Γερμανική «ορχήστρα» με αγωνιστική αίσθηση

Γερμανική «ορχήστρα» με αγωνιστική αίσθηση

3' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Tαξιδέψαμε μέχρι την Ουγγαρία και πήραμε θέση στο grid με την ολοκαίνουργια BMW M2. Η Μ2 είναι η ισχυρότερη Σειρά 2 της βαυαρικής φίρμας και τη δοκιμάσαμε μέσα στην ουγγρική πίστα. Πριν από 40 χρόνια, η BMW 2002 turbo ενσάρκωνε άριστα την πρόθεση της BMW να προσφέρει εξαιρετική δυναμική, απαράμιλλη ευελιξία και άριστο έλεγχο. Υιοθετώντας παρόμοια στυλιστική συνταγή για να αποδείξει ότι αυτή η υπόσχεση είναι ακόμα ζωντανή, η BMW M αποκάλυψε τη νέα BMW M2. Με έναν υψηλών επιδόσεων σε σειρά εξακύλινδρο κινητήρα, την ευελιξία της πίσω κίνησης, μία ελαφριά αλουμινένια ανάρτηση M Sport και ξεχωριστό στυλ, η νέα BMW M2 Coupe έχει όλα τα συστατικά για να προσφέρει ένα απολαυστικό οδηγικό ταξίδι.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Η νέα Μ2 κάνει αισθητή την παρουσία της με μία χαμηλή εμπρός ποδιά με μεγάλους αεραγωγούς, «μυώδη» πλευρά με χαρακτηριστικά βράγχια Μ, 19άρες αλουμινένιες ζάντες με χαρακτηριστική σχεδίαση διπλών ακτίνων Μ και το χαμηλό, φαρδύ πίσω τμήμα με σύστημα εξαγωγής δύο απολήξεων Μ – όλα παίζουν εντυπωσιακό ρόλο εδώ. Το εσωτερικό ξεχωρίζει από την επένδυση Alcantara στις πόρτες και την κεντρική κονσόλα που μαζί με το ανθρακόνημα συνθέτουν ένα περιβάλλον σπάνιας ποιότητας και έντονα σπορ χαρακτήρα, ενώ υπογραμμίζεται από μπλε ραφή και με το Μ χαραγμένο σε επίλεκτες λεπτομέρειες. Επίσης, στην καμπίνα συναντάς σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι Μ και επιλογέα σχέσεων Μ.

Ο νέος, τρίλιτρος, σε σειρά εξακύλινδρος κινητήρας της νέας BMW M2 χρησιμοποιεί τεχνολογία M TwinPower Turbo για να αποδίδει 370 ίππους και 465 Nm ροπής (500 Nm στιγμιαία υπερπλήρωση) και με την κατανάλωση να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα: 8,5 l/100 km. Ολα αυτά επιτρέπουν στην BMW M2 Coupe με προαιρετικό, επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) και Launch Control να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη). Εν τούτοις, με το κιβώτιο M DCT, η κατανάλωση είναι μόλις 7,9 lit/100 km με εκπομπές CO2 185 g/km.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό διαφορικό Μ (Active M Differential), που βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια, παίζει επίσης σημαντικό ρόλο εδώ και είναι ο λόγος του ατελείωτου… παιχνιδιού στην πίστα. Η ώρα του παιδιού μεγαλώνει όταν ενεργοποιείται το M Dynamic Mode (MDM) του συστήματος Dynamic Stability Control system. To MDM επιτρέπει ολίσθηση του τροχού και επομένως ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (drift) στην πίστα. Μεταξύ άλλων, διατίθεται ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και υπηρεσιών μετακίνησης της σειράς BMW ConnectedDrive. Η νέα BMW M2 είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά στην τιμή των 72.751 ευρώ.

 

Q2, το νέο μικρό Audi SUV

Γερμανική «ορχήστρα» με αγωνιστική αίσθηση-1

To μικρότερο SUV της Audi είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και μαγνήτισε αρκετά βλέμματα επισκεπτών. Σχεδιαστικά το νέο Q2 έχει πολλές επιρροές από τα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, συνδυάζοντας τις κόμπακτ διαστάσεις και το ψηλό αμάξωμα. Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και ζυγίζει 1.205 κιλά και το μήκος επί πλάτος επί ύψος είναι 4,19Χ1,79Χ1,51 μέτρα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2,6 μέτρα, κάτι που μαρτυρά την ευρύχωρη καμπίνα του SUV. Πιο συγκεκριμένα φιλοξενούνται άνετα 5 ενήλικες και ο χώρος αποσκευών του φτάνει τα 405 λίτρα. Στο ταμπλό η σχεδίαση είναι λιτή και φέρει αρκετές μοντέρνες πινελιές με χρωμιωμένα πάνελ. Επίσης, τα υλικά κατασκευής είναι πολύ καλά και διαθέτει μαλακά πλαστικά και εξαιρετική συναρμογή. Δυνατό σημείο, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, που πρωτοείδαμε στο νέο ΤΤ.

Σε ό,τι αφορά τα μοτέρ, οι βενζινοκινητήρες ξεκινούν από τον 1.0 TFSI των 116 ίππων και ακολουθούν οι 1.4 TFSI των 150 και 2.0 TFSI των 190 ίππων. Στους diesel υπάρχουν οι 1.6 TDi 116 ίππων και ο 2.0 TDI 150 και 190 ίππων. Ολα τα παραπάνω ως σύνολο μπορούν να συνδυαστούν είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο DSG κιβώτιο ταχυτήτων. Στην Ελλάδα το Q2 με τον ζωηρό 1.0 TFSI κινητήρα θα ξεκινάει λίγο πάνω από τις 22.000 ευρώ.

Citroen C3, o ελκυστικός Γάλλος

Γερμανική «ορχήστρα» με αγωνιστική αίσθηση-2

Tο νέο Citroen C3 με μια πρώτη ματιά μοιάζει τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά με το ιδιαίτερο C4 Cactus, ωστόσο παραμένει στη μικρή κατηγορία με μήκος 3,99 μέτρα, πλάτος 1,75 μέτρα και ύψος 1,47 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι 2,46 μέτρα, σχεδόν 0,15 μέτρα μικρότερο σε σχέση με το Cactus, υποσχόμενο μια αρκετά ευρύχωρη καμπίνα. Εκτός από τον χώρο αποσκευών που είναι στα 300 λίτρα υπάρχει και το γνώριμο κόκπιτ από το Cactus, ενώ εξοπλίζεται με πρόσθετα gadgets όπως το «Connencted Cam». Είναι ένα νέο σύστημα που διαθέτει κάμερα με ευρυγώνιο φακό, GPS και σύνδεση στο Διαδίκτυο για άμεση κοινοποίηση εικόνας και βίντεο στα δημοφιλή social media, αλλά και σε περίπτωση ατυχήματος να καταγράψει το συμβάν. Το νέο super mini εφοδιάζεται με τους γνωστούς PureTech βενζίνης απόδοσης 68, 82 και 110 ίππων. Από πλευράς diesel, υπάρχουν οι BlueHDi με τους 75 και 100 ίππους και όλα τα μηχανολογικά σύνολα θα συνδυάζονται με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή