Στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης του νέου Volvo C40 Recharge, βρεθήκαμε στο εργοστάσιο παραγωγής (συναρμολόγησης) των best seller της σουηδικής εταιρείας XC40, μέρος της παραγωγής του V60, αλλά και του νέου -απόλυτα ηλεκτρικού- C40, που εντυπωσιάζει.
Το εργοστάσιο εκτείνεται σε 590.000 τ.μ., διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής και απασχολεί 6.500 εργαζόμενους σε τρεις βάρδιες, ενώ το 15% είναι γυναίκες, οι οποίες έχουν εξειδικευτεί σε συγκεκριμένα τμήματα (ταμπλό, συναρμολόγηση πλαστικών κλπ.). Μεγάλο βάρος πέφτει στα ειδικά “ρομπότ”, για να διασφαλίζεται ακόμα περισσότερο η ποιότητα, αλλά και τα υψηλά στάνταρ παραγωγής των αυτοκινήτων.
Τα μοντέλα που προαναφέραμε κατασκευάζονται σε 18 διαφορετικές εκδόσεις και σε 16 εξωτερικές αποχρώσεις. Η παραγωγή του εργοστασίου για το 2021, παρά την έλλειψη των ημιαγωγών, θα φτάσει τα 200.000 αυτοκίνητα, εκ των οποίων το 94% αφορά εξαγωγές.
Από συζητήσεις που κάναμε με υπεύθυνους του εργοστασίου διαπιστώσαμε ότι ένα εργοστάσιο αυτοκινήτου προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Εκτός αυτών που εργάζονται εσωτερικά, υπάρχουν και άλλες εταιρείες και υπηρεσίες που έχουν σχέση με το εργοστάσιο εκτός αυτού και δημιουργούνται παράλληλα επιπλέον θέσεις εργασίας και προοπτικές εξέλιξης. Εύλογα αναρωτηθήκαμε, γιατί στην Ελλάδα υπάρχει παντελής απουσία εργοστασίων αυτοκινήτων, όπως συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα για το νέο Volvo C40 Recharge που οδηγήσαμε στη Γάνδη, προσεχώς στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής.