Ο κόμβος – ήδη διαθέσιμος στο TIME.com – εξετάζει την ηλεκτροκίνηση από μια παγκόσμια προοπτική, καθώς και την επίδραση της στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Έτσι αναλύει τις διαθέσιμες τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, την αυτονομία και τις δυνατότητες φόρτισης, ενώ ταυτόχρονα εξετάζει τις μελλοντικές πρωτοβουλίες και καινοτομίες – από την εξέλιξη των μπαταριών έως την κινητικότητα τελευταίου μιλίου.
Ο Rishaad Sacoor, Senior Manager Brand Strategy Kia Motors Europe, σχολίασε: “Καθώς η Ευρώπη κινείται αποφασιστικά προς την εποχή της ηλεκτροκίνησης, πιστεύουμε ότι υπάρχουν ακόμα πολλά που μπορούν να μάθουν οι καταναλωτές για αυτή τη συναρπαστική τεχνολογία. Ο κόμβος ηλεκτροκίνησης θα χρησιμεύσει ως πολύτιμος και αμερόληπτος πόρος για όσους ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρικά οχήματα και θα αναφέρεται τόσο στα θετικά όσο και στα αντιληπτά αρνητικά της ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων (ΕV), καθώς και ευρύτερα για το οικοσύστημα των μηδενικών εκπομπών”.
“Συνεργαζόμενοι με ένα τόσο γνωστό και αναγνωρισμένο σήμα media όπως το TIME, μπορούμε να εγγυηθούμε πως τον κόμβο θα επισκεφθεί ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Το TIME έχει μακρά παράδοση στο να θέτει τους ανθρώπους στο επίκεντρο της προσέγγισής του στις ειδήσεις, συμβάλλοντας στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνουν τον κόσμο με έναν ισχυρό τρόπο", πρόσθεσε ο Matt Kidd, Media Manager της Kia Motors Europe.
Ο Tim Howat, επικεφαλής των συνεργειών στην TIME, δήλωσε: "Η TIME είναι ενθουσιασμένη που θα συνεργαστεί με την Kia σε μια εμπειρία πολυμέσων που αντιμετωπίζει το κρίσιμο ζήτημα του «μέλλοντος της κινητικότητας» και των σημαντικών επιπτώσεών του στην κοινωνία. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο ρυθμός των αλλαγών στο χώρο της ηλεκτροκίνησης θα επιταχυνθεί και η συγκεκριμένη κίνηση θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης”.