Μέσα από καινοτόμα εργαλεία η Generali μας δείχνει πώς να γίνουμε καλύτεροι οδηγοί φέρνει την οδική βοήθεια δίπλα μας άμεσα, κάνει οn line την καταγραφή της ζημιάς και μας επιβραβεύει.
Η τεχνολογία στα οχήματα έχει βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό την ασφάλειά μας αλλά και την ποιότητα της οδήγησης. Σε όλο το φάσμα της καθημερινότητάς μας χρησιμοποιούμε πλέον έξυπνες και εξατομικευμένες υπηρεσίες, που κάνουν τη ζωή μας πιο απλή. Με δεδομένο ότι κάθε οδηγός έχει διαφορετική συμπεριφορά, η Generali σχεδίασε το πρόγραμμα speed on που παρέχει ασφάλεια αυτοκινήτου πάνω στις δικές μας ανάγκες. Πρόκειται στην ουσία για ένα μοντέλο πλήρους ασφάλισης που μας δίνει την ευελιξία να επιλέξουμε τις καλύψεις που ταιριάζουν στις δικές μας ανάγκες και ταυτόχρονα μας παρέχει πρόσβαση σε έξυπνες τεχνολογίες, όπως η τηλεματική και εφαρμογές που ενισχύουν την οδική ασφάλεια και επιταχύνουν τις διαδικασίες αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιάς ή ατυχήματος.
My Drive: Πλήρωσε λιγότερα, οδηγώντας ασφαλέστερα
Η τάση που καταγράφεται σε επίπεδο καταναλωτών σε όλη την Ευρώπη είναι η μετάβαση σε μία συνεχώς πιο δίκαιη για τον καταναλωτή τιμολόγηση βάσει των δεδομένων που συλλέγονται για τον εκάστοτε οδηγό. Δεν είναι άλλωστε τυχαία η ραγδαία αύξηση που σημειώνεται στην χρήση των εργαλείων τηλεματικής. Το 2021 ο συνολικός αριθμός των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τηλεματικής ανήλθε στα 16,2 εκατομμύρια (Insurance Telematics in Europe and North America – 6th Edition”) και με ετήσιο ρυθμό αύξησης 21,5%, υπολογίζεται ότι οι ασφαλίσεις αυτοκινήτων με τηλεματική θα ξεπεράσουν τα 35 εκατομμύρια έως το 2025. Στη λoγική του “οδηγούμε καλύτερα, πληρώνουμε λιγότερα” δομήθηκε η εφαρμογή “My Drive” της Generali που “έρχεται” να μας αξιολογήσει σαν οδηγούς, να μας δώσει χρήσιμες συμβουλές και να μας βοηθήσει να οδηγούμε με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Το application είναι ένας “έξυπνος σύμβουλος οδήγησης” που μας βοηθά να κερδίζουμε σε ασφάλεια και τελικό κόστος ασφαλίστρων. Μας αξιολογεί για τον τρόπο με τον οποίο οδηγούμε και διαμορφώνει ένα σκορ για κάθε οδηγό. Μέσω της τηλεματικής η εφαρμογή καταγράφει τις διαδρομές και παραμέτρους από τις οποίους εξαρτάται η οδηγική μας συμπεριφορά, όπως η οδήγηση στις στροφές, η εναλλαγή της ταχύτητας, η επιτάχυνση, το φρενάρισμα κ.ο.κ. Μας κάνει καλύτερους οδηγούς και μας επιβραβεύει για την ορθή μας οδηγική συμπεριφορά με έκπτωση επί των ασφαλίστρων. Στην ουσία μας εκπαιδεύει για να είμαστε καλύτεροι, πιο συνετοί και πιο “πράσινοι” οδηγοί στην πράξη, καθώς επιβραβεύει μέσα από τα μειωμένα ασφάλιστρα του οχήματος μας την ήρεμη οδήγηση, το ομαλό φρενάρισμα, τη σταδιακή επιτάχυνση και τη διατήρηση σταθερής ταχύτητας στο αυτοκίνητο. Μπορούμε για παράδειγμα μετά από ένα ταξίδι να δούμε στοιχεία για το σε ποια σημεία της διαδρομής η συμπεριφορά μας σαν οδηγοί επιδέχεται βελτίωσης και σε ποια σημεία μας παρείχε ασφάλεια. Όλα αυτά οδηγούν στην υιοθέτηση καλής συμπεριφοράς, σε “παθητική” και όχι “επιθετική” οδήγηση, που σέβεται τα όρια ταχύτητας, τους υπόλοιπους οδηγούς και χρήστες του δρόμου και αφετέρου σε οδήγηση με εξοικονόμηση καυσίμων αλλά και χαμηλότερη εκπομπή ρύπων στο περιβάλλον.
Έχουμε επομένως, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας έναν “σύμβουλο οδήγησης” που χωράει στην συσκευή του κινητού μας. Ας τον κάνουμε “συνοδηγό” στην καθημερινότητά μας για να έχουμε καλές και ασφαλείς διαδρομές.
Υπολόγισε το κόστος των ασφαλίστρων σου
Όλα ή σχεδόν όλα σήμερα μπορούν να γίνουν μέσα από την οθόνη μίας έξυπνης συσκευής πιο γρήγορα απ’ ό,τι στο παρελθόν. Με το Speed On, μέσα σε λίγα λεπτά μπορoύμε να υπολογίσουμε τα ασφάλιστρα του οχήματός μας με βάση τις καλύψεις που θέλουμε να επιλέξουμε. Χρειάζονται περίπου 2 λεπτά για να συμπληρωθούν τα απαραίτητα στοιχεία ώστε τo online ψηφιακό εργαλείο να υπολογίσει τα ασφάλιστρα και να μας παρουσιάσει τρεις εναλλακτικές με διαφορετικές καλύψεις. Εν συνεχεία, αν θέλουμε, μπορούμε να συνδεθούμε με έναν εξειδικευμένο ασφαλιστή που θα μας δώσει περισσότερες πληροφορίες και θα διαμορφώσει την τελική προσφορά για το δικό μας παραμετροποιημένο πρόγραμμα.
Ψηφιακή ασφαλιστική εξυπηρέτηση “My Generali”
Ψηφιακή εξυπηρέτηση στην πράξη σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε όλη την απαραίτητη πληροφορία στο κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή μας: πόσα ασφάλιστρα πληρώνουμε, πότε λήγει το συμβόλαιό μας, ποιες καλύψεις έχουμε, σε ποιες υπηρεσίες έχουμε πρόσβαση και ποια είναι η εξέλιξη του αιτήματος μας για αποζημίωση. Σίγουρα, σήμερα, περισσότερο από ποτέ έχουμε ανάγκη να έχουμε πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα άμεσα, γρήγορα και απλά. Αυτή τη δυνατότητα τη δίνει η εφαρμογή My Generali που σας συνδέει με όλες τις παροχές της ασφάλισής σας, από κινητό, tablet ή desktop!
Οδική βοήθεια και δήλωση ατυχήματος με ένα… click
Σε περιπτώσεις που το αυτοκίνητο παθαίνει οποιαδήποτε βλάβη ή εμπλεκόμαστε σε ατύχημα μπορούμε να έχουμε επί τόπου οn line διαδικασίες για να επισπεύσουμε το χρόνο διεκπεραίωσης του αιτήματός μας και κατ’ επέκταση την αποζημίωσή μας . Μέσα από την ψηφιακή πύλη εξυπηρέτησης My Generali μπορούμε να καλέσουμε την Φροντίδα Ατυχήματος και να κάνουμε εξ’ αποστάσεως τη δήλωση ατυχήματος με βίντεο κλήση.
Στο τέλος της ημέρας όλες αυτές οι υπηρεσίες μάς βοηθούν να κάνουμε την ζωή μας ευκολότερη και να διαχειριστούμε καλύτερα τον χρόνο μας. Μας κάνουν καλύτερους οδηγούς μέσα από προνομιακές και έξυπνες εφαρμογές. Εμείς μπορούμε απλά να απολαύσουμε την οδήγηση… όσο το Speed On της Generali διασφαλίζει τις ιδανικές συνθήκες για την πορεία μας!