Το νέο Toyota Hilux

6' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το θρυλικό Toyota Hilux που πρώτη φορά κυκλοφόρησε το 1968, και ένα χρόνο αργότερα σε όλη την Ευρώπη κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά pick-up επί μία 50ετία χρόνια σχεδόν.

Μέχρι σήμερα, το δημοφιλές pick-up έχει καταγράψει αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις πάνω από 18 εκατομμύρια μονάδες. Στην Ευρώπη, περίπου 34.000 Hilux πουλήθηκαν το 2015, αντιπροσωπεύοντας ένα μερίδιο 23,1% στην κατηγορία, και κάνοντας το Hilux Ευρωπαϊκό bestseller στην αγορά pick-up.

Διάσημο για το τρίπτυχο Ποιότητα, Αντοχή και Αξιοπιστία [Quality, Durability & Reliability (QDR)], το ακούραστο Hilux συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τα κατορθώματά του στο Β. Πόλο, τα ηφαίστεια της Ισλανδίας και την ήπειρο της Ανταρκτικής, αλλά και με τους κορυφαίους τερματισμούς του στο Ράλι Ντακάρ.

Δες ΕΔΩ το ταξίδι στην Αφρική με το νέο Hilux

Η 8η γενιά Hilux, που διατίθεται σε εκδόσεις Single Cab, 4θέσια Extra Cab και 5θέσια Double Cab βασίζεται στη θρυλική φήμη της προκατόχου της και το αδιαφιλονίκητο τρίπτυχο QDR, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της αντοχής για τους χρήστες επαγγελματικών οχημάτων με ένα νέο και ισχυρότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας, αναβαθμισμένες ικανότητες 4×4 και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης.

Ταυτόχρονα, το νέο Hilux απαντά στην αυξημένη χρήση των pick-up σε σπορ δραστηριότητες τα τελευταία χρόνια, με πιο μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλύτερη άνεση, προηγμένο εξοπλισμό και βελτιωμένη ασφάλεια, στοιχεία που το κάνουν πιο κομφό και ξεκούραστο από ποτέ.

Ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των χρηστών για ένα ανθεκτικό, ακούραστο επαγγελματικό εργαλείο και παράλληλα ένα στυλάτο, άνετο 4×4 ελεύθερου χρόνου, το νέο Hilux προσφέρει σε όλους τους πελάτες σημαντικές βελτιώσεις σε 6 βασικούς τομείς:

Σχεδίαση – Απεριόριστη στιβαρότητα και αντοχή σε κακοτράχαλες συνθήκες σε συνδυασμό με πιο πολιτισμένη λειτουργία και εμφάνιση που κάνει περήφανους ακόμα και τους επαγγελματίες χρήστες.

Άνεση – Πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό που συνδυάζει την πρακτικότητα και λειτουργικότητα ενός SUV με χαρακτηριστικά NVH (θορύβων, κραδασμών & τριγμών) επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου.

Ασφάλεια – Πολύ ανθεκτική δομή αμαξώματος που απορροφά τα φορτία πρόσκρουσης, Toyota Safety Sense περιλαμβάνει PCS με λειτουργία Ανίχνευσης Πεζού (Pedestrian Detection), LDA και RSA, και ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου πέδησης με ABS, EBD, VSC και Trailer Sway Control (TSC).

QDR – Νέο, ανθεκτικότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας και συστήματα Active Traction Control (A-TRC), Downhill Assist Control (DAC) και Hill-start Assist Control (HAC) αναβαθμίζουν τις δυνατότητες 4×4 σε επίπεδα Land Cruiser.

Ικανότητες Επαγγελματικού Οχήματος – Μεγαλύτερος, ανθεκτικότερος και πιο πρακτικός χώρος φόρτωσης, και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 3,5 Τ.

Συνολικό κόστος χρήσης – Νέος κινητήρας 2.4 D-4D με κορυφαία οικονομία καυσίμου.

Ανθεκτικότερο, ισχυρότερο και ικανότερο από ποτέ σε συνθήκες εκτός δρόμου, το νέο Toyota παραμένει 100% Hilux. Παράλληλα, προαναγγέλλει μία νέα εποχή για pick-up, με στυλ, άνεση, ασφάλεια και προηγμένη τεχνολογία που θα ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο δύσκολους χρήστες οχημάτων ελεύθερου χρόνου.

Ικανοποιώντας τις διαφορετικές απαιτήσεις της μέχρι τώρα πιο πολυδιάστατης βάσης πελατών, το νέο Toyota Hilux στοχεύει σε Ευρωπαϊκές πωλήσεις άνω των 40.000 μονάδων το χρόνο.

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Hiroki Nakajima, Hilux Executive Chief Engineer

Πώς ξεκίνησε η διαδικασία εξέλιξης του νέου Hilux;

Το μότο μου είναι, “seeing is believing,” (‘για να πειστώ πρέπει να το δω’) γι’ αυτό θεώρησα σημαντικό να ξεκινήσω επισκεπτόμενες όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες όπου πωλείται το Hilux. Από τις 172 χώρες σε όλο τον κόσμο, επισκέφθηκα πάνω από 110, για να ακούσω από πρώτο χέρι πραγματικούς χρήστες και να δω με τα μάτια μου τις συνθήκες στις οποίες οδηγούσαν το Hilux.

Τι αποκομίσατε κατά τη διάρκεια αυτών των ταξιδιών;

Συζητήσεις με πραγματικούς χρήστες αποκάλυψαν πολλά ενδιαφέροντα ευρήματα, αλλά η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν η άποψη ότι το Hilux είχε χάσει μέρος της ‘στιβαρότητάς’ του. Σαν Αρχιμηχανικός γνώριζα ότι αυτό δεν είχε καμία σχέση με τις ικανότητες και τη συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο. Τότε συνειδητοποίησα ότι, ενώ είχαμε συσχετίσει τη στιβαρότητα με την τεχνική αντοχή, η άποψη των χρηστών είχε ξεπεράσει το στενό ορισμό της αντοχής, και ότι προσδοκούσαν αντίστοιχα υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στο αυτοκίνητο για να βελτιωθεί η καθημερινή χρήση του.

Ποιος ήταν ο στόχος της ομάδας εξέλιξης για το νέο Hilux;

Με βάση μία προσεκτική επαναξιολόγηση του τρέχοντος μοντέλου, ολόκληρη η ομάδα εξέλιξης καταπιάστηκε με πάθος να δημιουργήσει ένα pick-up βελτιωμένο από κάθε άποψη, αλλά κυρίως στον τομέα της ‘στιβαρότητας’, που κυρίως χαρακτηρίζει το Hilux στο πέρασμα των χρόνων.

Αυτό το σκεπτικό μας οδήγησε απευθείας στη φιλοσοφία μας, “Ανθεκτικότερο από όσο μπορούμε να φανταστούμε.” Ο στόχος μας απαιτούσε να ξεπεράσουμε τα καθιερωμένα προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα όχημα που να υπερέχει σε Ποιότητα, Αντοχή & Αξιοπιστία (QDR), και να έχει βελτιωθεί σε ποικίλους ακόμα τομείς όπως η ασφάλεια, το προσιτό κόστος απόκτησης και λειτουργίας.

Τι είδους προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διαδικασία εξέλιξης;

Η αγορά εξελίσσεται συνεχώς και βλέπουμε ότι οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε αξίες όπως η άνεση, η οδηγησιμότητα και η ελκυστική σχεδίαση. Ταυτόχρονα, οι νομοθέτες  απαιτούν από εμάς καθαρότερες εκπομπές ρύπων, ενώ το αυξανόμενο κόστος ενέργειας απαιτεί μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, χωρίς θυσίες στις επιδόσεις.

Εν τω μεταξύ, αν και ξεκίνησε σαν ένα παραδοσιακό επαγγελματικό όχημα, το Hilux άρχισε να χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σε δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Μπορεί να εξυπηρετήσει ακόμα και τις καθημερινές ανάγκες μεταφοράς μιας οικογένειας με την τύπου SUV καμπίνα του.

Όλες αυτές οι απαιτήσεις αποτέλεσαν μία τεράστια πρόκληση επειδή για μένα, το Hilux έδινε περισσότερο την αίσθηση ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου. Δεν απέπνεε κάποιο πάθος. Γι’ αυτό απαίτησα η επόμενη γενιά Hilux να προσφέρει και ένα ισχυρό συναισθηματικό στοιχείο.

Επειδή καταλαβαίναμε ότι το νέο μας Hilux έπρεπε να ενσωματώνει όλες τις νέες τάσεις της αγοράς, θελήσαμε να δημιουργήσουμε μία μοναδική αξία για το μοντέλα επόμενης γενιάς που θα προσέλκυε τους σημερινούς χρήστες καθώς και νέους πελάτες από όλο τον κόσμο. Αυτή η αλλαγή στη φιλοσοφία μας απέφερε νέα και πολύτιμα ευρήματα, επειδή αρχίσαμε να αξιολογούμε το σημερινό Hilux όχι σαν μοντέλο pick-up truck, αλλά σαν ένα όχημα για καθημερινή χρήση, με αποτέλεσμα να αναγνωρίσουμε πολλούς τομείς με δυνατότητα βελτίωσης.

Τα επίπεδα θορύβων μπορούσαν να μειωθούν, η επιτάχυνση να γίνει πιο ομαλή και το εσωτερικό να αναβαθμιστεί με στοιχεία πολυτέλειας. Στο τέλος, αποστασιοποιηθήκαμε από τη συμβατική αντίληψη για τα επαγγελματικά οχήματα και δημιουργήσαμε ένα εντελώς νέο πρότυπο για τα pick-up.

Πώς θα συνοψίζατε το νέο Hilux;

Το νέο Hilux είναι σχεδιασμένο για να υπερβαίνει τις προσδοκίες, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του pick-up. Και ενώ το νέο Hilux έχει βελτιωθεί από κάθε άποψη  – όπως η πασίγνωστη αντοχή του και η νέα συναισθηματική αξία – αν προσπαθήσεις να εξηγήσεις το κάθε ένα από αυτά τα σημεία, δεν θα καταφέρεις να αποτυπώσεις την ουσία του νέου μοντέλου. Μόνον όταν καθίσεις πίσω από το τιμόνι και οδηγήσεις το νέο Hilux θα ανακαλύψεις τη ανώτερη αίσθηση στιβαρότητας και θα νιώσεις το πάθος που σηματοδότησε μία νέα εποχή για το pick-up.

ΤΙΜΕΣ

NEO HILUX '16 SINGLE CAB 4X2 150hp  
1 2CX 2.4 SC 4X2 STANDARD A/C (NEO) 23,185
NEO HILUX '16 SINGLE CAB 4X4 150hp  
1 2DA 2.4 SC 4X4 COMFORT (NEO) 27,785
NEO HILUX '16 EXTRA CAB 4X2 150hp  
1 2HA 2.4 EC 4X2 STANDARD A/C (NEO) 25,245
NEO HILUX '16 EXTRA CAB 4X4 150hp  
1 2MR 2.4 SC 4X4 COMFORT (NEO) 29,595
1 2MT 2.4 EC 4X4 SPECIAL DUTY (NEO) 32,360
1 2MS 2.4 EC 4X4 SPECIAL TSS (NEO) 32,360
       
NEO HILUX '16 DOUBLE CAB 4X4 150hp  
1 2SA 2.4 DC 4X4 ADVANCE (NEO) 32,035
1 2SF 2.4 DC 4X4 CRUISER MT (NEO) 34,365
1 2SG 2.4 DC 4X4 CRUISER AT (NEO) 36,010
1 2SH 2.4 DC 4X4 PREMIUM MT (NEO) 38,135
1 2SJ 2.4 DC 4X4 PREMIUM AT (NEO) 39,775

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή