Προ των πυλών της Ευρώπης το νέο Plug-in Hybrid Jeep Wrangler 4xe

Προ των πυλών της Ευρώπης το νέο Plug-in Hybrid Jeep Wrangler 4xe

Tο Wrangler 4xe στην υβριδική λειτουργία απαιτεί μόλις 3,5 λίτρα καυσίμου ανά 100χλμ.

1' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Έχοντας κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού χάρη στα προηγμένα του χαρακτηριστικά και το μοναδικό του χαρακτήρα, το Plug-in Hybrid Wrangler 4xe, η εξηλεκτρισμένη έκδοση του θρυλικού μοντέλου της της Jeep, βρίσκεται προ των πυλών και της Ευρωπαϊκής αγοράς. Η πλέον προηγμένη έκδοση στη μακρά ιστορία του μοντέλου, προσφέρει – συνδυάζοντας έναν 2λιτρο Turboβενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες- μέγιστη ισχύ 380 ίππων, δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με μηδενική κατανάλωση και ρύπους για έως 50χλμ., αλλά και το πλέον ικανό σύστημα τετρακίνησης.

Χάρη στο νέο υβριδικό σύστημα, το Wrangler διαθέτει ακόμα υψηλότερες εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά παράλληλα είναι ιδανικό και για τις αστικές μετακινήσεις. Η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης κινεί αθόρυβα το Wrangler 4xe στο κέντρο της πόλης, αλλά και στη εξοχή, επιτρέποντας στον οδηγό και τους επιβάτες να απολαύσουν τον ήχο της φύσης. Η πιστοποίηση “Trail Rated” συνοδεύει το μοντέλο, χάρη στο προηγμένο κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης, τους στιβαρούς άξονες Dana, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και την ηλεκτρική αποσύνδεση της εμπρός αντιστρεπτικής ράβδου, η οποία προσφέρει κορυφαία ελευθερία άρθρωσης των τροχών.  Την ίδια στιγμή, η άμεση παροχής ροπής από τους ηλεκτροκινητήρες και τον Turbo βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, κάνουν ακόμα πιο ικανό τον αδιαμφησβήτητο ηγέτη των εκτός δρόμου διαδρομών.

Παρά τις υψηλές επιδόσεις (0-100χλμ. σε 6,4δλ.), το Wrangler 4xe στην υβριδική λειτουργία απαιτεί μόλις 3,5 λίτρα καυσίμου ανά 100χλμ., ενώ αντίστοιχα χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2.

Τέλος, παράλληλα με το κορυφαία τεχνολογικό υπόβαθρο σε επίπεδο υβριδικού συστήματος, το Wrangler 4xe εφοδιάζεται και με τα πλέον προηγμένα συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας, καθώς και με μια πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, η οποία εκτός των άλλων περιλαμβάνει ενεργό σύστημα διατήρησης της ταχύτητας, ενεργό σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων, σύστημα επιτήρησης τυφλής γωνίας, κ.α.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή