Νέα Suzuki Hayabusa

Ο κινητήρας της νέας Hayabusa παραμένει στα 1.340cm.

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αναμονή τέλος λοιπόν αλλά και τέλος σε σενάρια και εικασίες περί υπερτροφοδότησης και 300 αλόγων.

Η νέα Hayabusa παρουσιάστηκε και επίσημα από την Suzuki.

Η βασικές αρχές της εμφάνισης παραμένουν ίδιες δίνοντας όμως μεγαλύτερο βάρος στις αεροδυναμικές λειτουργίες έχοντας ένα νέο μεγαλύτερο φιλτροκουτι αλλά και νέο σύστημα RAMAIR.

Ο θρυλικός κινητήρας της νέας Hayabusa παραμένει στα 1.340cm, ενώ εφαρμόζει κάποια όμως updates για την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και της αντοχής.

Η ισχύς του είναι 190 άλογα στις 9.500 στροφές και 15,3 κιλά ροπής στις 7.000 στροφές.

Η νέα BUSA οπως συνηθίζεται να την αποκαλούν έρχεται με νέο σύστημα εξάτμισης,

Πλήρως βελτιωμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπροστά με KYΒ, μπροστινές δαγκάνες φρένων Brembo με δίσκους 320 mm​, νέες ζάντες 7 ακτινών, τιμόνι τοποθετημένο 12 χιλιοστά πιο κοντά στον αναβάτη που  βελτιώνει σημαντικά την άνεση ενώ νέος είναι και ο TFT πίνακας οργάνων που βρίσκεται ανάμεσα σε μεγάλα αναλογικά ταχύμετρο/στροφόμετρο όπως και νέα είναι η ανασχεδιασμένη τιμονόπλακα με νέους διακόπτες. 

Και βέβαια ένα τεράστιο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο το οποίο περιλαμβάνει, γκάζι ride by wire, οδηγικά προγράμματα, αδρανειακή μονάδα μέτρησης, traction control, σύστημα anti wheelie, launch control, cornering ABS, κλισιομετρο για να βλέπετε με πόσες μοίρες στρίβατε και αλλά πολλά που περιμένουμε να τα δούμε από κοντά κάπου μέσα στον Απρίλιο!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή