Τι νόημα έχει ένα ταξίδι αν δεν κάνεις «check in» στον προορισμό και δεν δηλώσεις δημόσια, δηλαδή μέσω των κοινωνικών δικτύων, πού βρίσκεσαι;
Είναι σαν να μην πήγες, θα έλεγαν οι φανατικοί χρήστες τoυ Instagram.
Στον ψηφιακό κόσμο, δημοφιλής προορισμός θεωρείται αυτός που έχει κοινοποιηθεί τις περισσότερες φορές στα social media.
Σε αυτή την ατελείωτη «μάχη» των αναρτήσεων νικήτρια ανακηρύσσεται η Ντίσνεϊλαντ της Φλόριντα.
Έχει συγκεντρώσει 14,6 εκατομμύρια tags, τα διπλάσια από τον Πύργο του Άιφελ, που ακολουθεί στη δεύτερη θέση, ενώ στην 27η θέση της λίστας βρίσκεται η Ακρόπολη.