Ευφυής και πρακτική η νέα E-Class Estate

Ευφυής και πρακτική η νέα E-Class Estate

4' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΑΜΒΟΥΡΓΟ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Ταξιδεύουμε μέχρι το Αμβούργο για να γνωρίσουμε από κοντά τη station wagon εκδοχή της νέας E-Class.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Με μια πιο πρωτοποριακή σχεδίαση σε σχέση με την απερχόμενη γενιά και με στόχο να ενθουσιάσει για την πρακτικότητα και τη ευρυχωρία της, η νέα E-Class Estate θέτει νέα standards στην κατηγορία τόσο για τον άπλετο χώρο που προσφέρει όσο και για την τεχνολογία με την οποία εφοδιάζεται. Οσον αφορά το πρώτο, παρά τις έντονες σπορτίφ γραμμές, η 6η γενιά E-Class Estate φτάνει τα 1.820 λίτρα όγκο φόρτωσης, ενώ η άνεση των επιβατών στο εσωτερικό είναι υποδειγματική. Αρχικά η καμπίνα θα φιλοξενεί 5 ενήλικες, αλλά από τα τέλη του 2016 η εταιρεία θα προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής της 3ης αναδιπλούμενης σειράς καθισμάτων, που θα επιτρέπει να κάθονται παιδιά με ασφάλεια.

Κατά το λανσάρισμα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εφοδιάζει το νέο της μοντέλο με δύο βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, θα προσφέρεται στην έκδοση E 200 (184 ίππων) και E250 (211 ίππων) και στην E 220d (194 ίππων και 360 Nm ροπής). Αργότερα στην γκάμα θα προστεθούν και οι εκδόσεις E 200d, E 350d και Ε 400 4MATIC. Στον στάνταρ εξοπλισμό θα είναι το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC των 9 σχέσεων, ενώ για περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε τον πίνακα που δημοσιεύεται σε διπλανή στήλη.

Η έκδοση Ε43

Μέχρι η Mercedes-AMG να αποκαλύψει την Ε63 Estate, η ισχυρότερη της οικογένειας E-Class Estate είναι η Ε43, την οποία οδηγήσαμε στους δρόμους της Γερμανίας. Η εν λόγω έκδοση εφοδιάζεται με το V6 3λιτρο biturbo μοτέρ, το οποίο αποδίδει 401 ίππους και 520 Nm ροπής. Η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ο δυνατός κινητήρας συνδυάζεται και αυτός με 9άρι αυτόματο κιβώτιο με κοντύτερες σχέσεις σε σχέση με την απλή έκδοση. Επίσης, εξοπλίζεται στάνταρ με την αερανάρτηση, ενώ αισθητικά ξεχωρίζει από το body kit και τους τροχούς των 19 ιντσών.

Οπως αναφέραμε και παραπάνω, ένα από τα δυνατά χαρτιά της νέας E-Class Estate είναι ο χώρος που προσφέρει, με τις τιμές να την κατατάσσουν στην κορυφή της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών είναι 670 λίτρα εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων βρίσκεται σε όρθια θέση, ενώ αν η ίδια σειρά αναδιπλωθεί, τότε η τιμή σκαρφαλώνει στα 1.820 λίτρα. Εκτός από τις εκδόσεις που φέρουν αερανάρτηση, η νέα Estate έχει στον στάνταρ εξοπλισμό της την «ειδική» πίσω ανάρτηση, η οποία ρυθμίζει αυτόματα το ύψος, ώστε να βρίσκεται πάντα στο ίδιο ύψος με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, ασχέτως με το πόσο θα φορτωθεί ο χώρος αποσκευών. Επίσης, για την εύκολη φόρτωση/εκφόρτωση στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το EASY-PACK που η 5η πόρτα ανοίγει με το πέρασμα του ποδιού σας κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Στη χώρα μας έχει ξεκινήσει η διάθεσή της και οι τιμές που έχει ανακοινώσει η ελληνική αντιπροσωπεία είναι οι εξής: E 200 – 67.200 ευρώ, E 250 – 72.790 και E 220 d – 73.070 ευρώ.

«Εκτός της πεπατημένης» με Volvo V90 Cross Country

Η Volvo Cars παρουσιάζει το νέο Volvo V90 Cross Country, ένα ιδιαίτερο μοντέλο που έρχεται να συμπληρώσει τη σειρά 90, προσφέροντας πλέον μοναδικά Cross Country χαρακτηριστικά και στο ανώτερο τμήμα της γκάμας της σουηδικής μάρκας. Ενώ έχει έντονες ομοιότητες με το επίσης ολοκαίνουργιο V90, το luxury wagon της μάρκας εντούτοις απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό.

Από το λανσάρισμα του πρώτου Cross Country μοντέλου στην αυτοκινητοβιομηχανία, πριν από σχεδόν 20 χρόνια, η Volvo συνέδεσε το όνομά της με την κατηγορία των σκληροτράχηλων, παντός δρόμου (all-road) και παντός καιρού αυτοκινήτων, που έγιναν πολύ δημοφιλή. Τα Cross Country μοντέλα ανέκαθεν ήταν πολύ σημαντικά για τη Volvo, καθώς οι πελάτες πολυτελών μαρκών παραδοσιακά διακρίνονται από ένα lifestyle συνυφασμένο με τις έντονες εμπειρίες, που συχνά τους οδηγεί «εκτός της πεπατημένης», σε αναζήτηση νέων συγκινήσεων.

Χτισμένο πάνω στη Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA) το νέο V90 Cross Country έχει περάσει με επιτυχία τις πιο απαιτητικές δοκιμές για να σταθεί αντάξιο του ονόματος που φέρει. Χιλιάδες χιλιομέτρων έχουν διανυθεί ανά την υφήλιο, σε τοποθεσίες που ποικίλλουν από τον παγωμένο Βορρά της Σουηδίας έως την καυτή, αφιλόξενη έρημο της Αριζόνας.

Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι το design και στο εσωτερικό του νέου V90 Cross Country, με πολυτέλεια πρωτοφανή για την κατηγορία και τον τύπο του αυτοκινήτου. Συνδεσιμότητα και ψυχαγωγία έχουν την τιμητική τους, με το εξαιρετικό ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins να αποτελεί την κορυφαία επιλογή.

Το νέο V90 Cross Country θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volvo Cars στην Τορσλάντα, βόρεια του Γκέτεμποργκ, στη Σουηδία. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν στη χώρα μας στις αρχές του 2017.

Νέο BMW i3 με μεγαλύτερη μπαταρία

Η BMW i επεκτείνει την γκάμα του ηλεκτρικού BMW i3 και προσφέρει μια έκδοση με αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας. Το BMW i3 (94 Ah) έχει χωρητικότητα 33 kWh χάρη στην υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου. Οι διαστάσεις της μπαταρίας παραμένουν αμετάβλητες με πάνω από 50% αύξηση αυτονομίας που ισοδυναμεί με 300 χλμ. αντί 190 χλμ. Ακόμα και σε καθημερινή χρήση, σε κακές καιρικές συνθήκες με το A/C ή το καλοριφέρ σε λειτουργία, μπορεί να επιτευχθεί αυτονομία 200 χλμ. με πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Οι τιμές επιδόσεων του υβριδικού σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα των 170 PS παραμένουν σχεδόν ίδιες. Ο ηλεκτροκινητήρας επιταχύνει το BMW i3 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δεύτερα. Με τέτοια επιτάχυνση το BMW i3 είναι το πιο σπορ αλλά και το πιο αποδοτικό όχημα στην κατηγορία του με ηλεκτρική κατανάλωση 12,6 kWh/100 χλμ. Επιπλέον, η έκδοση με Range Extender θα εξακολουθεί να διατίθεται και στη νέα έκδοση. Ο 2-κύλινδρος βενζινοκινητήρας διατηρεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας σταθερό παρέχοντας πρόσθετη αυτονομία 150 χλμ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή