Αποστολή στο Ντουμπρόβνικ: Οδηγούμε το νέο Nissan Micra

Αποστολή στο Ντουμπρόβνικ: Οδηγούμε το νέο Nissan Micra

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Το νέο Nissan Micra αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στο απερχόμενο Σαλόνι της Γαλλίας και εντυπωσίασε τόσο με την αιχμηρή του σχεδίαση όσο και με τα τεχνολογικά εξαρτήματα που είναι εφοδιασμένο.

 
ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
 
Ένα τεράστιο μέρος του ελληνικού κοινού αδημονεί για το λανσάρισμά του και στη χώρα μας για να το γνωρίσει από κοντά, μιας και στην ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016» δεν πρόλαβε να το χαρεί όσο θα ήθελε. Mε την υπόσχεση ότι θα φτάσει στην ελληνική αγορά σε προσιτή τιμή, αφήνει πολλά χαρούμενα πρόσωπα να περιμένουν μέχρι τον Πάσχα του 2017.
 

Η 5η γενιά του Nissan Micra είναι γεγονός και η «Καθημερινή» βρέθηκε στην Κροατία και συγκεκριμένα στο Ντουμπρόβνικ για να οδηγήσει το ολοκαίνουργιο ιαπωνικό μοντέλο. Στη διάθεσή μας είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε είτε το βενζινοκίνητο 900 κ.εκ. είτε το diesel με τον γνώριμο 1,5 λτ. του ομίλου. Εξωτερικά, η σχεδίαση του νέου Micra είναι αρκετά προχωρημένη, χωρίς να ξεφεύγει από τα υπόλοιπα «αδέρφια» του. Οι σπορ γραμμές και το επιθετικό look είναι εμφανές, ότι οι ειδικοί της Nissan ήθελαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που θα ξεχωρίσει, ενώ ο στόχος είναι η κορυφή στην κατηγορία του. Στο εσωτερικό υπάρχουν υψηλής ποιότητας υλικά και η συναρμογή είναι προσεγμένη, ενώ δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε την κορυφαία ποιότητα ήχου που μπορεί να προσφέρει το ηχοσύστημα του νέου Micra. Τα «έξυπνα» ηχεία που βρίσκονται στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων εκτοξεύουν την απόλαυση σε υψηλότερα επίπεδα. Ο χώρος είναι επαρκέστατος για ένα αυτοκίνητο μόλις 3,99 μέτρα μήκους, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρα. Δεν θα ήταν υπερβολή λοιπόν να το χρησιμοποιήσει κάποιος και ως αυτοκίνητο πόλης, αλλά και ως ένα οικογενειακό.
 
Στον δρόμο καταλαβαίνεις αμέσως ότι έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που… πατάει καλά στην άσφαλτο. Η εξαιρετική πληροφόρηση από το τιμόνι είναι για… σεμινάρια, ενώ ο θόρυβος είναι άφαντος κατά τα ταξίδια μας στους δρόμους της Κροατίας. Οι 90 ίπποι, για τον 0,9 βενζίνης και 1,5 diesel, δεν «πεινάνε» σχεδόν καθόλου, μιας και η κατανάλωση στην πρώτη περίπτωση κυμάνθηκε στα 6 λίτρα και στην δεύτερη στα 5 λίτρα. Στην Ελλάδα θα εισαχθεί και η έκδοση βενζίνης 1.0 λίτρου με 73 ίππους, που θα είναι και η πιο προσιτή ενώ σύντομα θα υπάρξει και η έκδοση 1.2 με 120 ίππους όπως και ηλεκτρική.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή