Πού θα ταξιδέψουν φέτος τα κρουαζιερόπλοια;

Πού θα ταξιδέψουν φέτος τα κρουαζιερόπλοια;

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Διεθνής Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, CLIA, ανακοίνωσε τις τάσεις της χρονιάς.

Ολο και καλύτερα φαίνεται πως τα πηγαίνει η κρουαζιέρα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, καθώς έπειτα από σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε 482 πιστοποιημένους ταξιδιωτικούς πράκτορες της CLIA Β. Αμερικής τον περασμένο Νοέμβριο, προέκυψε ότι το 2015 αναμένεται να ταξιδέψουν 23 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένοι κατά 4% σε σχέση με πέρυσι! Και όχι μόνο αυτό.

Οι αριθμοί που ακολουθούν εντυπωσιάζουν: 1.000 νέες προσεγγίσεις σε καινούργιους και μάλιστα εξωτικούς προορισμούς, ειδικά στην ταχέως αναπτυσσόμενη ασιατική αγορά, και 22 νέα ποντοπόρα κρουαζιερόπλοια, ποταμόπλοια και κρουαζιερόπλοια εξερευνήσεων συμπληρώνουν την εικόνα της διεθνούς αγοράς της κρουαζιέρας για το 2015. «Από τα νέα λιμάνια σε όλο τον κόσμο μέχρι την επένδυση των μελών της CLIA σε νέα, καινοτόμα πλοία, διανύουμε μια συναρπαστική περίοδο για τον κλάδο της κρουαζιέρας και τους επιβάτες της», δήλωσε ο Adam M. Goldstein, διευθυντής της CLIA και πρόεδρος της Royal Caribbean Cruises Ltd.

Εχοντας, τέλος, αξιοποιήσει μια σειρά από επιστημονικές έρευνες, η CLIA ανακοίνωσε τις βασικές τάσεις της κρουαζιέρας για το 2015:

1/ Το 62% των επιβατών είναι επαναλαμβανόμενοι. Επιλέγουν ξανά την κρουαζιέρα για τις διακοπές τους και το 69% εξ αυτών την κατατάσσουν σε υψηλότερη θέση συγκριτικά με τις διακοπές στη στεριά.

2/ Αυτό που προσελκύει πλέον περισσότερους επιβάτες είναι ο μοναδικός σχεδιασμός, οι υπηρεσίες και οι ανέσεις που προσφέρονται εν πλω και λιγότερο το μέγεθος των πλοίων.

3/ Οι ειδικές κρουαζιέρες έχουν πλέον μεγαλύτερη ζήτηση: τα πολυτελή γιοτ, τα κομψά ποντοπόρα κρουαζιερόπλοια και τα πιο καινούργια ποταμόπλοια παρουσιάζουν διψήφια αύξηση στους επιβάτες.

4/ Η Καραϊβική παραμένει η βασίλισσα της κρουαζιέρας, κατέχοντας παραπάνω από το ένα τρίτο του μεριδίου της παγκόσμιας αγοράς και φέτος. Ακολουθούν η Μεσόγειος, η Ασία και η Αυστραλία.

5/ Ενώ το Διαδίκτυο και τα κινητά έχουν το προβάδισμα στον τρόπο που κάνουν τις αγορές τους οι καταναλωτές, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εξακολουθούν να είναι δημοφιλείς και να αποτελούν τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο για να αγοράσει κανείς μια κρουαζιέρα.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή