16ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών

16ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών

38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τις αεροπορικές εταιρείες με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία για το 2015 τίμησε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στο 16ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, γιορτάζοντας παράλληλα τα 15 χρόνια λειτουργίας του.

Η Aegean απέσπασε, μεταξύ άλλων, το βραβείο για τη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για το 2015, ενώ η Turkish Airlines ανακηρύχθηκε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών με την υψηλότερη επιβατική κίνηση στην Αθήνα για την ίδια χρονιά.

Στο συνέδριο τέθηκαν επί τάπητος θέματα όπως η προώθηση της Αθήνας ως προορισμού, η βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας στο διεθνές αεροδόμιο «Ελ. Βενιζέλος», αλλά και ζητήματα που προκύπτουν από την απελευθέρωση του αεροπορικού κλάδου.

Ξεχωριστή στιγμή ήταν όταν παρουσιάστηκαν οι νέες στολές του προσωπικού, που φέρουν την υπογραφή της διάσημης Ελληνίδας σχεδιάστριας Σοφίας Κοκοσαλάκη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή