Nissan και Uber προωθούν την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών

Nissan και Uber προωθούν την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών

2' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Ο στόλος των Nissan LEAF με την μπαταρία των 40kWh, που διαμορφώνει την εμβέλεια του αυτοκινήτου στα 389 χιλιόμετρα, σε αστικό κύκλο οδήγησης και σύμφωνα με τα νέα Ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών και κατανάλωσης του WLTP με μία μόνο φόρτιση,  θα προσφερθεί στους οδηγούς ως μέρος του σχεδίου Clean Air Plan της Uber. Η Nissan θα υποστηρίξει την Uber με ένα ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα EV, μια ειδική τιμή αγοράς, καθώς και με μια στρατηγική  μάρκετινγκ για την προώθηση της οδήγησης οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η συμφωνία αυτή θα συμβάλει στην επίτευξη του οράματος της Uber, όπου κάθε αυτοκίνητο της εφαρμογής της στην Βρετανική πρωτεύουσα,  θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό από το 2025.

 
Εφαρμόζοντας το Clean Air Plan από τον Ιανουάριο  του 2019, η Uber στοχεύει στην αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, βοηθώντας τους οδηγούς να αντικαταστήσουν το όχημά τους με ένα ηλεκτρικό,   μέσω της εισαγωγής ενός τέλους καθαρού αέρα ύψους  15 πεννών ανά μίλι, σε όλα τα δρομολόγια του Λονδίνου. Κατά το πρώτο έτος, η Uber συγκέντρωσε πάνω από  80 εκατομμύρια στερλίνες για να υποστηρίξει τους οδηγούς που μεταβαίνουν σε ηλεκτρικά οχήματα, ενώ περισσότερα από 200 εκατομμύρια στερλίνες,  αναμένεται να συγκεντρωθούν τα επόμενα χρόνια.

 
Μέσω του σχεδίου Clean Air Plan, οι οδηγοί θα εξοικονομήσουν κατά μέσο όρο  4.500 στερλίνες, ανάλογα με τα μίλια που έχουν οδηγήσει, εκτός του κόστους αλλαγής σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Από την στιγμή που ο οδηγός υιοθετήσει ένα αμιγώς  ηλεκτρικό όχημα, το Τέλος Καθαρού Αέρα  (Clean Air Fee) θα χρησιμοποιείται για να υποστηρίξει το  κόστος  χρήσης του οχήματος.

 
Κατά το πρώτο έτος του σχεδίου Clean Air Plan της Uber, 900.000 δρομολόγια της υπηρεσίας πραγματοποιήθηκαν με ηλεκτρικά οχήματα, καταγράφοντας αύξηση πάνω από 350%,  σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τώρα, περισσότεροι από 500 οδηγοί κάθε εβδομάδα,  χρησιμοποιούν ηλεκτρικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

 
Ο Andrew Humberstone, διευθύνων σύμβουλος της Nissan Motor (GB) Ltd., δήλωσε: "Μέσω της καινοτομίας και της συνεργασίας, εταιρείες όπως η Nissan και η Uber μπορούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της προώθησης της ατομικής  αστικής κινητικότητας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα του αέρα στις μεγάλες πόλεις μας. Το Nissan LEAF είναι το τέλειο όχημα για να υποστηρίξει την φιλοδοξία της Uber για καθολικό στόλο ηλεκτρικών οχημάτων στο Λονδίνο,  το 2025. Εκτός των επιβατών που θα απολαμβάνουν πιο ήσυχες διαδρομές, που απορρέουν από την ηλεκτρική κινητικότητα, οι ποδηλάτες, οι πεζοί και οι άλλοι χρήστες του οδικού δικτύου θα επωφεληθούν και αυτοί από το κινητήριο σύνολο μηδενικών εκπομπών ρύπων."

 
Ο κ. Jamie Heywood, περιφερειακός γενικός διευθυντής  της  Uber για την Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη, δήλωσε: "Το τολμηρό όραμά μας για το Λονδίνο, είναι για κάθε οδηγό της εφαρμογής Uber να χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροκίνητο όχημα μέχρι το 2025. Η συνεργασία με τη Nissan αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου. Ο δήμαρχος του Λονδίνου, έχει δείξει ισχυρή θέληση  σε μέτρα σχετικά με την ποιότητα του αέρα και είμαστε υπερήφανοι που τον υποστηρίζουμε για να υλοποιήσει το όραμά του."

 
Για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων στην Βρετανική πρωτεύουσα, η Transport for London έχει δημιουργήσει πάνω από 1.000 σημεία φόρτισης,  μόνο το τελευταίο έτος.  Αξίζει να σημειωθεί ότι το δημοτικό  συμβούλιο του Westminster είχε εγκαταστήσει 375 δημόσιους φορτιστές μέχρι τα τέλη Αυγούστου του 2019,  περισσότερους από κάθε άλλη τοπική αρχή στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Για την ιστορία, το 2010 η Nissan λάνσαρε το LEAF,  το πρώτο ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής και από τότε έχει πουλήσει περισσότερα από 450.000 μοντέλα, σε παγκόσμια κλίμακα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή