Η 3η γενιά Touareg είναι η επιτομή της τεχνολογίας

Η 3η γενιά Touareg είναι η επιτομή της τεχνολογίας

3' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Σάλτσμπουργκ, από όπου ξεκίνησε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Touareg, υπήρχε ένας προβληματισμός: τι καινούργιο θα δούμε στη νέα ναυαρχίδα της Volkswagen; Πόσο premium μπορεί να είναι και πόσο τεχνολογικά εξελιγμένο; Οταν καθίσαμε στο τιμόνι και το οδηγήσαμε στα περίχωρα της αυστριακής πόλης, καθώς και γύρω από τις αυστριακές Αλπεις διαπιστώσαμε ότι η 3η γενιά Touareg ξεχωρίζει και αναβαθμίζει τη μάρκα. Το νέο Touareg έχει πλήρως ανασχεδιαστεί και εξοπλίστηκε με νέας γενιάς συστήματα συνδεσιμότητας και πρωτοποριακών συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης, φωτισμού και infotainment, το νέο Touareg δείχνει τον δρόμο προς το μέλλον, φροντίζοντας ταυτόχρονα να προσδίδει στην κατηγορία του μία πρωτόγνωρη νότα δυναμισμού.

Το νέο Touareg βασίζεται πάνω στη MLB (modular longitudinal matrix) πλατφόρμα. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του είναι εμφανώς φαρδύτερο και μακρύτερο, όντας όμως χαμηλότερο. Οι διαστάσεις του είναι: 4,878 μ. μήκος (+77 χλστ.), 1,984 μ. πλάτος (+44 χλστ.), και 1,702 μ. ύψος (-7χλστ.). Στο εσωτερικό, η άνεση και η ευρυχωρία είναι εξασφαλισμένες. Μάλιστα, τα προαιρετικά ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, μπορούν να εφοδιαστούν και με λειτουργία μασάζ, επιλογή που ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε μοντέλο Touareg. Για τους πίσω επιβάτες υπάρχει η δυνατότητα διαμήκους μετακίνησης του πίσω καθίσματος, με διαδρομή που φτάνει τα 160 χλστ., ώστε να δημιουργηθεί ακόμα περισσότερος χώρος πίσω. Αλλη μία επιλογή άνεσης για τους πίσω επιβάτες είναι και η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης τού πίσω καθίσματος. Φυσικά, οι πέντε επιβάτες μεταφέρονται εύκολα, ενώ οι αποσκευές τους βρίσκουν τη θέση τους στο πορτ μπαγκάζ των 810 λίτρων (+113 λίτρα από την προηγούμενη γενιά).

Innovision Cockpit

Αυτό, όμως, που κλέβει την παράσταση είναι το Innovision Cockpit. Λανσάρεται για πρώτη φορά στο Touareg 3ης γενιάς. Η πλειονότητα των πλήκτρων έχει ενσωματωθεί στην οθόνη των 15 ιντσών (ανάλυση 1920×1020 pixels) πάνω από την κεντρική κονσόλα, του κορυφαίου συστήματος infotainment «Discover Premium», που είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Το cockpit περιλαμβάνει επίσης τα χειριστήρια του τετραζωνικού κλιματισμού και των λειτουργιών θέρμανσης, μασάζ και αερισμού των καθισμάτων. Τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα χειριστήρια, όπως π.χ. το ποτενσιόμετρο της έντασης του ηχοσυστήματος, σκόπιμα απεικονίζονται σαν αναλογικά (είναι επίσης δυνατόν να ρυθμίσετε την ένταση και από την οθόνη αφής του συστήματος infotainment). Στην πλευρά του οδηγού, το γυάλινο Digital Cockpit – υψηλής ευκρίνειας οθόνη/πίνακας οργάνων 12 ιντσών του Touareg (ανάλυσης 1920×720 pixels), αποτελεί συνέχεια του επίσης γυάλινου «Discover Premium» συστήματος infotainment. Οι δύο οθόνες σχηματίζουν έτσι ενιαίο σύνολο με κοινά χαρακτηριστικά (οπτικά και λειτουργικά).

Αλλα χαρακτηριστικά του Innovision Cockpit: λειτουργία «Deluxe telephony», με δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης του smartphone, App Connect, Media Control (σύνδεση με tablets), τέσσερις θύρες USB και ένα Wi-Fi hotspot για μέχρι και οκτώ συσκευές. Μία ακόμα προαιρετική λειτουργία του Innovision Cockpit είναι το Head-up Display, το οποίο προβάλλει στο παρμπρίζ, μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, τις βασικές πληροφορίες οδήγησης. Στην Ευρώπη, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με δύο κινητήρες V6 diesel ισχύος 231 και 286 ίππων. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και εκδόσεις με κινητήρα V6 βενζίνης (340 ίππων) και V8 turbodiesel (421 ίππων). Οι κινητήρες TDI των 231 και 286 ίππων έχουν ροπή που φτάνει τα 500 και 600 Nm αντίστοιχα. Ο βενζινοκινητήρας TSI έχει ροπή που φτάνει τα 450Nm, ενώ ο V8 φτάνει την εντυπωσιακή επίδοση των 900Nm. Η Volkswagen θα προσφέρει το Touareg με νέο plug-in υβριδικό κινητήρα συνολικής ισχύος 367 ίππων, αρχικά στην αγορά της Κίνας. Το νέο Touareg θα διαθέτει στάνταρ το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION και συνοδεύεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Το νέο Touareg είναι από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο, γεγονός που οφείλεται και στην πληθώρα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού. Το σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης/μποτιλιαρίσματος (Traffic Jam Assist) με παραμέτρους ελέγχου διέλευσης από σημεία μειωμένου πλάτους λόγω έργων (Roadwork Lane Assist), ενεργοποιεί τις λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης. Ενα ακόμα σύστημα που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο Volkswagen, είναι και το σύστημα νυχτερινής όρασης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή