Επιμένει στο πετρέλαιο η Peugeot

Επιμένει στο πετρέλαιο η Peugeot

Η γαλλική εταιρεία κατασκευάζει τους καθαρότερους κινητήρες diesel στην Ε.E.

2' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H Peugeot προσφέρει σχεδόν σε ολόκληρη την γκάμα της καθαρούς κινητήρες diesel, οι οποίοι εξελίσσονται ώστε να πληρούν τους αυστηρούς κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Eνωσης. Oταν αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες «αποσύρουν» τους πετρελαιοκινητήρες, η γαλλική φίρμα επενδύει σε αυτούς, κερδίζοντας φυσικά ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις υψηλές πωλήσεις της Peugeot και στη χώρα μας.

Από τον Σεπτέμβριο του 2015, όλα τα αυτοκίνητα diesel της Peugeot που ταξινομούνται στα κράτη-μέλη της Ε.Ε. τηρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 6. Σκοπός των προτύπων εκπομπών Euro 6 είναι να καταστήσουν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα πιο καθαρά.

Σήμερα, παράγονται μοντέλα της Peugeot με την εξέλιξη προτύπων εκπομπών Euro 6.3 με χρήση της τεχνολογίας AdBlue. Το AdBlue έχει ως στόχο να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) που είναι επιβλαβείς για το περιβάλλον και έτσι να πληρούν τα αυστηρά όρια εκπομπών που καθορίζονται από τα ευρωπαϊκά πρότυπα για τον έλεγχο των εκπομπών νέων οχημάτων που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

Τι είναι το AdBlue

Το υδατικό διάλυμα AdBlue είναι ένα υγρό διάλυμα που αποτελείται από 67,5% απιονισμένο νερό και 32,5% ουρία υψηλής καθαρότητας. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής, μετατρέπει το 98% των οξειδίων του αζώτου σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς. Ψεκάζεται στον σωλήνα της εξάτμισης, που βρίσκεται πριν από τον επιλεκτικό καταλύτη SCR και μετά τον κινητήρα. Οταν θερμανθεί μέσα στον σωλήνα της εξάτμισης, το AdBlue αποσυντίθεται σε αμμωνία (ΝΗ3) και διοξείδιο του άνθρακα (CO2). Οταν τα οξείδια του αζώτου (NOx) αντιδράσουν με την αμμωνία μέσα στον καταλύτη, τα επιβλαβή NOx μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο (Ν2) και νερό (H2O).

Η διάταξη του συστήματος περιλαμβάνει την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης και ψεκαστήρα AdBlue πάνω στη σωλήνα της εξάτμισης και το ειδικό φίλτρο καταλυτικής μείωσης αζώτου. Ετσι επιτυγχάνεται η πλήρης απαλλαγή των πετρελαιοκινητήρων της Peugeot από τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου, καθιστώντας τους τούς καθαρότερους κινητήρες diesel στην ευρωπαϊκή αγορά.

Συγχρόνως, οι χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου diesel εξασφαλίζουν τις χαμηλότερες εκπομπές CO (μονοξειδίου του άνθρακα), προσφέροντας επιπρόσθετη αντιρρυπαντική προστασία στο περιβάλλον.

H Peugeot διαθέτει εκδόσεις πετρελαίου σχεδόν σε όλη την γκάμα των μοντέλων της, περιλαμβανομένων των 208, 2008, 3008, 5008, 508, Traveller και Rifter. Εξυπακούεται πως και το πολυαναμενόμενο 308 θα διατίθεται με τους κινητήρες BlueHDi της Peugeot.

Το 208 εφοδιάζεται με τον 1.5 BlueHDi των 100 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ακόμα, το 2008 διατίθεται με τον 1.500άρη BlueHDi σε δύο εκδοχές ισχύος, με 110 ή 130 ίππους, με την ισχυρότερη να εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Το μεγαλύτερο 3008 εφοδιάζεται με την ισχυρότερη εκδοχή του 1.5 BlueHDi (130 ίπποι), είτε ως χειροκίνητο είτε ως αυτόματο. Το 5008, που έχει και δυνατότητα τρίτης σειράς καθισμάτων, προσφέρεται με τις ίδιες επιλογές που υπάρχουν για το 3008, αλλά και με τον μεγαλύτερο 2λιτρο BlueHDi που αποδίδει 180 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή