Καλοκαιρινές βόλτες με το Citroen C3 Aircross 1.5 BlueHDi

Καλοκαιρινές βόλτες με το Citroen C3 Aircross 1.5 BlueHDi

2' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το compact SUV της γαλλικής εταιρείας έμεινε στα χέρια μας για αρκετές καλοκαιρινές ημέρες, αποδεικνύοντας περίτρανα για ακόμα μια φορά ότι η Citroen ξέρει πώς να κάνει τους επιβάτες της να νιώθουν σαν… άρχοντες. 

Το Citroen C3 Aircross έχει το χάρισμα να ταξιδεύει ευχάριστα, ευέλικτα και να μην χρειάζεται να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη για να “ταίσεις” το μηχανολογικό σύνολό του (ειδικά αν αυτό είναι το νέο 1.5 diesel μοτέρ που είχαμε στη διάθεσή μας). Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το C3 Aircross έχει μεγάλους προφυλακτήρες, “ποδιές” εμπρός και πίσω, στενά φωτιστικά σώματα εμπρός, χαρακτηριστικά πίσω φώτα και ράγες οροφής. Το μήκος του αμαξώματος είναι 4,15 μέτρα και η καμπίνα είναι ευρύχωρη για μια τετραμελή οικογένεια. Χρήσιμα είναι φυσικά και τα συρόμενα καθίσματα, καθώς και οι κλίσεις της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών που μπορεί να ξεκινήσει από τα 410 λίτρα και να φτάσει τα 520 λίτρα, ενώ -εφόσον- η πίσω σειρά αναδιπλωθεί τότε το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 1.289 λίτρα.

Καλοκαιρινές βόλτες με το Citroen C3 Aircross 1.5 BlueHDi-1

Ο 1.5 BlueHDi των 120 ίππων είναι ο βασικός πετρελαιοκινητήρας του C3 Aircross, που προσφέρεται με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Εκτός από το ότι πληροί τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, η κατανάλωσή του είναι πολύ χαμηλή. Στην περίπτωσή μας, ο συγκεκριμένος diesel κινητήρας, συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 και αυτός είναι ο λόγος που “τσίμπαγε” λίγο παραπάνω καύσιμο σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση. Κατά τη διάρκεια ενός σύντομου ταξιδιού, η μέση κατανάλωση έδειξε 6 λτ./100 χλμ, αλλά η μέση κατανάλωση πλησιάζει τα 7 λτ./100 χλμ. O θόρυβος του κινητήρα γίνεται αισθητός χωρίς να ενοχλεί, ωστόσο οι Γάλλοι επένδυσαν χρήματα στην ηχομόνωση της καμπίνας. Η ροπή των 300 Nm κάνει την εμφάνισή της από τις χαμηλές στροφές (1.800 rpm), αλλά αρκετές φορές θα θέλαμε η σχέση στο κιβώτιο να άλλαζε λίγο νωρίτερα (προς τα επάνω), γεγονός που θα εξασφάλιζε ακόμα περισσότερη αυτονομία στο γαλλικό SUV.

Ο διάκοσμος είναι designάτος και μοντέρνος. Τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, αλλά καλής ποιότητας και στην κορυφή της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών, απ’ όπου ελέγχουν οι εμπρός επιβάτες τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως είναι ο κλιματισμός, το σύστημα ψυχαγωγίας κ.ά. Πιο κάτω, συναντάμε το σύστημα Grip Control με Hill Descent Assist. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control προσαρμόζει τη μεταφορά ισχύος στους μπροστινούς τροχούς του αυτοκινήτου ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Ο περιστροφικός διακόπτης του Grip Control προσφέρει 5 επιλογές λειτουργίας: standard, για να απολαμβάνετε διαδρομές σε ηλιόλουστους παραλιακούς ή ορεινούς δρόμους, άμμος για να φτάνετε πιο κοντά στα αγαπημένα σας σημεία για σέρφινγκ, ολισθηρό έδαφος για να μετακινείστε χωρίς πρόβλημα ακόμα και σε λάσπη ή υγρό γρασίδι, χιόνι για να πηγαίνετε με άνεση στα χιονοδρομικά κέντρα, ή ESP OFF, για απενεργοποίηση του ESP (ενεργό έως τα 50 χλμ./ώρα).

Καλοκαιρινές βόλτες με το Citroen C3 Aircross 1.5 BlueHDi-2

Στον δρόμο στοχεύει να μετακινήσει ένα ώριμο κοινό και σίγουρα δεν προκαλεί για υπερβολές. Η μόνη εξαίρεση είναι όταν αποφασίσει ο οδηγός να βγει εκτός δρόμου, χάρη στο Grip Control. Από την άλλη, η απουσία της τετρακίνησης σίγουρα θα βάλει σημαντικούς φραγμούς. Η ανάρτηση είναι μαλακή, εξασφαλίζοντας ένα πολύ άνετο πολύωρο ταξίδι. Το τιμόνι ευθύβολο και η πληροφορία που δίνει στον χειριστή είναι ικανοποιητική.

Η τιμή εκκίνησης του Citroen C3 Aircross είναι τα 15.450 ευρώ, ενώ η ισχυρότερη diesel έκδοση 1.5 BlueHDi 120 με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 ξεκινάει από τα 16.510 με το εξοπλιστικό πακέτο Feel.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή