Η υβριδική εποχή της Suzuki

Τα νέα Vitara και SX4 S-Cross αποτελούν ακαταμάχητες προτάσεις αγοράς

2' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Tα 48V SUV Vitara και S-Cross αυτή τη στιγμή αποτελούν την πιο ελκυστική πρόταση αγοράς, συνδυάζοντας το τρίπτυχο υβριδική τεχνολογία, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο σε δελεαστική τιμή, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας για τις 2WD εκδόσεις.

Το Suzuki Vitara είναι ένα απόλυτα αναγνωρίσιμο μοντέλο, το οποίο φέρει SUV χαρακτηριστικά και κορυφαίο AllGrip σύστημα τετρακίνησης. Η νέα εποχή του Vitara έφτασε και πλέον εφοδιάζεται με υβριδικό 48V σύστημα «βοηθώντας» τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4 Boosterjet. 

Η τεχνολογία AllGrip

Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο της Suzuki δημιουργήθηκε το 1970 με την εξής φιλοσοφία: Να είναι ένα όχημα που θα μπορεί να σε οδηγήσει σε εκτός δρόμου διαδρομές όπως κανένα άλλο στο παρελθόν. Αυτή ήταν η αρχή της περίφημης τεχνολογίας AllGrip της Suzuki. Η τεχνολογία 4WD έχει αναβαθμιστεί, προσφέροντας στον οδηγό ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση, ασφάλεια και επιδόσεις. Με την τεχνολογία AllGrip, το νέο VITARA επεκτείνει την γκάμα των δυνατοτήτων, αλλά και τον διαφορετικό τρόπο ζωής κάθε οδηγού.

Το Suzuki Vitara με την υβριδική τεχνολογία διατίθεται από τη βασική έκδοση και με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ συνδυάζεται είτε με κίνηση στους δύο είτε στους τέσσερις τροχούς. H τιμή εκκίνησης του Vitara Hybrid 2WD των 1.400 κυβικών με απόδοση 129 ίππων είναι 16.990 ευρώ.

Το ίδιο «υβριδικό μοτίβο» με το νέο Vitara ακολουθεί και το Suzuki SX4 S-Cross, το οποίο αποπνέει στιβαρότητα και σιγουριά στον οδηγό. Από τη βασική του κιόλας έκδοση, το SX4 S-Cross διαθέτει όλα τα σημαντικά στοιχεία που χρειάζεται κανείς στην καθημερινότητά του, ενώ παράλληλα έρχεται μεταξύ άλλων με ράγες οροφής, αυτόματο κλιματισμό, adaptive cruise control και αυτόματη λειτουργία φώτων. 

Η υβριδική εποχή της Suzuki-1
Το SX4 S-Cross αποπνέει στιβαρότητα και σιγουριά στον οδηγό.

Το Suzuki SX4 S-Cross Hybrid 2WD των 129 ίππων ξεκινάει από τις 18.410 ευρώ.

Τι συμβαίνει όμως όταν ένας θερμικός κινητήρας συνδυάζεται με το παραπάνω υβριδικό σύστημα; Οι νέες προσθήκες τεχνολογίας Hybrid είναι οι εξής:

• Σύστημα αναπλήρωσης ροπής. Το σύστημα αναπλήρωσης ροπής ενισχύει την απόκριση του κινητήρα σε συνθήκες επιτάχυνσης με την άμεση προσθήκη ροπής από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα για να αντισταθμιστούν οι καθυστερήσεις απόκρισης του κινητήρα.

• Ενίσχυση ροπής. Η ενίσχυση της ροπής καθιστά την επιτάχυνση πιο ομαλή, προσθέτοντας ροπή από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα έως ότου ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής.

• Σύστημα ελέγχου ρελαντί κατά την επιβράδυνση. Κατά την επιβράδυνση, και ενώ οι στροφές του κινητήρα πέφτουν τείνοντας στις στροφές του ρελαντί και ο συμπλέκτης δεν είναι εμπλεγμένος, η ηλεκτρογεννήτρια διατηρεί τη λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου. Σε περίπτωση που ο οδηγός επιθυμεί, το όχημα μπορεί να επιταχύνει εκ νέου αναστέλλοντας τη λειτουργία ρελαντί.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή