Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)

12' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Φοβούνται το ίντερνετ; Τους γονάτισε η οικονομική κρίση; Τι νέα προϊόντα σχεδιάζουν; Πώς επιτυγχάνουν καλύτερες τιμές; Εντεκα τουριστικοί πράκτορες με ισχυρή παρουσία στην ταξιδιωτική αγορά δίνουν τις δικές τους απαντήσεις.

«Προσωπική σχέση & Value for money»

Aγγελος Ι. Λάμπρου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Manessis Travel

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-1

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Το Ιντερνετ είναι σημαντικό κυρίως σε μεσαίες και νεότερες ηλικίες – όχι τόσο σε μεγαλύτερες. Επιπλέον, εμείς στη Manessis θεωρούμε ότι η προσωπική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στους ταξιδιώτες και τους συνεργάτες μας (εδώ και 30 χρόνια) δεν αναιρείται από την ύπαρξη του διαδικτύου. Αντίθετα, υποστηρίζεται και βοηθάει σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Το Ιντερνετ αποτελεί εργαλείο του τουρισμού.

Πώς διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια και πόσο επηρεάζονται από τις διεθνείς τάσεις;

Εσείς πώς προσαρμόζεστε στα νέα δεδομένα;

Οι Ελληνες πάντα ταξίδευαν, σε Ελλάδα και εξωτερικό, κι αν κρίνω από τα χρόνια της κρίσης, ποτέ δεν θα σταματήσουν να ταξιδεύουν. Προφανώς επηρεάζονται από τυχόν αστάθμητους παράγοντες, αλλά επανασχεδιάζουν και βρίσκουν τη διαφυγή τους. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια εξέλιξαν την έρευνα και τη μελέτη τους στο ταξίδι, κάτι το οποίο τους οδηγεί σε πιο σωστές επιλογές. Οσον αφορά τώρα τα δικά μας αντανακλαστικά, μέσα από την εμπειρία μας δημιουργήσαμε πρώτοι στην Ελλάδα (και μοναδικοί έως τώρα) τα γνωστά Manessis Family Clubs, για τα οποία και βραβευτήκαμε το 2014. Η ιδέα αυτή αγκαλιάστηκε ιδιαίτερα από τους ταξιδιώτες, διότι φροντίζει ενιαία την οικογένεια, δηλαδή γονείς, παιδιά και ηλικιωμένους, ώστε να ταξιδέψουν όλοι μαζί. Είμαστε περήφανοι γι’ αυτά τα προγράμματα, διότι θεωρώ ότι προσφέρουν στην κοινωνία.

Πόσο δημοφιλείς είναι οι κρουαζιέρες στο ελληνικό ταξιδιωτικό κοινό;

Κατά τη γνώμη μου, οι Ελληνες θα μπορούσαν να ταξιδεύουν περισσότερο με κρουαζιέρες, τόσο στην Ελλάδα αλλά κυρίως στο εξωτερικό. Θεωρώ ότι η κρουαζιέρα είναι ένας τομέας του τουρισμού που θα αναπτυχθεί περισσότερο τα επόμενα χρόνια, δηλαδή όσο θα ανανεώνεται ηλικιακά το κοινό που ταξιδεύει.

Με ποιους τρόπους οι πλατφόρμες παροχής καταλυμάτων διαμοιραζόμενης οικονομίας, τύπου Airbnb, επηρεάζουν τη δουλειά σας;

Ακόμα δεν έχουμε επαρκή στοιχεία για σοβαρά συμπεράσματα πέρα από την περιρρέουσα αίσθηση, η οποία πράγματι θέτει ζητήματα για προβληματισμό. Οσον αφορά εμάς, όχι, δεν έχουν κάποια επίδραση στη δική μας δραστηριότητα.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-2

Εξασφαλίζει ένα ταξιδιωτικό γραφείο την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής;

Με ποιους τρόπους;

Σαφέστατα! Ενα σωστό ταξιδιωτικό γραφείο πρέπει και μπορεί να προσφέρει όλες τις δυνατές επιλογές ταξιδιών value for money, για να είναι σε θέση ο ταξιδιώτης να βρίσκει κάτι που τον ενδιαφέρει και ανταποκρίνεται στις επιθυμίες του, στην καλύτερη δυνατή τιμή. Και εμείς προσπαθούμε, όταν αυτό είναι εφικτό, να προσφέρουμε επιπλέον value for money.  

Ποιο είναι το δυνατό σας χαρτί ως ταξιδιωτικού γραφείου;

Δεν είναι μόνο ένα: να σας θυμίσω τα Manessis Family Clubs ή ότι έχουμε ταξιδιώτες που ταξιδεύουν πάντα μαζί μας; Ωστόσο, αν πρέπει να δώσω μόνο μία απάντηση, θα σας πω ότι για όσους ταξιδεύουν μαζί μας και για οποιαδήποτε ανάγκη τους δεχόμαστε –επί της αρχής– ότι μας εμπιστεύονται ένα κομμάτι της ζωής τους, για το οποίο εμείς έχουμε την ευθύνη, τη φροντίδα και το μεράκι να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστο, δημιουργικό και ασφαλές.


«Εμείς γνωρίζουμε τα μυστικά των προορισμών» 

Ευάγγελος Κατσιμίχας, Ιδιοκτήτης και πρόεδρος της Versus Travel

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-3

Φωτογραφία: ΚΛΑΙΡΗ ΜΟΥΣΤΑΦΕΛΟΥ

Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε ως ταξιδιωτικό γραφείο;

Το Versus Τravel είναι ένας κόσμος όπου ο ταξιδιώτης νιώθει διαρκώς προστατευμένος. Ταξιδιωτικοί οδηγοί στα Ελληνικά, εκδόσεως Versus, που δίνονται δωρεάν στους ταξιδιώτες, είναι κάτι που έλειπε από την ελληνική αγορά, πραγματοποίηση των εκδρομών ακόμα και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία του πλανήτη χωρίς ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής, συνεργασία με «διαβασμένους» αρχηγούς, προαγορά χιλιάδων αεροπορικών θέσεων ετησίως που εξασφαλίζουν τις καλύτερες δυνατές τιμές και εγγυημένες αναχωρήσεις, γεμάτα προγράμματα χωρίς ελεύθερες ημέρες και προαιρετικές εκδρομές, με όσο το δυνατόν περισσότερες παροχές να περιλαμβάνονται, ώστε το κόστος να είναι καθορισμένο πριν από την αναχώρηση. Ακόμα, ταξιδιωτική ασφάλεια, ποιοτικές υπηρεσίες, ενημερωτικές συγκεντρώσεις πριν από κάθε εκδρομή, το Versus Club, μεγάλοι κατάλογοι-βιβλία, εκδηλώσεις που μας φέρνουν κοντά με τους ταξιδιώτες και άλλα πολλά συνιστούν αυτό που αποκαλούμε φροντίδα και επένδυση στον ταξιδιώτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι. Ολα τα παραπάνω είναι ο διαφορετικός κόσμος του Versus.

Τι είναι το Versus Club και ποιος είναι ο σκοπός του;

Το Versus Club είναι η πρώτη ταξιδιωτική λέσχη στην Ελλάδα, με σκοπό να φέρει κοντά όλους όσοι θεωρούν το ταξίδι απαραίτητο μέρος της ζωής τους. Η ταξιδιωτική σκηνή του Versus Club βρίσκεται στη Λ. Συγγρού 61, στον 5ο και τον 6ο όροφο, έχει θέα στην Ακρόπολη και αποδεικνύεται μια ενεργός εστία συνεύρεσης φίλων-ταξιδιωτών με ιδιαίτερες θεματικές βραδιές, γεύσεις και μουσικές, που απογειώνουν τη διάθεση και εμπνέουν για νέες ταξιδιωτικές εξερευνήσεις. Με συνέπεια στο ραντεβού του απογεύματος της Τετάρτης, το Versus Club προσκαλεί συχνά καταξιωμένους δημοσιογράφους, συγγραφείς, εισηγητές από τον χώρο των τεχνών, των επιστημών και των γραμμάτων, αλλά και αντιπροσώπους πρεσβειών που «ταξιδεύουν» τους θεατές με τις παρουσιάσεις τους, ιχνηλατώντας νοερά το ελληνικό και το παγκόσμιο ανάγλυφο. Η συμμετοχή στις εκδηλώσεις του Versus Club είναι εντελώς δωρεάν.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-4

Ποια η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Το διαδίκτυο έχει σημαντικό ρόλο στην ενημέρωση των ταξιδιωτών, είναι πολύτιμο εργαλείο για σύγκριση και παρέχει ουσιαστική βοήθεια στην επιλογή του προορισμού. Ενα σωστό ταξιδιωτικό γραφείο έχει τον ρόλο του ταξιδιωτικού συμβούλου, του γνώστη των κρυμμένων γωνιών και μυστικών του εκάστοτε προορισμού, του ελεγκτή των τοπικών υπηρεσιών και ξενοδοχείων, και έχει πάντα καλύτερες τιμές από το Ιντερνετ.

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας; Η ασφάλεια είναι η πρωταρχική μας έννοια στον σχεδιασμό ενός ταξιδιού. Ξεκινά από τη συνεργασία αποκλειστικά με μεγάλες, καταξιωμένες αεροπορικές εταιρείες, με τον διαρκή έλεγχο των τοπικών μας αντιπροσώπων και των υπηρεσιών τους, αλλά και γενικότερα των συνθηκών ασφάλειας των περιοχών που επισκεπτόμαστε. Το τελευταίο το καθιστά ευκολότερο η συνεχής αποστολή αντιπροσώπων του Versus σε πολλά μέρη σε όλο τον κόσμο.

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Ο Ελληνας ταξιδιώτης, απόγονος του Οδυσσέα, έχει μέσα του την εξερεύνηση και επιλέγει προορισμούς με κουλτούρα και πολιτισμό. Ετσι, στις πρώτες προτιμήσεις του φιγουράρουν οι Κούβα, Κίνα, Ινδία, Περού, Μεξικό, Βραζιλία, Περσία από τα εξωτικά ταξίδια και οι Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Πολωνία, Ρωσία, Σκανδιναβία από τα ευρωπαϊκά, ενώ από την Ελλάδα ξεχωρίζουν Μακεδονία, Πελοπόννησος και βέβαια τα νησιά μας.


«Εχουμε αύξηση 75% στα online πακέτα»

Θύμιος Τρέντζος, εμπορικός διευθυντής Travel Plan

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-5

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Eνα σύγχρονο ταξιδιωτικό γραφείο, όπως είναι το travelplan.gr, αξιοποιεί όλα τα τεχνολογικά εργαλεία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του. Δεν παραγνωρίζει, όμως, κανείς ότι σημαντική μερίδα κοινού εξακολουθεί συνειδητά να προτιμά την επίσκεψη στον τουριστικό του πράκτορα. Στην Ελλάδα αυτή η αγορά καλά κρατεί και σε αυτή την ανάγκη ανταποκρινόμαστε, παρά τη στρατηγική μας έμφαση στις online κρατήσεις. Οι δύο δραστηριότητες δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους και το σύγχρονο ταξιδιωτικό γραφείο οφείλει να καλύπτει και τις δύο για να μπορεί να επιτύχει.  

Πώς διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια και πόσο επηρεάζονται από τις διεθνείς τάσεις;

Εσείς πώς προσαρμόζεστε στα νέα δεδομένα; Οι διεθνείς τάσεις στην οργάνωση ενός ταξιδιού έχουν επηρεάσει τους Ελληνες, οι οποίοι κάνουν πλέον σοβαρή online έρευνα με ποιοτικά χαρακτηριστικά και κοινό παρονομαστή το value for money προτού κλείσουν ένα ταξίδι. Στο travelplan.gr ήδη τους εννέα αυτούς μήνες του 2016 έχουμε καταγράψει αύξηση 75% στην online αγορά ταξιδιωτικών πακέτων, γεγονός που επιβεβαιώνει την αυξητική τάση των Ελλήνων να οργανώνουν διαδικτυακά τα ταξίδια τους. Επιπλέον, διαφαίνεται μια ξεκάθαρη προτίμηση στα οργανωμένα ταξίδια, για τα οποία παρέχουμε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές και υπηρεσίες στα πακέτα μας, σε σύγκριση με τις μεμονωμένες κρατήσεις.

Η ασφάλεια τίθεται πλέον ως Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού. Πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Εδώ και 35 χρόνια, βασική προτεραιότητα και αδιαπραγμάτευτη αρχή μας είναι τόσο η ασφάλεια των πελατών μας όσο και η προστασία των προσωπικών τους δεδομένων. Εχουμε βραβευτεί επανειλημμένως για τα υψηλότατα στάνταρ ασφαλείας που τηρούμε και τα απαραίτητα μέτρα που λαμβάνουμε, ώστε οι άνθρωποι που μας επιλέγουν να ζουν αξέχαστες και, κυρίως, ασφαλείς ταξιδιωτικές εμπειρίες. Τέλος, εξασφαλίζουμε την απόλυτη εχεμύθεια για τους πελάτες μας σε όλα τα στάδια της οργάνωσης του ταξιδιού τους.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-6

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Μπορώ να σας πω ότι εν όψει Χριστουγέννων στην κορυφή των προτιμήσεων είναι το Παρίσι, η Βιέννη, η Πράγα και η Νέα Υόρκη.

Εξασφαλίζει ένα ταξιδιωτικό γραφείο την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής;

Με ποιους τρόπους;

Για το travelplan.gr εκεί ακριβώς έγκειται το στρατηγικό και συγκριτικό μας πλεονέκτημα. Μια απλή online έρευνα θα σας πείσει ότι η αγορά ενός μεμονωμένου αεροπορικού εισιτηρίου για δημοφιλή προορισμό σε περίοδο αιχμής είναι τις περισσότερες φορές ακριβότερη από ένα ολόκληρο πακέτο με αεροπορικά, πολυτελή ξενοδοχεία, μεταφορές, ξεναγήσεις και ασφάλεια, που προσφέρουμε εμείς.


«Το ιντερνετ μας συμπληρώνει δεν μας ακυρώνει»

Aρης Μαρίνης, προεδροσ τησ Smile Acadimos

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-7

Ποια είναι η χρησιμότητα ενός ταξιδιωτικού γραφείου στην εποχή του Ιντερνετ;

Η εκτεταμένη χρήση του Ιντερνετ αλλά και οι εφαρμογές ταξιδιωτικών υπηρεσιών στην κινητή τηλεφωνία σε καμία περίπτωση δεν αναιρούν τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα σύγχρονο ταξιδιωτικό γραφείο. Aντίθετα, λειτουργούν ως συμπληρωματικά εργαλεία ενημέρωσης του πελάτη. Το τουριστικό γραφείο προσφέρει εξειδικευμένη, υψηλής ποιότητας προσωποποιημένη πληροφόρηση στον υποψήφιο τουρίστα, η οποία μπορεί να διατεθεί και μέσω της διαδικτυακής παρουσίας του ταξιδιωτικού γραφείου.

Πώς διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια και πόσο επηρεάζονται από τις διεθνείς τάσεις;

Εσείς πώς προσαρμόζεστε στα νέα δεδομένα;

Οι Ελληνες ταξιδιώτες είχαν ανέκαθεν υψηλές απαιτήσεις ως προς την ποιότητα των υπηρεσιών που ζητούν και πλέον αυτό γίνεται υπό το πρίσμα της οικονομικής κρίσης που υφίσταται η χώρα μας. Το τουριστικό γραφείο Smile-Acadimos ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, παρέχοντας μεγαλύτερη εξειδίκευση στον υποψήφιο πελάτη, με πρωτότυπο και διαφοροποιημένο σε σχέση με το παρελθόν τουριστικό περιεχόμενο και νέες συναρπαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, αποτέλεσμα της μακράς εμπειρίας του στον χώρο.

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλες οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Το τουριστικό γραφείο μας παρέχει υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας στους πελάτες του, επιλέγοντας προορισμούς και συνεργάτες υψηλού κύρους, με εμπειρία στην παροχή των υπηρεσιών τους και πιστοποιημένους από διεθνείς οργανισμούς. Παράλληλα, όλοι οι πελάτες απολαύουν ταξιδιωτικής ασφάλισης αλλά και ασφάλεια αστικής ευθύνης, όπως υπαγορεύει η ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, ενώ το έμπειρο προσωπικό μας βρίσκεται ανά πάσα στιγμή διαθέσιμο για τη διαχείριση ενδεχόμενων κρίσεων, σε συνεργασία με τις δημόσιες αρχές της χώρας, αν αυτό απαιτηθεί.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-8

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Για το φθινόπωρο του 2016 οι πιο δημοφιλείς προορισμοί εσωτερικού είναι τα Ιωάννινα, το Μέτσοβο, τα Ζαγοροχώρια, city breaks σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα και Πήλιο, ενώ για το εξωτερικό παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για περιοχές των Βαλκανίων (Βελιγράδι, Βουκουρέστι), καθώς και οι κλασικοί προορισμοί, όπως Πράγα, Βερολίνο, Κάτω Χώρες. Οσον αφορά τα Χριστούγεννα, παρατηρούνται αυξημένες κρατήσεις για παραδοσιακούς ορεινούς προορισμούς, Αράχωβα, Καλάβρυτα, Καστοριά, Καλαμπάκα κ.λπ.

Με ποιους τρόπους οι πλατφόρμες παροχής καταλυμάτων διαμοιραζόμενης οικονομίας, τύπου Airbnb, επηρεάζουν τη δουλειά σας;

Συνήθως ο πελάτης ενός τουριστικού γραφείου ενδιαφέρεται για ολόκληρο το πακέτο των τουριστικών υπηρεσιών και για την παροχή πληροφόρησης και προνομιακών τιμών για συγκεκριμένα ξενοδοχεία ή προορισμούς. Αυτού του είδους οι πελάτες δεν προτιμούν την ενοικίαση καταλυμάτων, διότι αρέσκονται στην απόλαυση υψηλών υπηρεσιών –όπως ξενοδοχείο με πρωινό, ξεναγό, προσωποποιημένες υπηρεσίες–, οπότε μπορούμε να πούμε ότι μας επηρεάζει σε περιορισμένο βαθμό.

Ποιο είναι το δυνατό σας χαρτί ως ταξιδιωτικού γραφείου;

Το τουριστικό γραφείο Smile-Acadimos βασίζεται στο υψηλής εξειδίκευσης δυναμικό του, το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές και με την πεποίθηση ότι ο τουρισμός δεν είναι πολυτέλεια, αλλά αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικότητας του Ελληνα και ως τέτοιο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται.


«Ο Ελληνας πάντα διψάει για μακρινά ταξίδια»

Παναγιώτης Ηλιάδης, γενικός διευθυντής Cosmorama

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-9

Φωτογραφία: ΚΛΑΙΡΗ ΜΟΥΣΤΑΦΕΛΟΥ

 

Πώς διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια και πόσο επηρεάζονται από τις διεθνείς τάσεις;

Οι Eλληνες ταξιδεύουν πλέον αρκετά, συνεπώς είναι πιο ώριμοι ταξιδιώτες, πιο ενημερωμένοι και γνωρίζουν καλύτερα τι ακριβώς ψάχνουν σε κάθε τους ταξίδι. Φυσικά, επηρεάζονται από τις διεθνείς τάσεις, υιοθετώντας ή απλώς προσαρμόζοντας στα ελληνικά δεδομένα τις πιο επιδραστικές από αυτές.

Με την ασφάλεια να είναι ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, πώς διασφαλίζετε ότι τηρούνται όλες οι κανόνες ασφάλειας για τους πελάτες σας;

Η ασφάλεια ήταν πάντα ο Νο 1 παράγοντας στην επιλογή ενός προορισμού, απλώς τα τελευταία χρόνια (στη μετά 9/11 εποχή) η «κρίση» στο θέμα αυτό εντάθηκε, αγγίζοντας ακόμη και τα πιο δημοφιλή αστικά και τουριστικά κέντρα και αυξάνοντας έτσι τις ανησυχίες. Ως ταξιδιωτική εταιρεία που στέλνουμε ανθρώπους σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης, προσπαθούμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι σε βάθος και να δίνουμε τις σωστές πληροφορίες στους υποψήφιους ταξιδιώτες.

 

Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Ελληνες ταξιδιώτες;

Τα μεγάλα αστικά κέντρα της Ευρώπης, όπως Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη, και τα τελευταία χρόνια πολλοί «καινούργιοι» προορισμοί, όπως η Ρωσία, η Πολωνία, οι χώρες της Βαλτικής, και φυσικά οι δημοφιλείς εξωτικοί προορισμοί, όπως Μαλδίβες, Ταϊλάνδη και Μπαλί.

Oι άνθρωποι που μας ταξιδεύουν (Α’ μέρος)-10

Αποτελούν μια καθιερωμένη, παλιά μορφή διαμονής, η οποία βρήκε μια σημαντική πλατφόρμα εξάπλωσης στο ευρύ κοινό. Φυσικά, έστω και καθυστερημένα, θα μπουν φορολογικές και ποιοτικές προδιαγραφές και θα σταματήσει η σημερινή αταξία. Παράλληλα, θα καταλαγιάσει η «φασαρία» που δημιουργεί κάθε δημοφιλής τάση και όλα θα μπουν στη ρεαλιστική τους θέση. Αλλωστε, ποτέ μια κατοικία δεν μπορεί να διαθέτει την πιστοποίηση και τις προδιαγραφές μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Προς το παρόν, το κοινό τα δοκιμάζει, τα ξενοδοχεία καταγράφουν κάποιες απώλειες, τα δε ταξιδιωτικά γραφεία απλώς αλλάζουν τη σύνθεση των προϊόντων που προσφέρουν.

Εξασφαλίζει ένα ταξιδιωτικό γραφείο την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής;

Με ποιους τρόπους;

Φυσικά, διότι διαπραγματεύεται με διαφορετικούς όρους με τους εκάστοτε προμηθευτές, επιτυγχάνει οικονομία κλίμακος και φυσικά επιστρέφει ένα ποσοστό αυτής στους πελάτες του προσφέροντας ελκυστικότερη τιμή. Αν προσθέσει κάποιος και την εξοικονόμηση χρόνου, καθώς και την ελαχιστοποίηση του ρίσκου, λόγω πιθανών κακών επιλογών των καταναλωτών χωρίς την πολύτιμη αρωγή του ταξιδιωτικού γραφείου, τότε το value for money αποκτά ακόμη μεγαλύτερο ειδικό βάρος.

Πόσο δημοφιλή είναι τα μακρινά, εξωτικά ταξίδια για τους Eλληνες ταξιδιώτες;

Είναι αρκετά δημοφιλή, διότι είναι άνθρωποι με ανησυχίες και γοητεύονται από το διαφορετικό. Μπορεί, βέβαια, τα τελευταία χρόνια η οξεία και παρατεταμένη οικονομική κρίση να περιόρισε τις δυνατότητές τους, αλλά θεωρώ ότι η «ψυχή» του Ελληνα ποτέ δεν σταμάτησε να διψάει για μακρινά ταξίδια.

 Διαβάστε τη συνέχεια (Β' μέρος) –> εδώ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή