Νέες BMW C400X & GT

3' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Η Bmw δεν μπήκε δυναμικά στην κατηγορία των σκούτερ με το όχι και τόσο εμπορικά επιτυχημένο C1, τότε κάπου στο 2002 αν θυμάστε καλά, η μετέπειτα πορεία της όμως μέχρι και σήμερα εχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον και είναι αξιοσημείωτη.

 
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ
 
Το 2012 παρουσιάζει τα δυο C600 sport και C 650 GT ταράζοντας τα νερά της κατηγορίας αφού και τα δυο σκούτερ έφεραν πολλά ποιοτικά στοιχεία και βέβαια είχαν πάνω τους το σήμα του έλικα!
 
Στην κατηγορία αυτή των mega scooter η BMW έπαιξε και παίζει δυνατό παιχνίδι σε σχέση με τους αντιπάλους της, στην κατηγορία όμως των μεσαίων κυβικών η Bmw δεν είχε καμία παρουσία, άρα εκεί ήταν που έπρεπε να δώσει σημασία και να δημιουργήσει την τρίτη γενιά των σκούτερ της.
 
Τα δυο μικρά σκούτερ λοιπόν των Βαυαρών C400X & C400GT εμφανίστηκαν στο προσκήνιο πριν από ένα χρόνο περίπου, κατασκευάζονται στην Κίνα, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι υστερούν σε αξιοπιστία.
Η σχεδίαση και η κατασκευή τους είναι προσεγμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια με την Bmw να έχει θέσει πολύ υψηλά στάνταρ όσον αφορά τα δυο αυτά στοιχεία.
Η Loncin είναι μια εταιρία η οποία συνεργαζεται πολλά χρόνια με την BMW και ο λόγος είναι προφανής!
Ανταγωνιστική τιμή, ποσο ανταγωνιστική όμως μπορεί να είναι η τιμή τους θα το δούμε σε λίγο.
 
Ξεκινώντας να μιλάμε για εμφάνιση και τα δυο σκούτερ δημιουργήθηκαν ώστε να τονίσουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους.
Το μεν C400X είναι πιο επιθετικό με το μπροστινό φανάρι να θυμίζει GS όπως επίσης και το ρύγχος μπροστά ενώ δεν είναι λίγοι και αυτοί που το παρομοιάζουν με το XADV της HONDA, από την άλλη το C400GT είναι πιο τουριστικό, πιο κομψό, πιο λειτουργικό και η αλήθεια είναι ότι είναι πιο BMW!
 
 
Ο κινητήρας που εφοδιάζονται και τα δυο σκούτερ είναι 350 κ.εκ αποδίδει 34 ίππους στις 7.500 στροφες και έχει 3,5 κιλά ροπής φθάνοντας πολύ κοντά σε ιπποδύναμη με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της κατηγορίας, YAMAHA και KYMCO.
 
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και ενισχυμένο στην περιοχή της ποδιάς γεγονός που το κάνει στιβαρό με παρά πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά σαν να βρίσκεσαι κυριολεκτικά πάνω σε mega scooter!
 
Και τα δύο C400 είναι γρήγορα κάνοντας πολύ καλές εκκινήσεις, το τιμόνι κόβει πολύ και γενικά μέσα στην πόλη κινηθήκαμε αρκετά ευέλικτα, ενώ μόλις ανοίξει λίγο ο δρόμος θα τολμήσουν να φθάσουν μέχρι και τα 140-150χλμ απροβλημάτιστα.
 
 
Τα φρένα είναι της Bybre και αποτελούνται από δυο δίσκους διαμέτρου 265χιλ 4 εμβόλων ακτινικής τοποθέτησης για μπροστά και από έναν μόνο 265 χιλ για πίσω που σε συνδυασμό με το συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλ άνευ ρυθμίσεων και τα δυο αμορτισέρ για πίσω διαδρομής 112 χιλ αναλαμβάνουν να βγάλουν εις πέρας αυτό το δυσκολο έργο του φρεναρίσματος και της απορρόφησης των κραδασμών του οδοστρώματος.
 
Κάτω από σέλα και χάρη στο σύστημα Flexcase το οποίο προσαρμόζει τον χώρο, τα δυο C400 
μπορούν να δεχτούν δυο κράνη, ένα Full face και ένα Jet με την προϋπόθεση τα σκούτερ να είναι σταθμευμένα.
 
Τα συγκεκριμένα σκούτερ της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένα και με την έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών η οποία ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και η οποία προσφέρει πληθώρα ρυθμίσεων στον αναβάτη, οθόνη που την συναντάμε κυριώς στα πιο μεγάλα μοντέλα της Bmw.
 
Η κατανάλωση που μετρήσαμε στην βδομάδα που τα είχαμε στην κατοχή μας κυμάνθηκε μεταξύ 4,5-5 λίτρα δίνοντας μας μια αυτονομία για περίπου 300 χλμ, δεν το λες και άσχημο νούμερο;
 
Η έκδοση GT προσφέρει μια ενισχυμένη
προστασία από άνεμο και καιρικές συνθήκες σε σχέση με την έκδοση X όπου είστε αρκετά εκτεθειμένος.
Όσον αφορά την εργονομία και στα δυο σκούτερ, η θέση οδήγησης είναι αρκετή φιλική απλά είναι λίγο πιο άνετη στην έκδοση GT με τα πόδια να τεντώνονται περισσότερο.
 
Το τρίπτυχο πλαίσιου, αναρτήσεων και φρενών λειτουργεί υποδειγματικά κάνοντας τα μικρά σκούτερ της BMW ποιοτικά στο σύνολο τους και άκρως ανταγωνιστικά.

Εκεί βέβαια που δεν είναι ανταγωνιστικά είναι στο θέμα τιμής αφού η απλή έκδοση ξεκιναει από τα 7.000€ και αν θέλει κάποιος να το εξοπλίσει με όλα τα καλούδια που προσφέρει η BMW η τιμή θα ξεφύγει αρκετά και από κει και πέρα αυτό που θα παιξει ρόλο στην τελική επιλογή του εκάστοτε αγοραστή θα είναι απλά η βαρύτητα του σήματος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή