To νέο DS 3 Crossback E-Tense στην Ελλάδα

To νέο DS 3 Crossback E-Tense στην Ελλάδα

1' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ηλεκτρική εκδοχή του DS3 Crossback έρχεται να δημιουργήσει ένα πολύ δυναμικό ζεύγος μοντέλων μαζί με το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 και να τιμήσει με τον καλύτερο τρόπο τη διάθεση της DS Automobiles για ξεχωριστές προτάσεις. 

Η 100% ηλεκτρική εκδοχή του DS 3 Crossback συγκεντρώνει όλη την τεχνογνωσία των μοντέλων της DS Automobiles σε compact διαστάσεις. Κοιτάζοντας για πρώτη φορά το DS 3 Crossback E-Tense, αυτό που παρατηρεί κάποιος είναι η διατήρηση του αβάν-γκαρντ στυλ, σε μια εκδοχή που κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερη την εικόνα του μοντέλου: το hatchback αμάξωμα μήκους 4,12 μ. και το αυξημένο ύψος από το έδαφος, με την αντίστοιχα μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης.

Το DS 3 Crossback είχε σχεδιαστεί από την αρχή για να είναι 100% ηλεκτρικό, γι’ αυτό τον λόγο η αρχιτεκτονική της νέας «multi-energy» πλατφόρμας CMP ενσωματώνει την μπαταρία ιόντων λιθίου (50KWh) κάτω από το πάτωμα, προσδίδοντας ασυμβίβαστη ευρυχωρία στο εσωτερικό και χαμηλό κέντρο βάρους. Το κάθισμα των πίσω επιβατών είναι διαιρούμενο και έχει τη δυνατότητα αναδίπλωσης προκειμένου να αυξηθεί κατά το δοκούν ο χώρος φόρτωσης, που κυμαίνεται από 350 έως 1.050 λίτρα. 

Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια συστοιχία μπαταριών 50 kWh που δίνει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα των 100 KW (136 ίππων) και 260 Nm ροπής. Με δεδομένη και την άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα, η αίσθηση των κορυφαίων επιδόσεων που έρχονται… αθόρυβα, είναι κάτι πολύ διαφορετικό από όλα όσα έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα, ενώ για τα πολύ σημαντικά στις αστικές μετακινήσεις 50 χλμ./ώρα, από στάση, το DS 3 Crossback E-Tense φτάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα.

Η αυτονομία που εξασφαλίζουν οι 50 kWh χωρητικότητας των μπαταριών φτάνει μέχρι τα 320 χιλιόμετρα με μία φόρτιση (με βάση τον τυποποιημένο κύκλο WLTP), ενώ σημαντικό είναι να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι πως σε ένα σύγχρονο σταθμό ταχείας φόρτισης 100 kW, μπορεί να επιτευχθεί το 80% της φόρτισης των μπαταριών μόλις σε 30 λεπτά της ώρας. Από εκεί και πέρα, η φόρτιση έως το 100% της χωρητικότητας των μπαταριών μπορεί να γίνει μέσα σε μόλις 5 ώρες με επιτοίχιο φορτιστή 11 kW.

Η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινάει από 42.000 ευρώ χωρίς την έκπτωση της κρατικής επιδότησης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή