Στον δρόμο προς το… μέλλον

4' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πανελλήνια παρουσίαση στη Μάνη πραγματοποίησε η Kosmocar, για να γνωρίσουμε το νέο Volkswagen Tiguan και να δοκιμάσουμε στις μαγευτικές διαδρομές της Λακωνίας τις on και off road δυνατότητες του νέου SUV της γερμανικής φίρμας. Η παρθενική εμφάνιση του Tiguan έγινε το 2007 και από τότε έγραψε μία αξιόλογη ιστορία στις πωλήσεις. Μέχρι σήμερα η Volkswagen πούλησε 2,8 εκατομμύρια Tiguan σε περισσότερες από 170 χώρες ανά την υφήλιο.

Το νέο Tiguan δείχνει με αυτοπεποίθηση τον δρόμο προς το… μέλλον με εντυπωσιακή σχεδίαση, νέες τεχνολογίες και έναν all-round χαρακτήρα. Αποτελεί το πρώτο όχημα ελευθέρου χρόνου που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και θέτει νέα δεδομένα στους τομείς της σχεδίασης, της άνεσης και της χρηστικότητας. Η Volkswagen εφαρμόζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της στο νέο SUV το οποίο φέρει, μεταξύ άλλων, έντονα νεύρα στο καπό και στο προφίλ του, αναβαθμίζοντας αισθητά τον δυναμισμό του.

Οι διαστάσεις του έχουν αυξηθεί σε σχέση με τον προκάτοχό του. Συγκεκριμένα, έχει μήκος 4.486 χλστ. (+60), πλάτος 1.839 χλστ. (+30) και μεταξόνιο 2.681 χλστ. (+77). Επίσης, έχει αυξηθεί και ο χώρος αποσκευών κατά 50 λίτρα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, φτάνοντας πλέον τα 420 λίτρα. Από την άλλη, το ύψος έχει μειωθεί στα 1.646 χλστ. (-57), κάτι που βοηθάει στην αεροδυναμική του νέου Tiguan ― συντελεστής Cd: 0,32 (από 0,37).

Το εσωτερικό του δείχνει πιο στιβαρό και έχει αναβαθμιστεί ποιοτικά. Η συναρμογή των υλικών δείχνει να έχει γίνει με… μεράκι, ενώ οι μηχανικοί έκαναν εντυπωσιακή δουλειά στη μόνωση της καμπίνας. Στο ταμπλό κλέβουν την παράσταση η προαιρετική οθόνη αφής 8 ιντσών που δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα, καθώς και το προαιρετικό Active Info Display, που αντικαθιστά τον κλασικό πίνακα οργάνων με μια εντυπωσιακή προσαρμοζόμενη διαδραστική οθόνη 12,3 ιντσών.

Μηχανολογικά, η Volkswagen εφοδιάζει το νέο της SUV με τα εξής σύνολα:

Βενζίνη

• 1.4 TSI απόδοσης 125 ίππων με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

• 1.4 TSI απόδοσης 150 ίππων συνδυασμένος με 4MOTION και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ή με κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο ή DSG κιβώτιο ταχυτήτων.

• 2.0 TSI απόδοσης 180 ίππων με σύστημα 4ΜΟΤΙΟΝ.

Πετρέλαιο

• 1.6 TDI απόδοσης 115 ίππων με κίνηση στους εμπρός τροχούς και με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

• 2.0 TDI απόδοσης 190 ίππων συνδυασμένος με 4ΜΟΤΙΟΝ και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων.

• 2.0 TDI απόδοσης 150 ίππων συνδυασμένος με 4MOTION και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) ή με κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο ή αυτόματο DSG κιβώτιο ταχυτήτων.

• 2.0 BiTDI απόδοσης 240 ίππων με σύστημα 4ΜΟΤΙΟΝ.

Οδηγικά το νέο Tiguan δεν άφησε κανένα περιθώριο αρνητικού σχολίου, μιας και η κύλισή του ήταν άψογη, ενώ εμπνέει εμπιστοσύνη τόσο σε υψηλές ταχύτητες, όσο και σε off road διαδρομές.

Η τιμή εκκίνησης για τη βενζινοκίνητη έκδοση είναι 27.300 ευρώ με το εξοπλιστικό πακέτο Active, ενώ η diesel έκδοση 1.6 TDI ξεκινάει από 28.300 ευρώ.

Οι παραγγελίες στην Ελλάδα έχουν ήδη ξεκινήσει.

Στην Ελλάδα το νέο Renault Kadjar

Το πρώτο crossover της Renault στην κατηγορία C συνδυάζει έξυπνα τις αρετές ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου (SUV), την ευρυχωρία ενός station και την ευελιξία ενός κλασικού αυτοκινήτου 3 όγκων.

Το νέο Kadjar βασίζεται στη δοκιμασμένη πλατφόρμα CMF, την οποία έχουμε συναντήσει και σε άλλα μοντέλα της Renault-Nissan Alliance. Οι διαστάσεις του είναι 4,45 μ. μήκος, 1,84 μ. πλάτος, ενώ το χαμηλό ύψος (1,6 μ.) τονίζει τη δυναμική φόρμα του αυτοκινήτου. Το Kadjar στέκεται 200 χλστ. μακριά από το έδαφος, κάτι που επιτρέπει στο γαλλικό SUV να κινηθεί άνετα σε εκτός δρόμου διαδρομές. Στο εσωτερικό, η υψηλή ποιότητα των υλικών είναι εμφανής και υπάρχει αισθητή κατεύθυνση προς τον… μινιμαλισμό, μιας και μέσω της οθόνης αφής 7 ιντσών, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, μπορείς να ελέγχεις τα συστήματα άνεσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου. Επίσης, το νέο σύστημα R-Link2 προσφέρει δυνατότητα προσωποποίησης συνδεσιμότητας. Δυνατό ατού του είναι ο χώρος αποσκευών που φτάνει τα 527 λίτρα με κιτ επισκευής. Το νέο Kadjar προσφέρεται με τον κινητήρα 1.5 dCi των 110 ίππων και 260 Nm ροπής, ο οποίος εκπέμπει 99 γρ./χλμ. CO2 και η μέση κατανάλωσή του είναι μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. Συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο EDC κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, υπάρχει ο 1.6 dCi των 130 ίππων και 320 Nm ροπής, που μπορεί να συνδυαστεί και με το σύστημα τετρακίνησης. Η μέση κατανάλωση είναι 4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι 113 γρ./χλμ. CO2. Ακόμα προσφέρεται και ως βενζινοκίνητο με τον 1.2 TCe των 130 ίππων και 205 Nm. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέση κατανάλωσή του είναι 5,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων είναι 126 γρ./χλμ. CO2.

Περισσότερες ταξινομήσεις τον Μάιο

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών τον Μάιο του 2016 υπήρξαν αυξημένες κατά 48,7%, ως προς τον Μάιο του 2015. Συνολικά, στο πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2016 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά 12,9% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

Η σημαντική αύξηση στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών τον Μάιο αιτιάζεται: α) στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων προς ενοικίαση, β) στο αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον λόγω της λήξης της απόσυρσης στις 31/5/2016 (με ορισμένα αποθέματα να υπάρχουν ακόμη) και γ) στην εσπευσμένη διάθεση αυτοκινήτων,  καθώς  προβλέφθηκαν σωστά οι καθυστερήσεις στα τελωνεία από την 1η Ιουνίου  εξαιτίας  του  νέου,  εν  πολλοίς ευνοϊκότερου, φορολογικού καθεστώτος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή