ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Peugeot 3008 αλλάζει τα δεδομένα

to-peugeot-3008-allazei-ta-dedomena-2167550

Το νέο 3008 μπαίνει δυναμικά στον χώρο των SUV με «όπλα» του το ανατρεπτικό design, το νέας γενιάς i-Cockpit, τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας/άνεσης και τους διακεκριμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

TOY ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Με μήκος αμαξώματος στα 4,45 μέτρα και απόσταση από το έδαφος στα 22 εκατοστά, το νέο Peugeot 3008 τοποθετείται στον πυρήνα της κατηγορίας του. Αν και 8 εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, το επιπλέον μήκος σχετίζεται με το μεταξόνιο που φτάνει τα 2,675 μέτρα (+6,2 εκ.) με άμεσο όφελος για τους χώρους και τους επιβάτες. Για τη βέλτιστη αεροδυναμική το ύψος διατηρείται στα 1,62 μέτρα και παρόλο που το πλάτος παραμένει στα ίδια επίπεδα με 1,84 μέτρα, υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού (πλάτους). Ενδεικτική της ευρυχωρίας που προσφέρει το νέο Peugeot 3008 είναι η διεύρυνση του χώρου αποσκευών κατά 90 ολόκληρα λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 591 λίτρα (VDR) και τα 1.580 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά καθισμάτων.

H Peugeot λανσάρει τη νέα γενιά i-Cockpit, που το συναντάμε για πρώτη φορά. Ενθουσιάζει με τη μεταμοντέρνα άποψη που αποτυπώνεται στον υπερυψωμένο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με υψηλής ανάλυσης γραφικά, στο ακόμη πιο κόμπακτ βολάν, όπως και στην οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Το νέο Peugeot 3008 βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα EMP2, που διασφαλίζει μειωμένο απόβαρο έως 100 κιλά μειώνοντας την εκπομπή ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου. Η έκδοση 1.2L PureTech 130 S&S εκπέμπει από 115 γρ. CO2 /χλμ., ενώ η 1.6L THP 165 S&S με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων εκλύει μόλις 129 γρ. CO2/χλμ.

Η σειρά των πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BlueHDi συγκρατεί την εκπομπή CO2 μεταξύ 100 και 121 γρ./χλμ. με ισχύ στους 100, 120 και 150 ίππους. Τα μηχανικά σύνολα των εκδόσεων 1.6L BlueHDi και 2.0L BlueHDi συγκαταλέγονται ανάμεσα στα αποδοτικότερα της αγοράς. Το νέο Peugeot 3008 ως ένα SUV φέρει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου «Advanced Grip Control» που εξασφαλίζει off-road δυνατότητες. Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), όπου το καθένα επιλέγεται από ένα μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Οι τροχοί 18 ιντσών εξοπλίζονται με ειδικού τύπου M+S (Mud & Snow) ελαστικά και το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC) ελέγχει την κατάβαση με μικρή ταχύτητα (έως 3 χλμ./ώρα). Η τιμή του νέου Peugeot 3008 ξεκινάει από 24.900 ευρώ και προσφέρεται ήδη για παραγγελίες στη χώρα μας.