Η προ μερικών εβδομάδων κίνηση της Σκάρλετ Γιόχανσον να καταθέσει αγωγή κατά της Ντίσνεϊ εκτός από πρωτοφανής, θα μπορούσε να είναι και αυτοκτονική. Ποιος ηθοποιός στα συγκαλά του, ακόμη και τέτοιου βεληνεκούς, τα βάζει ευθέως με τον μεγαλύτερο κολοσσό της κινηματογραφικής βιομηχανίας; Την «ασέβεια» έσπευσε άλλωστε να καυτηριάσει η ίδια η Ντίσνεϊ με μια ασυνήθιστα αιχμηρή ανακοίνωση-απάντηση, όπου εν ολίγοις χαρακτήριζε τη Γιόχανσον αχάριστη καθώς και αναίσθητη ως προς τον αρνητικό αντίκτυπο της πανδημίας στην αγορά του σινεμά. Η αιτία της διαμάχης, η οποία επηρεάζει και άλλους χολιγουντιανούς ηθοποιούς, ήταν απλή.
Σύμφωνα με τη Γιόχανσον, η ταυτόχρονη κυκλοφορία της «Black Widow», όπου η ίδια πρωταγωνιστεί, σε αίθουσες και Disney+, στέρησε από την ταινία πολλά από τα έσοδα που εκείνη θα συγκέντρωνε στο παραδοσιακό box office, και τα οποία, βάσει συμβολαίου, ήταν συνδεδεμένα με τη δική της τελική αμοιβή. Οπως είπαμε, το χολιγουντιανό στούντιο απέρριψε άμεσα τον συγκεκριμένο ισχυρισμό ως απαράδεκτο, ωστόσο τις εβδομάδες που ακολούθησαν άρχισαν να πληθαίνουν οι φήμες και τα ρεπορτάζ που ήθελαν (τουλάχιστον) δύο ακόμη πρωταγωνίστριες της Ντίσνεϊ να ακολουθούν τον ίδιο δρόμο: την Εμα Στόουν της «Κρουέλα» και την Εμιλι Μπλαντ του «Jungle Cruise». Οι δύο ταινίες κυκλοφόρησαν ταυτόχρονα στις κινηματογραφικές αίθουσες και διαδικτυακά.
Παράλληλα, στην κουβέντα μπήκε και το θέμα του φύλου, με κάποιους σχολιαστές να κάνουν λόγο για διακρίσεις εις βάρος των γυναικών σταρ. Μέσα στο περασμένο Σαββατοκύριακο, τέλος, ήρθαν δύο τελευταίες εξελίξεις. Από τη μία η συμφωνία της Εμα Στόουν για τη συμμετοχή της στο σίκουελ της «Κρουέλα» και από την άλλη η δήλωση του CEΟ της Ντίσνεϊ, Μπομπ Σέιπεκ, πως «ανεξάρτητα από τα διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα, πάντα φροντίζουμε να αμείβουμε τα ταλέντα μας ώστε να είναι ικανοποιημένα». Η διπλωματία των… κανονιοφόρων μάλλον βγήκε νικήτρια άλλη μία φορά.