Hyundai “Prophecy” Concept EV

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Το Prophecy είναι εμπνευσμένο από τα vintage αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1920 και του 1930, με coupe σχεδίαση. Οι χυτές του γραμμές το διαφοροποιούν από τις αιχμηρές γραμμές του 45, του πρωτότυπου αυτοκινήτου της Hyundai που έκανε το ντεμπούτο του στο IAA του 2019. Ωστόσο, όπως και το 45, διαθέτει τη σχεδιαστική γλώσσα των φώτων pixel. Το δυναμικό σχήμα και η πίσω αεροτομή ενισχύουν την σπορ εμφάνιση του και οι τροχοί με το ελικοειδές σχήμα μειώνουν την αντίσταση στον αέρα. Αυτή η εμφάνιση βασίζεται στην σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai.

 
Hyundai “Prophecy” Concept EV-1
 
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου αποπνέει άνεση διαθέτοντας σκούρα χρώματα και φυσικά υλικά που θυμίζουν τη φύση, όπου δημιουργούν έναν εντελώς νέο τύπο εμπειρίας στο αυτοκίνητο.
 
Ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Prophecy είναι ο μηχανισμός διεύθυνσης. Αντί για ένα τιμόνι τοποθετημένο ψηλά στο ταμπλό μπροστά από τον οδηγό, το Prophecy ελέγχεται από διπλά χειριστήρια (joysticks) που βρίσκονται αριστερά και δεξιά από τον οδηγό: το ένα στην κεντρική κονσόλα και το άλλο στην πόρτα. Σε συνδυασμό με το ευρύχωρο εσωτερικό, αυτό όχι μόνο επιτρέπει μια πιο άνετη θέση οδήγησης, αλλά ελευθερώνει περισσότερο χώρο στο ταμπλό για άλλα χαρακτηριστικά. Το 90% των λειτουργιών του οχήματος μπορεί να ελεγχθεί μέσω buttons στα χειριστήρια, οπότε δεν χρειάζεται ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από τα χειριστήρια π.χ. για να αλλάξει τη μουσική. Αυτή η εργονομική ρύθμιση είναι γνωστή ως Intuitive Human Interface (Ενστικτώδης Ανθρώπινη Διασύνδεση). Έχει το πλεονέκτημα της αύξησης της ασφάλειας των επιβατών καθώς και της ελευθερίας της όρασης.

 
Επιπρόσθετα, το νέο Smart Posture Care System (SPCS) επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν μια βελτιστοποιημένη θέση οδήγησης με βάση τα μεμονωμένα φυσικά χαρακτηριστικά τους. Ο οδηγός μπορεί είτε να ρυθμίσει το κάθισμα χειροκίνητα ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις του, είτε να επιτρέψει στο αυτοκίνητο να προτείνει μια «έξυπνη» θέση οδήγησης για αυτούς. Στην «έξυπνη» λειτουργία, ο οδηγός εισάγει το ύψος του, το ύψος του καθίσματος και το βάρος του και το αυτοκίνητο προσαρμόζεται αυτόματα στην ατομική φυσική κατάσταση του οδηγού. Το SPCS ελέγχει το κάθισμα, το τιμόνι, τον καθρέφτη και την οθόνη Head-Up και βασίζεται σε ιατρικές επαληθευμένες πληροφορίες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή