Αποστολή στη Φρανκφούρτη: Νέο ΜΙΝΙ Clubman

Αποστολή στη Φρανκφούρτη: Νέο ΜΙΝΙ Clubman

2' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με έξυπνες στυλιστικές αλλαγές, εκτεταμένη γκάμα καινοτόμων στοιχείων εξοπλισμού και τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες λειτουργίας και συνδεσιμότητας, το νέο MINI Clubman αποτελεί μία κομψή, εξατομικευμένη πρόταση στην πολυτελή compact κατηγορία.

Συνδυάζοντας τη χαρακτηριστική οδήγηση MINI με υψηλή χρηστικότητα για καθημερινές διαδρομές και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, το ευπροσάρμοστο 5θέσιο ανανεώνεται με φρέσκα χαρακτηριστικά στο εξωτερικό και στο εσωτερικό του. Οι τελευταίες αναβαθμίσεις της γκάμας ψηφιακών υπηρεσιών MINI Connected υπογραμμίζουν τον προηγμένο και μοντέρνο χαρακτήρα του νέου MINI Clubman.

Η ιστορία του Clubman ξεκινά ακριβώς πριν από 50 χρόνια. Καμία σχέση, άλλες εποχές! Δεν γνωρίζω εάν ο Σμυρνιός σερ Αλεκ Ισιγόνης θα ήταν υπερήφανος για τη σημερινή μορφή του Clubman, αλλά το βέβαιο είναι ότι το σημερινό όχημα δεν έχει καμία σχέση με το πρώτο. Ευτυχώς. Εκείνο του 1969, το οποίο μας ταξιδεύει στην ιστορία, ήταν ένα πραγματικά μικροσκοπικό αυτοκίνητο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Αποστολή στη Φρανκφούρτη: Νέο ΜΙΝΙ Clubman-1

Το μοντέλο χαρακτηρίζει η γνωστή ευελιξία ΜΙΝΙ.

Σήμερα είναι αλλιώς: Οδηγική άνεση, ευρυχωρία και προσαρμοστικότητα αποτελούν γενικά χαρακτηριστικά του νέου MINI Clubman. Η σύγχρονη εκδοχή της κλασικής φιλοσοφίας shooting brake καθιερώνει ένα ιδιαίτερο στυλ στην compact κατηγορία. Τέσσερις πλαϊνές πόρτες και πέντε καθίσματα σε συνδυασμό με έναν ευπροσάρμοστο χώρο αποσκευών πίσω από τη διαιρούμενη πόρτα στο πίσω τμήμα εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας και βέλτιστη αξιοποίηση χώρου σύμφωνα με τη γενική φιλοσοφία MINI. Τη γνώριμη ευελιξία ΜΙΝΙ εγγυάται η γκάμα σύγχρονων κινητήρων αλλά και η τεχνολογία ανάρτησης υψηλής ποιότητας του νέου MINI Clubman. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από τέσσερις βενζινοκινητήρες και τρεις diesel, που αποδίδουν από 102 έως 306 ίππους. Υιοθετούν την τελευταία γενιά της τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo. Στην κορυφή βρίσκεται η εντυπωσιακή νέα έκδοση του σπορ MINI John Cooper Works Clubman. Συνδυάζει ό,τι επιθυμεί σήμερα ο αγοραστής της κατηγορίας. Δύναμη που φαίνεται, 306 άλογα είναι αυτά 75 περισσότερα από το προηγούμενο Works, επιδόσεις που συναρπάζουν, με 0-100 σε 4,9 δευτερόλεπτα, τετρακίνηση, μοναδική οδική συμπεριφορά και βεβαίως όλα αυτά σε συνδυασμό με την πρακτικότητα που προσφέρουν οι έξι(!) πόρτες. Βοηθά σημαντικά η σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 10 mm.

Το σύστημα ALL4

Αυτό όχι μόνο αναβαθμίζει το MINI Clubman, αλλά τονίζει περισσότερο και τη σπορ γοητεία του. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για το ALL4. Με ένα γρήγορο και ακριβή ηλεκτρονικό έλεγχο, το σύστημα αυτό εξασφαλίζει μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών ανάλογα με τις συνθήκες. Συνδυάζεται άψογα και αποκλειστικά με το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Εν κατακλείδι, στο νέο Clubman JCW η πρόσθετη δύναμη, ο ερεθιστικός ήχος και η πιο σφικτή ανάρτηση με το μπλοκέ διαφορικό κάνουν τη διαφορά και σε κερδίζουν!

Η σχεδίαση του αμαξώματος του νέου MINI Clubman είναι κομψή, εξατομικευμένη και αποκλειστική. Οι χαρακτηριστικές αναλογίες απορρέουν από ένα σφιχτό, σπορ αμάξωμα –τυπικό χαρακτηριστικό MINI– τη δυναμική, επιμήκη γραμμή οροφής και το κάθετο πίσω τμήμα. Επιπλέον, οι δύο πίσω πόρτες το καθιστούν το μοναδικό μοντέλο στην compact κατηγορία που προσφέρει έξι πόρτες, σε συνδυασμό με εξαιρετική μεταβλητότητα, καθώς ο χώρος αποσκευών μπορεί να αυξηθεί από 360 στα 1.250 λίτρα, ανάλογα με τις ανάγκες.

Η εξατομικευμένη φιλοσοφία αμαξώματος συνδυάζεται με σχεδιαστικά στοιχεία ταυτότητας της μάρκας. Τρεις νέες χρωματικές προτάσεις προσφέρονται για το φινίρισμα του αμαξώματος.

Αποστολή στη Φρανκφούρτη: Νέο ΜΙΝΙ Clubman-2

Διαθέτει, προαιρετικά, και 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Αντί του στάνταρ 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ένα 7τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη διατίθεται προαιρετικά, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Οι τιμές ξεκινούν από τις 25.200 ευρώ για τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση των 102 ίππων, 28.140 για την πετρελαιοκίνητη των 116, και δύο με κινητήρες 1.5 λίτρων και καταλήγουν στις 54.140 ευρώ του πανίσχυρου και τετρακίνητου δίλιτρου Works.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή