακή μουσική και στο χορό, ο μουσικοσυνθέτης Θανάσης Πολυκανδριώτης, ο οποίος, εκτός από τις μουσικές παραστάσεις, θα πραγματοποιήσει και εν πλω διαλέξεις για την ιστορία της λαϊκής μουσικής, και ο Βασίλης Κανελλακόπουλος, συνιδιοκτήτης της εταιρείας Κτήμα Μερκούρη Α.Ε., ο οποίος θα αναλάβει τη μύηση των επιβατών στο ελληνικό κρασί.

«Η φετινή χρονιά αποτελεί ορόσημο για εμάς, καθώς αναλάβαμε την πρωτοβουλία να εντάξουμε στα προγράμματα μικρά ελληνικά νησιά, που, λόγω του μεσαίου μεγέθους των πλοίων μας, μπορούμε να τα προσεγγίσουμε χωρίς να διαταράσσεται η ηρεμία του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και η τοπική πολιτιστική ιδιαιτερότητα. Η ήπια αυτή τουριστική ανάπτυξη και η “αποσυμφόρηση” κορεσμένων προορισμών πιστεύουμε ότι θα πρέπει να τύχουν της στήριξης του κράτους, με τη διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών, προκειμένου η Ελλάδα να αξιοποιήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην κρουαζιέρα», είπε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises Κυριάκος Αναστασιάδης, ενώ στη συνέχεια πήρε το λόγο ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Πυθαγόρας Νάγος, ο οποίος ανέφερε ότι οι επιβεβαιωμένες κρατήσεις με ονόματα δείχνουν αύξηση της τάξης του 20% για το 2014.

Σημειώνεται ότι το 2013 η Louis Cruises «ταξίδεψε» 454.318 επιβάτες, πραγματοποιώντας 659 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια και κατέχοντας το 90% του home porting στην Ελλάδα με 95.557 επιβάτες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή