Ranger Raptor: Θηρίο εντός, οδοστρωτήρας εκτός

Ranger Raptor: Θηρίο εντός, οδοστρωτήρας εκτός

Το νέο Ford Ranger Raptor εντυπωσιάζει με τις ικανότητές του σε κάθε είδους έδαφος

2' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Ford αποκαλύπτει το νέο Ranger Raptor, στο οποίο βάζει τη σφραγίδα της η Ford Performance δίνοντας τις απόλυτες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου. Η μεγαλύτερη είδηση για τους λάτρεις των επιδόσεων είναι η εισαγωγή ενός ολοκαίνουργιου twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost που βελτιστοποιήθηκε από τη Ford Performance για να αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 ίππων και ροπή 491 Nm. Ο σημερινός κινητήρας ντίζελ 2.0L EcoBlue bi‑turbo θα εξακολουθήσει να διατίθεται στο νέο Ranger Raptor από το 2023.

Μια σειρά βάσεων και ενισχύσεων ειδικά εξελιγμένων για το Raptor για στοιχεία όπως η κολόνα C, ο χώρος φόρτωσης και η βάση της ρεζέρβας υποστηρίζουν τα μοναδικά στοιχεία έδρασης των bumpstops, των βάσεων στους θόλους των τροχών και των πίσω συνδέσμων των αμορτισέρ, διασφαλίζοντας ότι η επόμενη γενιά του Ranger Raptor μπορεί να διαχειρίζεται απαιτητικές συνθήκες off-road. Η επόμενη γενιά των αμορτισέρ Fox 2.5″ Live Valve Internal Bypass υιοθετούν τεχνολογία αιχμής, με αποτέλεσμα η απόσβεση να προσαρμόζεται στη διαδρομή του αμορτισέρ. Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ είναι τα πιο προηγμένα που έχουν τοποθετηθεί ποτέ στο Ranger Raptor και φέρουν πλήρωση λαδιού με teflon που μειώνει τις τριβές κατά περίπου 50% σε σύγκριση με εκείνα του απερχόμενου μοντέλου.

Η ικανότητα του Ranger Raptor να κινείται άνετα σε ανώμαλα εδάφη αυξάνεται με την προσθήκη ενισχυμένης προστασίας στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Η εμπρός ποδιά είναι σχεδόν διπλάσια σε μέγεθος συγκριτικά με την αντίστοιχη του βασικού νέου Ranger και είναι κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής, πάχους 2,3 mm. Αυτή η ποδιά, η οποία συνδυάζεται με καλύμματα κινητήρα και μετάδοσης, είναι σχεδιασμένη για να προστατεύει βασικά εξαρτήματα όπως το ψυγείο, το σύστημα διεύθυνσης, το εμπρός εγκάρσιο μέρος, το κάρτερ και το εμπρός διαφορικό. Για πρώτη φορά, το Ranger Raptor εξοπλίζεται με ένα προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με ένα νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων (αργό/γρήγορο), σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά – ένα πολύτιμο στοιχείο για τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της εκτός δρόμου οδήγησης.

Ranger Raptor: Θηρίο εντός, οδοστρωτήρας εκτός-1
Η έκδοση με τον τρίλιτρο twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 ίππων και ροπή 491 Nm.

Αναλυτικά, τα προγράμματα που διαθέτει το νέο Ranger Raptor είναι τα εξής:

Για εντός δρόμου οδήγηση: Normal (για άνεση και οικονομία καυσίμου), Sport (πιο άμεση απόκριση για εμπνευσμένη οδήγηση on-road) και Slippery (για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά την οδήγηση σε ολισθηρές και ανώμαλες επιφάνειες).

Ranger Raptor: Θηρίο εντός, οδοστρωτήρας εκτός-2
Ιδανικό για κάθε είδους διαδρομή, αφού διαθέτει συνολικά επτά προγράμματα οδήγησης.

Για εκτός δρόμου οδήγηση: Rock crawl (για βέλτιστο έλεγχο κατά την οδήγηση με πολύ χαμηλή ταχύτητα σε βραχώδη και κακοτράχαλα εδάφη), Sand (βελτιστοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων και την απόδοση ισχύος προκειμένου το όχημα να συνεχίζει να προχωράει απρόσκοπτα στην άμμο και στο βαθύ χιόνι), Mud/Ruts (για μέγιστη πρόσφυση κατά την εκκίνηση και διατήρηση της ταχύτητας του οχήματος) και Baja (ρυθμίζει όλα τα συστήματα στα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά τους για κορυφαίες επιδόσεις εκτός δρόμου με υψηλή ταχύτητα).

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT