Νέοι οικονομικοί και αποδοτικοί κινητήρες από την Peugeot

Νέοι οικονομικοί και αποδοτικοί κινητήρες από την Peugeot

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
H Peugeot εναρμονιζόμενη πλήρως με τις νέες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2, υιοθετεί σε όλη τη γκάμα της νέους κινητήρες προδιαγραφών Euro 6.2, νέα κιβώτια ταχυτήτων 6 και 8 σχέσεων, μηχανικά και αυτόματα, αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και αυξημένες ιπποδυνάμεις. 

 
Η ανανέωση αυτή διατηρεί την Peugeot στην κορυφή από πλευράς επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου / χαμηλών εκπομπών ρύπων. Έτσι, σε συνδυασμό με το design, την εργονομική θέση οδήγησης Peugeot i-Cockpit®, τη συνδεσιμότητα και τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας στην οδήγηση (ADAS), τα αυτοκίνητα Peugeot είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να προκαλούν όλες τις αισθήσεις και να προσφέρουν μια καλή οδηγική εμπειρία.

 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.2 PureTech Turbo προδιαγραφών Euro 6.2. Κόμπακτ και ισχυρός – με ιπποδύναμη 110hp και 130hp.  

Ο 1.2 PureTech Turbo της Peugeot αναδείχθηκε «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2018» στην κατηγορία του (1.0 -1.4 λίτρα). Η βράβευση αυτή είναι η τέταρτη συνεχόμενη (2015 – 2016 – 2017 – 2018) για ένα απόλυτα πετυχημένο μηχανικό σύνολο και απονέμεται κάθε χρόνο από τη διεθνή ομάδα καταξιωμένων δημοσιογράφων του Engine Technology International Magazine.
 
Ο ακόμα πιο sport χαρακτήρας της γκάμας κινητήρων Euro 6.2 αναδεικνύεται μοναδικά απο την Peugeot με τους νέους κινητήρες βενζίνης 1.6 PureTech με ιπποδύναμη 180HP και 225HP,  αποκλειστικά διαθέσιμους σε  συνδυασμό με το νέο αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο EAT8. Το νέο κιβώτιο είναι σχεδιασμέμο για γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χάρη στον νέο επιλογέα Shift & Park by wire και τα paddles στο τιμόνι, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα τιμές κατανάλωσης καυσίμου αντίστοιχες ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

 
Εντελώς νέος είναι ο δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας diesel 1.5 BlueHDi Euro6.2 με 100 και 130 ίππους, ο οποίος διαθέτει ένα ακόμη πιο αποτελεσματικό σύστημα αντιρύπανσης. Έτσι, τόσο σε συνδυασμό με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8, εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή