Πολυχρόνης Γριβέας: Aντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης

Πολυχρόνης Γριβέας: Aντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης

5' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Περιμένουμε Αμερικανούς, Ρώσους και Άραβες» 

Με καινούργιες premium υπηρεσίες και υποδομές -όπως η δυνατότητα ημερήσιας πρόσβασης στο Platinum Lounge για τους πελάτες και άλλων αθηναϊκών ξενοδοχείων και το ανακαινισμένο Astir Tennis Club- ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα σεζόν ο Αστέρας Βουλιαγμένης. Εκτιμώντας ότι θα συνεχιστεί και φέτος η ανοδική πορεία του ιστορικού ξενοδοχειακού συγκροτήματος της Αθηναϊκής Ριβιέρας, ο Πολυχρόνης Γριβέας, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης, εκφράζει την ικανοποίησή του για την εξωστρέφεια και το δυναμισμό της νέας επικοινωνιακής εκστρατείας, εξηγεί τα δυνατά της σημεία και μιλάει για τις επενδυτικές προοπτικές που έχει ο τουρισμός στην Ελλάδα σήμερα. 

Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τη φετινή σεζόν στον Αστέρα Βουλιαγμένης;

Επειδή οι εξελίξεις γύρω μας είναι ταχύτατες και οι συνθήκες μεταβάλλονται συνεχώς, δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε τόσο νωρίς μια ασφαλή πρόβλεψη. Πάντως, το 2015 έκλεισε με θετικά αποτελέσματα για τον Αστέρα. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη διεξαγωγή των Ποσειδωνίων (σ.σ. η κορυφαία διεθνής ναυτιλιακή έκθεση) τον Ιούνιο, μας επιτρέπει μια συγκρατημένη αισιοδοξία για το ότι θα συνεχιστεί  η επιτυχημένη πορεία μας. Εξάλλου, η φιλοσοφία και η γενικότερη πολιτική μας στηρίζονται στον μακροχρόνιο σχεδιασμό: με πρόγραμμα, καθαρούς στόχους και έμφαση στην ποιότητα. Ετσι καταφέρνουμε να κεφαλαιοποιήσουμε τις επιτυχίες του παρελθόντος και να διατηρήσουμε το προϊόν μας πιο ανθεκτικό στις εσωτερικές και εξωτερικές μεταβολές.

Ποιες ενέργειες έχετε δρομολογήσει για την επικοινωνιακή προβολή του συγκροτήματος;

Φέτος ο Αστέρας βγαίνει προς τα έξω με δυναμισμό και αυτοπεποίθηση, έχοντας ενσωματώσει την πλούσια κληρονομιά του στην παραγωγή δύο ταινιών. Πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησε το λανσάρισμα της πρώτης. Αυτή η ιδιαίτερη -τόσο για την ελληνική αγορά όσο και για το εξωτερικό- παραγωγή απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που τόσο τα ενδιαφέροντά του όσο και τα κοινωνικοοικονομικά του στοιχεία ταιριάζουν απόλυτα στο προφίλ των πελατών του Αστέρα. 

Η δεύτερη ταινία θα προβληθεί τον Απρίλιο. Είναι έτοιμη και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, καθώς πιστεύουμε ότι και οι δύο ταινίες αποδίδουν την κοσμοπολίτικη κληρονομιά που χαρακτηρίζει την εμπειρία Astir Palace και περικλείεται σε αυτές ακριβώς τις δύο λέξεις: «cosmopolitan legacy».

Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η νέα ιστοσελίδα της Astir Palace, η οποία θα βοηθήσει πολύ στην αύξηση της επισκεψιμότητας. Στόχος μας είναι αφενός να ενημερωθεί το κοινό για τις δυνατότητες που προσφέρει ο Αστέρας και αφετέρου να πραγματοποιήσει ευκολότερα την κράτησή του όποιος το επιθυμεί. Αυτό θα επιτευχθεί τόσο με τον σύγχρονο σχεδιασμό της ιστοσελίδας, η οποία θα διαθέτει το λεγόμενο «one stop booking engine», όσο και με το επιτυχημένο SEO, ώστε η Astir Palace να βρίσκεται συνέχεια στην κορυφή της λίστας αποτελεσμάτων της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης. 

Σε ποιες αγορές θα δώσετε βαρύτητα και ποιες δράσεις δρομολογείτε για την ενίσχυση των κρατήσεων;

Οι αγορές των ΗΠΑ, των αραβικών χωρών και της Ρωσίας φαίνεται ότι θα έχουν σημαντική παρουσία στο συγκρότημά μας φέτος. Επειδή αντιληφθήκαμε σχετικά νωρίς αυτή την τάση, αυξήσαμε ουσιωδώς τον προϋπολογισμό του τμήματος πωλήσεών μας, ώστε να προετοιμάσουμε στοχευμένες επισκέψεις και να βρεθούμε κοντά σε δυνητικούς πελάτες μας στην Αίγυπτο, στο Ιράν, στην Τουρκία, στη Σαουδική Αραβία, στον Λίβανο και στις ρωσόφωνες χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών. 

Οι διεθνείς γεωπολιτικές εξελίξεις, η βελτίωση της ισοτιμίας δολαρίου/ευρώ υπέρ της αμερικανικής αγοράς, σε συνδυασμό με το ισχυρό brand name της Ελλάδας, δημιουργούν ευκαιρίες για τον τουρισμό μας.

«Το 2015 έκλεισε με θετικά αποτελέσματα για τον Αστέρα και αυτό, σε συνδυασμό με τη διεξαγωγή των Ποσειδωνίων, μας επιτρέπει μια συγκρατημένη αισιοδοξία.»

Ποιες νέες υπηρεσίες θα παρέχει φέτος ο Αστέρας Βουλιαγμένης στους πελάτες του;

Το τελευταίο εξάμηνο δουλεύουμε πάνω σε αρκετές ιδέες και καινοτομίες για νέες υπηρεσίες, διαθέσιμες στους πελάτες μας από την προσεχή σεζόν. Εκτός από κάποιες εσωτερικές βελτιώσεις στα δωμάτια των ξενοδοχείων μας, εστιάζουμε κυρίως στον περιβάλλοντα χώρο και στις υποδομές για εξωτερικές δραστηριότητες, με ιδιαίτερη έμφαση στο παράλιο μέτωπο του συγκροτήματος όπου έχουμε χιλιάδες ημερήσιους επισκέπτες. Ενδεικτικά, εμπλουτίζουμε το Westin Athens -το οποίο βραβεύτηκε στα World Travel Awards το 2015 ως Leading Family Resort στη χώρα μας- με την προσθήκη της νέας παιδικής χαράς στο Westin Kids Club, κατασκευασμένης αποκλειστικά από οικολογικά υλικά, διαμορφώνοντάς το σε έναν ολοκληρωμένο χώρο που προορίζεται να προσφέρει θαυμάσιες εμπειρίες στα παιδιά. Τα προγράμματα για τα παιδιά στους νέους χώρους θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα. 

Επιπλέον, το ανακαινισμένο Astir Tennis Club διαθέτει τρία νέα γήπεδα τένις με συνθετικό χλοοτάπητα, κατάλληλο φωτισμό με Led, αποδυτήρια, Club house και κατάστημα αθλητικών ειδών. Στον ευρύτερο χώρο του Club υπάρχει επίσης γήπεδο 5×5 και γήπεδο μπάσκετ, ενώ παράλληλα τα μέλη θα απολαμβάνουν ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες του Αστέρα τους καλοκαιρινούς μήνες, χωρίς επιπλέον χρέωση. 

Φιλοδοξία μας είναι η αναμόρφωση του παραλιακού μετώπου με το χωρισμό του σε ζώνες διαφορετικών δραστηριοτήτων – χώρους για τα παιδιά, για ηρεμία και χαλάρωση, με έντονο το στοιχείο της μουσικής κ.λπ. Παράλληλα, παρά τις δυσκολίες της εποχής, δεν διαπραγματευόμαστε την ποιότητα στις υποδομές μας. Στο πλαίσιο αυτό, οι νέες ξαπλώστρες μας θα είναι από οικολογικά υλικά και με 8ποντα στρώματα, οι πετσέτες θαλάσσης θα είναι πολυτελείας 800 γραμμαρίων, ενώ θα προστεθούν μεγάλα κρεβάτια 4 ατόμων και υπερμεγέθεις μαξιλάρες. 

Μετά τη ζήτηση των περασμένων δύο ετών, στην Astir Beach θα επεκταθεί η περιοχή με ξαπλώστρες όπου απαγορεύεται το κάπνισμα. Ετοιμάζουμε επίσης ένα Super Premium προϊόν που θα απευθύνεται και στους ξένους τουρίστες άλλων ξενοδοχείων της Αττικής και θα δίνει τη δυνατότητα ημερήσιας πρόσβασης στο Platinum Lounge, έναν πολυτελή χώρο με υπηρεσίες υψηλού επίπεδου, concierge services, άνετο χώρο στάθμευσης, δυνατότητα private γεύματος κ.λπ. Η δημιουργικότητα της ομάδας μας επεκτείνεται σε πολλά ακόμη πεδία, τα οποία όμως θα μου επιτρέψετε να κρατήσω ως έκπληξη για τους πελάτες μας. 

Ποιοι παράγοντες θα παίξουν ρόλο για τη διαμόρφωση της φετινής τουριστικής κίνησης στη χώρα μας;

Οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή δημιουργούν μια ευνοϊκή για τη χώρα μας συγκυρία, η οποία με βεβαιότητα θα κομίσει οφέλη στον τουρισμό μας, έστω και πρόσκαιρα, χωρίς φυσικά να μπορούμε να τα προσδιορίσουμε.

Ανεξάρτητα, όμως, από τις εκάστοτε συγκυρίες, είναι πολύ σημαντικό να στηριχτούμε στις δικές μας δυνάμεις με σοβαρότητα και σεβασμό στον πελάτη. Η φετινή χρονιά θα είναι καθοριστική για τον ελληνικό τουρισμό αλλά και γενικότερα για την οικονομία της χώρας. Και επειδή το ελληνικό τουριστικό προϊόν έγινε λιγότερο ανταγωνιστικό φέτος με την αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση και τη διαμονή, από την αρχή της τουριστικής περιόδου, θα απαιτηθεί ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια από όλους μας.  

Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι επενδυτικές προοπτικές στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα;

Κατ’ αρχάς, πρέπει να πούμε ότι είναι εξαιρετικές και πολύ σημαντικές για την ελληνική οικονομία. Τα ελληνικά τουριστικά ακίνητα βρίσκονται στην ατζέντα πολλών επενδυτικών οίκων του εξωτερικού τα τελευταία χρόνια και υπάρχει κινητικότητα με την εκδήλωση εκ μέρους τους ενδιαφέροντος, το οποίο όμως μέχρι σήμερα δεν έχει μετουσιωθεί σε αντίστοιχες συναλλαγές. Σημαντικοί παράγοντες που αποτρέπουν τους επενδυτές είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενο φορολογικό περιβάλλον και η κοινωνικοπολιτική αστάθεια των τελευταίων ετών. Εκτιμώ, όμως, ότι αυτό θα αλλάξει τα επόμενα δύο με τρία χρόνια και θα εισρεύσουν επενδυτικά κεφάλαια στον κλάδο μας, εφόσον διευθετηθούν τα ανοιχτά θέματα -όπως αυτό των κόκκινων δανείων-, θεσπιστεί ένα βιώσιμο ασφαλιστικό πρόγραμμα και τεθεί ένα αξιόπιστο φορολογικό πλαίσιο. Είναι πολλές οι περιοχές ανά την Ελλάδα που μπορούν να αξιοποιηθούν με τρόπο αποτελεσματικό -μέσα από βιώσιμες και υγιείς τουριστικές μονάδες-, φέρνοντας πολυεπίπεδα οφέλη τόσο στις τοπικές κοινωνίες όσο και στη χώρα μας γενικότερα και συμβάλλοντας στη μείωση της ανεργίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή