LIFE

Γλυκά και απώλεια βάρους: Οι δοκιμασμένες συμβουλές διατροφής

Πολλές φορές η επιθυμία για κατανάλωση ζάχαρης είναι ακατανίκητη. Οι διατροφολόγοι μας προτείνουν τα τιπς για να αποφεύγουμε τα γλυκά, χωρίς να νιώθουμε στέρηση.

glyka-kai-apoleia-varoys-oi-dokimasmenes-symvoyles-diatrofis-561422632

Η ανάγκη για κατανάλωση ζάχαρης δεν καταπολεμάται απλά σε μια μέρα. Όλα ξεκινούν από την υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής, βασισμένης σε πλούσια θρεπτικά συστατικά. Τι πρέπει όμως να περιλαμβάνει το πιάτο μας κατά τη διάρκεια μιας μέρας, για να θεωρήσουμε πως ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή;

Αρχικά ένα ισορροπημένο πρωινό περιλαμβάνει οργανικό γιαούρτι και φρούτα, ώστε να καλύπτεται με κάποιο τρόπο η πολύ πρωινή επιθυμία για γλυκό. Το πιο σημαντικό γεύμα ωστόσο είναι το μεσημεριανό, αφού είναι αυτό που θα καθορίσει την όρεξή σας για το υπόλοιπο της ημέρας. Ένα υγιεινό και πλήρες μεσημεριανό περιλαμβάνει πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, για να δημιουργήσει ένα αίσθημα πληρότητας μέχρι το βράδυ. Ένα ενδεικτικό πιάτο περιέχει πράσινη σαλάτα μαζί με βραστό μπρόκολο, κοτόπουλο ή σολομό ή τόφου αν είστε vegan. Προσθέστε σε αυτό το συνδυασμό και δύο φέτες αβοκάντο, καθώς τα καλά λιπαρά δημιουργούν ένα αίσθημα πληρότητας που διαρκεί περισσότερο και επιβραδύνουν τη διαδικασία της πέψης. Όσον αφορά το μεσημεριανό υπάρχουν πολλές ακόμα επιλογές, όπως μια σούπα με φακές και πράσινη σαλάτα ή ένα wrap ολικής άλεσης με λαχανικά και πρωτεΐνη.

Γενικά είναι απαραίτητο το πιάτο σας να περιλαμβάνει πάντα πρωτεΐνη, διαφορετικά μέσα σε λίγες ώρες θα βρεθείτε να πεινάτε ξανά και να αναζητάτε το αγαπημένο σας γλυκό. Προσθέστε επίσης στη διατροφή σας πολλά υγρά, όπως ένα πράσινο smoothie και φυσικά πίνετε πολύ νερό, καθώς η αφυδάτωση δημιουργεί αίσθημα πείνας, με αποτέλεσμα να έχετε την ανάγκη να καταναλώσετε σνακ. Μια ακόμα συμβουλή είναι να μην μασάτε τσίχλες, ακόμα και sugar free, καθώς προκαλούν στο σώμα παραγωγή ινσουλίνης, με αποτέλεσμα να τρώτε περισσότερους υδατάνθρακες και ζάχαρη.

Μερικές ιδέες για γλυκά απογευματινά σνακ είναι να δοκιμάσετε φέτες μήλου με αμυγδαλοβούτυρο, αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη και ρυζογκοφρέτες με φυστικοβούτυρο.

Φυσικά όσο πιο πολύ στερούμαστε κάτι, τόσο πιο έντονα το αποζητάμε. Οπότε μην διστάσετε να πείτε ναι σε ένα παγωτό όταν νιώθετε την ανάγκη ή σε ένα μικρό γλυκό, στη συνέχεια θα σας είναι και πιο εύκολο να μείνετε πιστές σε μια υγιεινή διατροφή.

Δημοσιεύτηκε στο Vogue.gr – Διαβάστε περισσότερα εδώ