«Διαμάντι» εντός και εκτός πόλεως

«Διαμάντι» εντός και εκτός πόλεως

1' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πριν από τις ειδικές οδηγίες που δόθηκαν λόγω κορωνοϊού, ταξιδέψαμε μέχρι τη Χαλκιδική με το SUV της Volvo, το XC40. Μια απόσταση πάνω από 600 χιλιόμετρα διανύθηκαν με άνεση, χάρη στο σουηδικό μοντέλο και μάλιστα στην έκδοση Τ3.

Το XC40 είναι ένα αυτοκίνητο που γράφει ιστορία για τη Volvo, με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που κατέκτησε τον τίτλο του «αυτοκινήτου της χρονιάς», το πρώτο Volvo στην κατηγορία των compact SUV και το αυτοκίνητο που απέδειξε ότι ένα ολοκληρωμένο SUV μπορεί να αισθάνεται την πόλη ως το φυσικό του περιβάλλον, χωρίς να χάσει κάτι από τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του έξω από αυτήν (απόσταση από το έδαφος 211 χλστ.).

Το XC40 αναβάθμισε, με στυλ και ασφάλεια, τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις ενός απαιτητικού κοινού, αλλά η επιλογή μας για το μεγάλο ταξίδι μας αποδείχθηκε ότι ήταν η καλύτερη.

«Διαμάντι» εντός και εκτός πόλεως-1

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του high-end συστήματα αποφυγής ενός πιθανού ατυχήματος.

Ο χώρος αποσκευών

Το εσωτερικό διαθέτει ικανοποιητικό χώρο για τους επιβάτες και τα 460 λίτρα του χώρου αποσκευών χωρούν τις βαλίτσες μιας οικογένειας. Εάν τώρα επιλέξετε να αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, η τιμή εκτοξεύεται στα 1.336 λίτρα.

Στο XC40, επίσης, η Volvo παρουσίασε νέες τεχνολογίες που αλλάζουν την αντίληψή μας για το αυτοκίνητο και την οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια.

Φυσικά, το μοντέρνο αυτό SUV παραμένει στον πυρήνα του ένα ατόφιο Volvo: κορυφαίο με όρους ασφαλείας, χάρη σε μια καινοτόμο ομπρέλα προστασίας που περιλαμβάνει high-end συστήματα αποφυγής ατυχήματος ή μετριασμού των συνεπειών του, με κέντρο το πασίγνωστο πλέον City Safety – αλλά και χάρη στην κορυφαία προστασία των επιβατών ύστερα από σύγκρουση όταν αυτή είναι αναπόφευκτη.

Ως γνήσιο Volvo, το XC40 δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα μεγαλύτερα SUV της σουηδικής εταιρείας όσον αφορά τις εκτός δρόμου ικανότητές του, αλλά και τη δυνατότητα να καταπίνει αποστάσεις με άνεση και ασφάλεια.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η έκδοση T3 με τον κινητήρα του 1,5 λίτρου αναβαθμίστηκε και αποδίδει πλέον 163 ίππους. Συνδυάζει δυναμικές επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία, ενώ εξοπλίζεται και με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Geartronic, που κάνει ακόμη πιο εύκολες τις διαδρομές στην πόλη και ακόμη πιο αθόρυβα τα ταξίδια, κρατώντας χαμηλά τις στροφές του κινητήρα.

Σε αυτό το εύρος στροφών, η μέση κατανάλωση για μια μεικτή διαδρομή φτάνει τα 8,5 λίτρα/100 χλμ., ωστόσο στην εθνική οδό η τιμή αυτή μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από τα 7 λίτ./100 χλμ. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή