Σαλόνι Φρανκφούρτης: Τα ηλεκτρικά μοντέλα που ξεχώρισαν

Σαλόνι Φρανκφούρτης: Τα ηλεκτρικά μοντέλα που ξεχώρισαν

2' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που άνοιξε τις πύλες του για το κοινό στις 12 Σεπτεμβρίου, αναμφίβολα μας ταξιδεύει στο μέλλον. Η νέα τάση της αυτοκίνησης είναι ο «ηλεκτρισμός». Πάνω σε αυτό βασίστηκε και η πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών που παρευρέθησαν στη φετινή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, παρουσιάζοντας ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Το γερμανικό σαλόνι, που θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι και σήμερα έχει σημαντικές απουσίες, μιας και αρκετές εταιρείες δεν έλαβαν μέρος. Ωστόσο, η «Κ» βρέθηκε στην έκθεση, συνομίλησε με υψηλόβαθμα στελέχη του χώρου και γνώρισε από κοντά τα νέα μοντέλα, πρωτότυπα οχήματα και νέες τεχνολογίες.

Tα «πράσινα» αυτοκίνητα που ξεχωρίσαμε στην έκθεση:

 

Audi AI: Trail Quattro

Ενα πολύ ιδιαίτερο πρωτότυπο από την Audi με προηγμένες τεχνολογίες και φουτουριστικό ντιζάιν. Το AI εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε τροχό) και η συνολική τους απόδοση φτάνει τα 430 άλογα και πάνω από 1.000 Nm ροπής. Η αυτονομία του είναι 500 χιλιόμετρα σε κανονικές συνθήκες, ενώ σε off-road καταστάσεις η παραπάνω τιμή μειώνεται στο μισό.

Σαλόνι Φρανκφούρτης: Τα ηλεκτρικά μοντέλα που ξεχώρισαν-1

Το Audi AI εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. 

Opel Corsa-e

Στο περίπτερο της Opel βρίσκεται το ολοκαίνουργιο Corsa, καθώς και η ηλεκτρική του βερσιόν. Το Corsa-e εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και σύμφωνα με την εταιρεία και τα πρότυπα WLTP, η αυτονομία του είναι 330 χιλιόμετρα.

Porsche Taycan

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παρουσίες της γερμανικής έκθεσης. Η Taycan Turbo αποδίδει 680 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση Turbo S φτάνει τους 761 ίππους. Η Turbo S μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. ενώ η αυτονομία της «απλής» φτάνει έως και τα 450 χιλιόμετρα (WLTP).

Υβριδικές GLC & GLE

Τα δύο SUV της Mercedes διαθέτουν δύο νέες υβριδικές εκδόσεις. Η GLC 300e εφοδιάζεται με έναν 2λιτρο turbo κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνδυαστική τους ισχύ να είναι τα 315 άλογα και 700 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 2,5 λτ./100 χλμ. Από την άλλη, η GLE 350 de φέρει δίλιτρο diesel με ηλεκτροκινητήρα. Η αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να ξεπεράσει τα 100 χιλιόμετρα.

Σαλόνι Φρανκφούρτης: Τα ηλεκτρικά μοντέλα που ξεχώρισαν-2

Η Mercedes GLE 350 de φέρει δίλιτρο diesel με ηλεκτροκινητήρα.

SEAT Tarraco PHEV

To μεγάλο SUV της ισπανικής εταιρείας εφοδιάζεται με 1.400άρη κινητήρα 150 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων. Η συνολική του απόδοση αγγίζει τα 245 άλογα και σύμφωνα με την εταιρεία, οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι μόλις 50 γρ./χλμ. (WLTP). Το SEAT Tarraco PHEV με επίπεδο εξοπλισμού FR θα ξεκινήσει να παράγεται το 2020.

Volkswagen ID.3

Ακόμα ένας από τους δυνατούς πρωταγωνιστές της έκθεσης είναι το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, ID.3. Ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής φίρμας και βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει απόδοση 201 ίππους, ωστόσο υπάρχει και η βασική έκδοση που θα έρχεται με 147 ίππους. Η ροπή θα είναι 310 Nm και στις δύο περιπτώσεις. Ο αγοραστής θα μπορεί να διαλέξει ανάμεσα από τρεις διαφορετικές μπαταρίες 45, 58 και 77 kWh και η αυτονομία του ID.3 θα είναι 330, 420 και 550 χιλιόμετρα αντίστοιχα.

Πολλά από τα μοντέλα που έκαναν πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι της Φρανκφούρτης και ακόμα περισσότερα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν οι φίλοι του αυτοκινήτου στην Αθήνα από τις 9 έως τις 17 Νοεμβρίου στη μοναδική έκθεση αυτοκινήτου για την Ελλάδα «Αυτοκίνηση 2019», στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού (Αίθουσα Ξιφασκίας), όπου χορηγός επικοινωνίας είναι και η εφημερίδα «Καθημερινή».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή