Ξεκίνησαν οι παραγγελίες του νέου Opel Insignia Country Tourer

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες του νέου Opel Insignia Country Tourer

3' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το νέο Opel Insignia Country Tourer γιορτάζει την πρεμιέρα του στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA, 12 – 24 Σεπτεμβρίου) και αμέσως μετά αναμένεται στις εκθέσεις των Διανομέων. Ωστόσο η παραγγελιοληψία για το περιπετειώδες μοντέλο με την off-road γοητεία και το προαιρετικό, έξυπνο σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) ξεκίνησε ήδη. 

Η φιλοσοφία εξατομίκευσης επιτρέπει στους αγοραστές του Insignia να επιλέγουν ακριβώς το χρώμα που επιθυμούν Αρχικά θα διατίθενται 15 αποχρώσεις πλέον της αρχικής γκάμας και σύντομα η Opel θα προσφέρει απεριόριστο αριθμό επιλογών. Ένα αγαπημένο κραγιόν, μία σκιά ματιών ή η εικόνα του μπλε σκούρου ουρανού μπορεί στο μέλλον να αποτελέσουν δείγμα της προσωπικής απόχρωσης των πελατών. Το  Black Pack προσφέρει στο μοντέλο Exclusive μία έξτρα σπορ πινελιά με μία άκρως εντυπωσιακή μπάρα μάσκας Opel και διακοσμητικές λωρίδες παραθύρων, εξωτερικούς καθρέπτες και άλλα. 

Ανθεκτικό κέλυφος αμαξώματος, άνετο εσωτερικό: Ένα Insignia για τους λάτρεις της εξοχής και της περιπέτειας

Το Opel Insignia Country Tourer μοιράζεται τα ίδια χαρακτηριστικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας – σπορ, κομψή σχεδίαση, νέα, ελαφριά αρχιτεκτονική, υπερσύγχρονες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης όπως το διακεκριμένο σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix light που αποτελείται από 32 στοιχεία LED και είναι μοναδικό στην κατηγορία – και πολλά ακόμα.

Όπως ταιριάζει στο σκληροτράχηλο χαρακτήρα ενός οχήματος παντός εδάφους, το νέο Insignia Country Tourer είναι πάνω απ’ όλα εξαιρετικά πρακτικό. Για ευκολότερη φόρτωση, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίγει ανέπαφα. Σε συνδυασμό με το “Keyless Open & Start” μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα είναι αρκετή για να ανοίξει η πίσω πόρτα (η σιλουέτα ενός αυτοκινήτου που προβάλλεται στο έδαφος δείχνει τη σωστή περιοχή). Με μία ακόμα κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα, η πόρτα κλείνει. Για να αυξηθεί ο χώρος φόρτωσης στα 1.665 L, το νέο Insignia Country Tourer διατίθεται με στάνταρ αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα 40/20/40 που προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στη διαρρύθμιση του χώρου φόρτωσης. 

Παντός εδάφους: Κορυφαίες τεχνολογίες κινητήρων και πλαισίου

Το νέο Opel Insignia Country Tourer υποστηρίζεται από τη δύναμη ισχυρών κινητήρων turbo βενζίνης και turbo diesel. Κορυφαίος είναι ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας Turbo άμεσου ψεκασμού με 191 kW/260 hp (κατανάλωση κύκλου NEDC: στην πόλη 11,5 l/100 km, εκτός πόλης 7,3 l/100 km, μικτού κύκλου 8,9 l/100 km, 203 g/km CO2), νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και προηγμένο  σύστημα τετρακίνησης Twinster. Αρχικά, ισχυρότερος diesel θα είναι ο δίλιτρος 125 kW/170 hp, που ομοίως διατίθεται προαιρετικά με τετρακίνηση (κατανάλωση κύκλου NEDC: στην πόλη 8,4 l/100 km, εκτός πόλης 5,4 l/100 km, μικτού κύκλου 6,5 l/100 km, 172 g/km CO2). Ένας ακόμα ισχυρότερος κινητήρας diesel θα προστεθεί στη γκάμα στο άμεσο μέλλον.

Εικοσιπέντε χιλιοστά πρόσθετη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring και τη νέα πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων υποστηρίζουν τη συμπεριφορά εκτός δρόμου και προσφέρουν στο Insignia Country Tourer το πιο προηγμένο σύστημα στην κατηγορία του. Αντί παραδοσιακού πίσω διαφορικού, που κατανέμει ισόποσα τη ροπή στους πίσω τροχούς, το Opel Insignia Country Tourer διαθέτει δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους πολύδισκους συμπλέκτες που επιτρέπουν μία πιο εξατομικευμένη και ακριβή μετάδοση ισχύος σε κάθε τροχό – ανεξαρτήτως οδικών ή καιρικών συνθηκών.

Το βελτιωμένο πλαίσιο FlexRide  αποτελεί τη βάση για βέλτιστη οδηγική συμπεριφορά ανάλογα με τις συνθήκες. Αυτό προσαρμόζει τους αποσβεστήρες, το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων (στα αυτόματα) ανεξάρτητα, ή βάσει των προγραμμάτων ‘Standard’, ‘Sport’ ή ‘Tour’ που μπορούν να επιλεγούν από τον οδηγό. Το νέο, κεντρικό λογισμικό ‘Drive Mode Control’ είναι η καρδιά και η ψυχή του προσαρμοζόμενου πλαισίου. Αυτό αναλύει συνεχώς τις πληροφορίες από τους αισθητήρες και τις ρυθμίσεις και αναγνωρίζει το εξατομικευμένο οδηγικό στυλ.

Αρχικά, η γκάμα μηχανικών συνόλων θα ολοκληρωθεί με έναν δίλιτρο diesel 125 kW/170 hp που συνδυάζεται με FWD – με εξατάχυτο μηχανικό ή οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο (κατανάλωση κύκλου NEDC: στην πόλη 7,6-7.1 l/100 km, εκτός πόλης 5,0-4.6 l/100 km, μικτού κύκλου 6,0-5,5 l/100 km, 157-145 g/km CO2) και τον 1.5 Direct Injection Turbo 121 kW/165 hp με εξατάχυτο μηχανικό ή εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο (κατανάλωση κύκλου NEDC: στην πόλη 8,0-7,9 l/100 km, εκτός πόλης 5,7-5,6 l/100 km, μικτού κύκλου 6,5-6,4 l/100 km, 149-147 g/km CO2).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή