Τα πάντα για τη νέα Alfa Romeo Giulia

Τα πάντα για τη νέα Alfa Romeo Giulia

13' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H πλήρης γκάμα της νέας Giulia, του πολυαναμενόμενου μοντέλου της Alfa Romeo το 2016, θα παρουσιαστεί στον διεθνή τύπο στο Κέντρο Δοκιμών του Balocco (Vercelli). Η σημερινή εκδήλωση ολοκληρώνει έτσι το ντεμπούτο του αυτοκινήτου, μετά από τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo στο Arese με το λανσάρισμα της έκδοσης Quadrifoglio – την επιτομή της έκφρασης «La meccanica delle Emozioni» – και το επακόλουθο λανσάρισμα ολόκληρης της γκάμας στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016.

 

Οι παραγγελίες για τη νέα Giulia έχουν ήδη ξεκινήσει σε διάφορες χώρες όπως στην Ιταλία, στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ισπανία, στην Αυστρία, στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στην Ολλανδία, ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν και για τη χώρα μας. Η σειρά περιλαμβάνει τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και αρχικά πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η νέα Giulia διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία αποτελεί μία σχεδιαστική επιλογή που εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία διασκέδαση και συναρπαστική οδήγηση, που αποτελεί φόρο τιμής στις αυθεντικές παραδόσεις της θρυλικής Alfa Romeo.

 

Οι επιπλέον ιδιαιτερότητες της νέας Giulia περιλαμβάνουν την εξαιρετική κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων, το σύστημα ανάρτησης που διαθέτει την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του. Επιπλέον, η νέα Alfa Romeo συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα και την άφθονη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό για την επίτευξη της καλύτερης αναλογίας βάρους-ισχύος (μικρότερης από 3 στην έκδοση Quadrifoglio).

 

Η νέα Giulia τηρεί πιστά τις παραδόσεις της Alfa Romeo προσφέροντας μοναδικές τεχνικές λύσεις. Τα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Integrated Brake System (IBS) για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος – 38.5 μ. για την επιβράδυνση από 100 χλμ./ώρα σε 0 και 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio – και ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης για εξαιρετική άνεση. Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, η τεχνολογία Torque Vectoring προσφέρει εξαιρετική κατανομή ροπής μεταξύ των δύο τροχών στον πίσω άξονα, ενώ παράλληλα προσφέρεται και η Alfa™ Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

 

Αναφορικά με το στιλ, η νέα Giulia διακρίνεται για το ξεχωριστό Ιταλικό design που εκφράζεται μέσα από μια άψογη αίσθηση των αναλογιών, η οποία βασίζεται στην τεχνική αρχιτεκτονική, στην εκλεπτυσμένη απλότητα και στην υψηλή ποιότητα των επιφανειών, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά του αυτοκινήτου. Στο εξωτερικό, η νέα Giulia είναι μνημειώδης και θυμίζει μια μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά, ενώ παράλληλα το καθαρό και ουσιαστικό εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με τον οδηγό εξ ολοκλήρου στο  επίκεντρο.


 

Τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμοι κινητήρες

Η σχεδίαση, η τεχνική και η τεχνολογία αποτελούν ιδιαίτερα στοιχεία της νέας Giulia. Αυτό που την καθιστά μια πραγματική Alfa Romeo, ωστόσο, σύμφωνα με την παράδοση, είναι οι καρδιές που χτυπούν κάτω από το καπό. Ο κινητήρας 2.9 BiTurbo V6 510 HP καθιστά την έκδοση Quadrifoglio την πιο ισχυρή Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ για χρήση στο δρόμο. Επιπλέον, όλοι οι κινητήρες της γκάμας αποτελούν μέρος μιας πρωτοφανούς γενιάς κινητήρων που ενσαρκώνει ό, τι καλύτερο υπάρχει στην τεχνολογία του Ομίλου και κατατάσσονται στην κορυφή της κατηγορίας τους ως προς την απόδοση και την οικονομία. Όλοι οι κινητήρες κατασκευάζονται στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζίνοκινητήρες) και Pratola Serra (κινητήρες ντίζελ), μέσα από διαδικασίες και μεθόδους τεχνολογικής αιχμής.

 

2.2 JTDM

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.2 JTDM στη νέα Giulia είναι ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος κινητήρας ντίζελ στην ιστορία της Alfa Romeo και εξασφαλίζει άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Ξεχωρίζει για το σύστημα ψεκασμού τελευταίας γενιάς με τεχνολογία MultiJet II και Injection Rate Shaping (IRS), καθώς και για τις λειτουργικές πιέσεις των 2.000 bar. Ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας ηλεκτρικής λειτουργίας που προσφέρει τεχνική κορυφαίας τεχνολογίας, ελαχιστοποιεί τους χρόνους απόκρισης και ταυτόχρονα εγγυάται οφέλη σε επίπεδο απόδοσης.

 

Ο νέος κινητήρας 2.2 JTDM είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, 180HP στις 3.750 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150HP στις 4.000 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.). Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή εναλλακτικά με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

 

2.9 BiTurbo V6 510HP

 

Ο 2.9 BiTurbo V6 510HP αποτελεί το νέο σημείο αναφοράς της μάρκας και διατίθεται αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio. Πρόκειται για έναν μοναδικό κινητήρα από άποψη τεχνολογίας και απόδοσης, εμπνευσμένο από την τεχνογνωσία της Ferrari. Ο V6 BiTurbo είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από αλουμίνιο – για την ελαχιστοποίηση του βάρους του αυτοκινήτου, ειδικά στον μπροστινό άξονα – και αποδίδει 510HP και μέγιστη ροπή 600 Nm για καταιγιστικές επιδόσεις: τελική ταχύτητα 307 χλμ. / ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Μεταξύ άλλων, αν και οι τιμές ιπποδύναμης και ροπής είναι εξαιρετικές, ο 2.9 BiTurbo V6 510HP είναι ταυτόχρονα ο καλύτερος στην κατηγορία του ως προς τα επίπεδα εκπομπών ρύπων (198 γρ/χλμ CO2 με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων), ενώ χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων προσφέρει προσιτό κόστος κατανάλωσης καυσίμου.


 

Μοναδικές και αποκλειστικές τεχνικές λύσεις

 

Τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν πρέπει ποτέ να είναι επεμβατικά, αλλά χρησιμοποιούνται απλά και μόνο για να κάνουν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική, χάρη στο τέλεια σχεδιασμένο αμάξωμα και στο σύστημα ανάρτησης. Αυτό αποδεικνύεται από τα πολλαπλά εξελιγμένα συστήματα της νέας Giulia, τα οποία προσφέρονται ως στάνταρ ή προαιρετικά και συμπεριλαμβάνουν:

 

Alfa ™ Torque Vectoring (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Η τεχνολογία Torque Vectoring, με έναν διπλό συμπλέκτη ενσωματωμένο στο πίσω διαφορικό, καθιστά δυνατό τον έλεγχο της ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Με τον τρόπο αυτό, βελτιώνεται η μετάδοση της ισχύος στο δρόμο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, κάνοντας την οδήγηση ασφαλή και διασκεδαστική.

 

Integrated Brake System  (IBS

Η νέα Giulia λανσάρει παγκοσμίως το καινοτόμο σύστημα IBS το οποίο συνδυάζει τον έλεγχο σταθερότητας με ένα παραδοσιακό σερβόφρενο. Με την επιτυχή ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών στα μηχανικά μέρη, εκτός από σημαντική βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, την εξαιρετική αίσθηση και απόλυτη απουσία των δονήσεων του πεντάλ, το σύστημα IBS εγγυάται σημαντική μείωση-ρεκόρ της απόστασης φρεναρίσματος: από τα 100 χλμ/ώρα στα 0 στα 38,5 μέτρα για την Giulia και 32 μέτρα για την έκδοση Quadrifoglio.

 

Forward Collision Warning (FCW) και Autonomous Emergency Brake (AEB) με αναγνώριση πεζών

Το Forward Collision Warning (FCW) είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και, χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα ραντάρ και μία κάμερα ενσωματωμένη στο μπροστινό παρμπρίζ, εντοπίζει την παρουσία τυχόν εμποδίων ή τα οχήματα στην τροχιά του αυτοκινήτου, προειδοποιώντας τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης. Σε περίπτωση που ο οδηγός δεν παρέμβει, το Autonomous Emergency Brake φρενάρει αυτόματα, ενώ χάρη στη λειτουργία αναγνώρισης πεζών, το AEB είναι ικανό να σταματήσει το αυτοκίνητο αυτόματα καθώς κινείται με ταχύτητες έως και 65 χλμ/ώρα.

 

Alfa ™ Active Aero Splitter (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή  Cx (0,32), η έκδοση Giulia Quadrifoglio εφοδιάζεται με το Alfa ™ Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

 

Alfa™ DNA και Alfa™ DNA Pro (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Η νέα Giulia επιπλέον περιέχει το ολοκαίνουργιο Alfa™ DNA, το οποίο τροποποιεί τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιλογή του οδηγού: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μια Alfa Romeo) και Race (μόνο για Giulia Quadrifoglio).

 

Alfa™ Chassis Domain Control (μόνο για Giulia Quadrifoglio)

Η τεχνολογία Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) αναπτύχθηκε από κοινού με την Magneti Marelli και συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά του αμαξώματος. Το σύστημα αυτό διαχειρίζεται τη δράση των διαφόρων συστημάτων – όπως το ανανεωμένο Alfa™ DNA Pro selector, το Alfa™ Torque Vectoring, το Alfa™ Active Aero Splitter, το ενεργό σύστημα ανάρτησης και το ESC – στοχεύοντας σε μέγιστες επιδόσεις.

 

Σύστημα ανάρτησης με την αποκλειστική τεχνολογία Alfa™ Link

Πρόκειται για αποκλειστικές αναρτήσεις που εξασφαλίζουν τον καλύτερο μέσο λόγο μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στην αγορά (11,8). Επίσης, αφορά μια λύση πολλαπλών συνδέσμων – αποκλειστικότητα της Alfa Romeo – που έχει υιοθετηθεί στον πίσω άξονα, διασφαλίζει μέγιστες επιδόσεις και οδηγική απόλαυση αλλά και άνεση.

 

Σύστημα 8.8" Connect 3D Nav

Η επόμενη γενιά του Συστήματος 8.8’’ Connect 3D Nav για τη νέα Giulia προσφέρει μια εκλεπτυσμένη σειρά από χαρακτηριστικά και λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της νέας γενιάς HMI (Human-machine interface). Το σύστημα ελέγχεται μέσω του Rotary Pad και της υψηλής ανάλυσης οθόνης 8.8 " που είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό.

Το 8.8 "Connect 3D Nav είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής για πλήρη συνδεσιμότητα με όλες τις φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, smartphones, tablets με iOS και λειτουργικά συστήματα Android). Το επόμενης γενιάς σύστημα infotainment της νέας Giulia επιτρέπει εκτός από τη διαχείριση του ψηφιακού ραδιοφώνου DAB και του ψηφιακού ηχοσυστήματος Hi-Fi, και τη χρηση του Bluetooth για τηλεφωνικές κλήσεις και την αναπαρωγη δεδομένων από μια συσκευή USB ή από το smartphone. Τέλος, το σύστημα εκτελεί λειτουργίες πλοήγησης διαθέτοντας υψηλής ανάλυσης χάρτες 3D.

 

Humanmachine interface (διεπαφή ανθρώπου – μηχανής)

Το σαλόνι επιβατών προσφέρει ό,τι καλύτερο όσον αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση, με τον οδηγό να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο: όλα τα βασικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου του κουμπιού εκκίνησης, είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι.

 

Ταμπλό οργάνων

Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το ταμπλό οργάνων 3.5" ή 7" προσφέρει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο, όπως οι πραγματικοί χρόνοι οδήγησης, οι επιταχύνσεις, η κατανάλωση καυσίμου και οι προτεινόμενες αλλαγές ταχύτητας

 

Εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα: η επιτομή του στιλ και της τεχνολογίας

Κατασκευασμένα από τη Magneti Marelli σε συνεργασία με την Alfa Romeo, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα της νέας Giulia είναι αυθεντικά στοιχεία υψηλού design, τονίζοντας με την πρώτη ματιά την κομψότητα, τη σιλουέτα και την προσωπικότητα του αυτοκινήτου.

 

Συστήματα υποβοήθησης

Συστήματα όπως, το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης (Forward Collision Warning), το προαιρετικό Adaptive Cruise Control και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning), βοηθούν τον οδηγό με κάθε τρόπο, προσφέροντας την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία για τη μέγιστη ηρεμία του και την οδηγική ασφάλεια.

 

 

Ιδανική κατανομή βάρους και η καλύτερη αναλογία βάρους-ισχύος

 

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους στην καρδιά της σχεδίασης της νέας Giulia ήταν να επιτευχθεί η απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση. Οι βασικοί συντελεστές για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η τέλεια κατανομή του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων και η άριστη αναλογία βάρους-ισχύος.

 

Η άριστη κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων απαιτούσε έξυπνη διαχείριση των βαρών και των υλικών, η οποία επιτεύχθηκε με μικρές αλλαγές στη διάταξη και την τοποθέτηση βαρύτερων στοιχείων όσο το δυνατόν πιο κεντρικά.

 

Η ιδανική αναλογία βάρους-ισχύος επιτεύχθηκε με τη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών. Επιλέχθηκαν ανθρακονήματα για τον περιστρεφόμενο άξονα και αλουμίνιο για τους κινητήρες, το σύστημα ανάρτησης, τα φρένα, τις πόρτες, τους θόλους και το καπό. Η εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών οδήγησε σε βάρος χωρίς φορτίο 1.374 κιλά για την έκδοση 2.2 JTMD 180 HP.

 

Το μειωμένο βάρος δεν επηρεάζει την εξαιρετική στρεπτική ακαμψία που εγγυάται υψηλή ποιότητα στην πάροδο του χρόνου, ακουστική άνεση και καλό κράτημα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.

 

Η έκδοση Quadrifoglio με τον κινητήρα βενζίνης 2.9 V6 BiTurbo 510HP έχει βάρος 1.524 κιλών και αναλογία βάρους-ισχύος 2,99 kg/HP. Αυτά τα αξιοσημείωτα αποτελέσματα επιτεύχθηκαν με την επέκταση της χρήσης των ανθρακονημάτων σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου όπως στην οροφή, στο καπό κ.ά., ενώ το βάρος της έκδοσης Quadrifoglio μπορεί να μειωθεί περαιτέρω με τη χρήση δύο συστατικών τα οποία είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος: τα ανθρακονήματα – κεραμικά δισκόφρενα και τα καθίσματα Sparco με πλαίσιο από ανθρακονήματα.

 

Ξεχωριστό Ιταλικό design

 

Η νέα Giulia, όπως και κάθε Alfa Romeo, πηγάζει από την τέλεια ισορροπία της κληρονομιάς, της ταχύτητας και της ομορφιάς, καθιστώντας την, την υψηλότερη έκφραση του ιταλικού στιλ στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Περικλείει όλα τα ιδιαίτερα στοιχεία του καθαρού Ιταλικού στιλ: την άψογη αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την ανώτερη ποιότητα φινιρίσματος των επιφανειών, για ένα καινοτόμο design που παραμένει πιστό σε μια καθολικά αποδεκτή παράδοση.

 

Οι αναλογίες βασίζονται στην τεχνική αρχιτεκτονική ολόκληρου του αυτοκινήτου και αποτελούν άμεση συνέπεια της τελευταίας, ενώ οι στιλιστικές λεπτομέρειες έχουν χαραχθεί από τους μηχανικούς του αυτοκινήτου. Στη νέα Giulia ξεχωρίζουν οι μικροί πρόβολοι, το μακρύ καπό και τα μακριά εμπρός φτερά, ο τοποθετημένος προς τα πίσω χώρος επιβατών που «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά που μαρκάρουν οπτικά το σημείο όπου εξαπολύεται η ισχύς στο δρόμο. Αυτή η σιλουέτα είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής της κίνησης στους πίσω τροχούς και της τοποθέτησης του κινητήρα και των μηχανικών μερών μεταξύ των δύο αξόνων για να ισορροπήσουν καλύτερα τα βάρη. Όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα πολύ γενναιόδωρο μεταξόνιο – το μακρύτερο στην κατηγορία του – το οποίο όμως περιέχεται σε ένα από τα πιο συμπαγή αμαξώματα. Αυτές οι αναλογίες διαμορφώνουν το δυναμικό σχήμα μίας έλλειψης σε κάτοψη. Επιπλέον, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι κυκλικές κολώνες δημιουργούν ένα προφίλ «σταγόνας» το οποίο θυμίζει έντονα την Giulietta Sprint, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

 

Μία δεύτερη πλευρά του Ιταλικού στιλ είναι η «απλότητα» η οποία τυλίγει αυτά που στην πράξη είναι οι πιο σύνθετες δημιουργικές διαδικασίες στην βιομηχανία: τη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου. Εναπόκειται στο στιλ να κρύψει τη σύνθετη εργασία πίσω από μία απλή, φυσική γραμμή η οποία τονίζει τα κομψά σχήματα και την εξελιγμένη Ιταλική γεύση. Αυτή η προσέγγιση περιέχει ολόκληρη την ιστορία της Alfa Romeo η οποία εκφράζεται μέσω καθαρών, ξεχωριστών γραμμών. Για αυτό τον λόγο η νέα Alfa Romeo περηφανεύεται για μία ισχυρή προσωπικότητα σχεδιασμένη με μερικές απλές πινελιές: μία γραμμή που αναδύεται κατά μήκος των πλευρών και η οποία μαρκάρει τις πόρτες και περιβάλλει τις χειρολαβές και, φυσικά, το θρυλικό τριφύλλι στην μετόπη, το πιο διάσημο και αναγνωρίσιμο στιλιστικό στοιχείο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η ποιότητα, η οποία σημαίνει δημιουργία πλούσιων, αρμονικών αντανακλάσεων κατά μήκος των όγκων. Εξωτερικά, το σχήμα της νέας Giulia είναι μνημειώδες και θυμίζει μία μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά. Την σιλουέτα τονίζουν παράλληλα νέες αποχρώσεις: τρία παστέλ χρώματα, λευκό, μαύρο και Alfa κόκκινο, και οκτώ μεταλλικά χρώματα: μαύρο Vulcano, γκρι Silverstone, γκρι Lipari, γκρι Stromboli, γκρι Vesuvio, Imola Titanium, μπλε Montecarlo και κόκκινο Monza. Επιπλέον, υπάρχουν δύο αποκλειστικά τριπλής επίστρωσης χρώματα που είναι διαθέσιμα για την έκδοση Quadrifoglio: λευκό Trofeo και κόκκινο Competizione.

 

Ένα βασικό στοιχείο έμπνευσης για τον σχεδιασμό της νέας Giulia είναι ο ίδιος ο οδηγός. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στην οδηγική απόλαυση με έναν καθαρό και ουσιαστικό τρόπο: η παρουσία μη επεμβατικής τεχνολογίας μπορεί να γίνει αντιληπτή από τα όργανα τα οποία είναι συγκεντρωμένα γύρω από τον οδηγό. Το τούνελ είναι διαγώνιο, το ταμπλό ελαφρά κυματιστό και το τιμόνι, το οποίο συγκεντρώνει όλα τα βασικά χειριστήρια, είναι μικρό και απλό, κατάλληλο για κάθε στιλ οδήγησης. Το συνολικό πακέτο πλαισιώνεται από πολύτιμα υλικά, που έχουν επιλεγεί για την ικανοποίηση που παρέχουν στην όραση και στην αφή και έχουν συναρμολογηθεί με χειροποίητη φροντίδα.

 


 

Η γκάμα της νέας Giulia στην περιοχή της EMEA

 

Στην περιοχή της EMEA, η γκάμα της νέας Giulia περιλαμβάνει αυτήν τη στιγμή τρείς εκδόσεις εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

 

Η βασική έκδοση της νέας Giulia περιλαμβάνει έναν αρκετά ολοκληρωμένο βασικό εξοπλισμό. Ο πιο πλήρης βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει νέα αποδοτικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, το Integrated Brake System (IBS), το Lane Departure Warning (LDW) και το cruise control. Αυτό που συμπληρώνει την έκδοση εξοπλισμού είναι το στιλ και χαρακτηριστικά λειτουργίας, όπως ζάντες αλουμινίου 16'', σύστημα διζωνικού κλιματισμού, Alfa™ DNA και Σύστημα Infotainment με οθόνη Connect 6.5".

 

Η Super διακρίνεται για τον ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 17", εκλεπτυσμένη δερμάτινη και υφασμάτινη ταπετσαρία με επιλογή τριών χρωμάτων.

Η κορυφαία έκδοση Quadrifoglio συμπληρώνεται με λειτουργικά και στιλιστικά στοιχεία ενισχύοντας την εκλεπτυσμένη και σπορ αίσθηση: αυτά περιλαμβάνουν δερμάτινα Alcantara σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι με κόκκινο κουμπί εκκίνησης, ανθρακονήματα για το εσωτερικό και εξωτερικά αεροδυναμικά σπόιλερ, εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει ταυτόχρονα την τεχνολογία BSM (Blind Spot Monitoring) και κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και προβολείς Xenon 35W με τεχνολογία AFS. Επιπλέον, διαθέτει τεχνικό εξοπλισμό που έχει σχεδιαστεί ειδικά για μέγιστες δυναμικές επιδόσεις: το Alfa™ Active Aero Splitter, το αποκλειστικό σύστημα φρεναρίσματος, τον επιλογέα Alfa™ DNA Pro selector με τη λειτουργία Race που επικοινωνεί με το σύστημα Alfa™ Chassis Domain Control (CDC), και την τεχνολογία Alfa™ Torque Vectoring.

 

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να εξατομικεύσουν τη δική τους Giulia με τα πακέτα Sport (για την έκδοση Super), Driver Assistance και Business (για τις εκδόσεις Giulia και Super).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή