SUV της νέας, υβριδικής, εποχής

SUV της νέας, υβριδικής, εποχής

Το Peugeot 3008 Hybrid εκφράζει ιδανικά την έννοια «δύναμη της επιλογής»

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το νέο Peugeot 3008 αναβαθμίστηκε σε πολλά σημεία και φέρει στοιχεία που παραπέμπουν σε μια νέα εποχή. Επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, νέα full LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα αμαξώματος, καθώς και καινούργιος προαιρετικός εξοπλισμός με την ονομασία «Black Pack», είναι μερικά από αυτά. Εκφράζει ιδανικά την έννοια της «δύναμης της επιλογής», καθώς προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής Plug-in υβριδικών με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή Diesel BlueHDi, που εξασφαλίζουν οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία. Παράλληλα, προσφέρεται με τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, αλλά και το νέο Peugeot i-Cockpit που διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης. 

Το μοντέλο προσφέρεται με τη νέα δομή διάρθρωσης της γκάμας, Smart Diversity, η οποία διαμορφώνεται από τρία βασικά επίπεδα εξοπλισμού, το καθένα από τα οποία μπορεί να εμπλουτισθεί και με πρόσθετο εξοπλισμό που ονομάζεται «Plus» επιλογή. H έκδοση Hybrid 4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech 200 ίππων (ή 147 kW) και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 ίππους (ή 81 kW), και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 ίππων (ή 83 kW).

Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέση κατανάλωση για την ισχυρή Plug-in hybrid έκδοση είναι 1,3 λτ./100 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάζεται για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ω. μόνο 5,9 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η άψογη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου.

SUV της νέας, υβριδικής, εποχής-1
Το νέο Peugeot i-Cockpit διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης. 

Η έκδοση Hybrid με την κίνηση στους δύο τροχούς με 225 ίππους (ή 165 kW) συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech απόδοσης 180 ίππων (ή 132 kW) με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων (ή 80 kW) με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8. Η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 1,3 λτ./100 χλμ., εφόσον η μπαταρία έχει φορτιστεί πλήρως.  

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει ένας μονοφασικός φορτιστής 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW. Αναφορικά με το TCO (Total Cost of ownership ή αλλιώς συνολικό κόστος ιδιοκτησίας) ενός υβριδικού επαναφορτιζόμενου οχήματος πρέπει να ληφθούν οι εξής παράμετροι: οι πολλές φοροελαφρύνσεις (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, μηδενικός εταιρικός φόρος), το κόστος συντήρησης, το χαμηλότερο κόστος ενέργειας.

Να θυμίσουμε ότι το Peugeot 3008 βρίσκεται στην κορυφή των μικρομεσαίων SUV στην ευρωπαϊκή αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνουν τα πάνω από 800.000 οχήματα που έχουν κατασκευαστεί από την ημέρα κατά την οποία λανσαρίστηκε το 2016. Το νέο Peugeot 3008 με την υβριδική «καρδιά» διατίθεται στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τις 46.000 ευρώ με το εξοπλιστικό πακέτο Allure και απόδοση 225 ίππους. Για την ισχυρότερη τετρακίνηση έκδοση Hybrid 4 300 PS, η τιμή ξεκινάει από τις 50.500 ευρώ με τον εξοπλισμό Allure Plus.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή