ΠΡΟΣΩΠΑ

Πρόσωπα

prosopa-2143303

Ο Μπίλι Νέιμ (φωτ.), καλλιτέχνης, φίλος του Αντι Γουόρχολ και μόνιμος φωτογράφος του θρυλικού Factory, το οποίο ο Γουόρχολ χρησιμοποιούσε τη δεκαετία του ’60 ως εργαστήριο αλλά και ως τόπο συγκέντρωσης των φίλων του, πέθανε χθες σε ηλικία 76 ετών. Την είδηση επιβεβαίωσαν οι υπεύθυνοι της γκαλερί Milk της Νέας Υόρκης όπου είχε παρουσιαστεί έκθεση με φωτογραφίες του Νέιμ το 2014. Ο Νέιμ είχε διακοσμήσει το Factory με αλουμινόχαρτο και ασημένιο χρώμα, γι’ αυτό και αρχικά είχε ονομαστεί «The Silver Factory» («Το ασημένιο εργοστάσιο») και φυσικά φωτογράφισε όλους τους καλλιτέχνες που πέρασαν από εκεί, από τον Μπομπ Ντίλαν και τον Λου Ριντ μέχρι τη μούσα των 60s Nico.

(…) Η ομοιότητα δεν είναι καθόλου προφανής και οι κληρονόμοι του Τζιάνι Βερσάτσε αρνούνται να δώσουν τη συγκατάθεσή τους, όμως ο Αντόνιο Mπαντέρας είναι αποφασισμένος να υποδυθεί τον Ιταλό σχεδιαστή στη νέα βιογραφική ταινία του Δανού σκηνοθέτη Μπίλι Ογκουστ. Το φιλμ παρακολουθεί τη ζωή του Βερσάτσε από τα πρώτα χρόνια της ζωής του στην Καλαβρία έως τη δολοφονία του στο Μαϊάμι. Προς το παρόν, ο Μπαντέρας σπουδάζει… μόδα στο πανεπιστήμιο Central Saint Martins. «Δεν θα σταματήσω να κάνω ταινίες», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του, «όμως υπάρχουν και άλλα πράγματα στη ζωή που με ενδιαφέρουν».

(…) Μετανιωμένος έπειτα από 29 χρόνια εμφανίστηκε ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Τόνι Σβαρτζ, ο οποίος συνέγραψε τη βιογραφία του Ντόναλντ Τραμπ «The Art of the Deal» το 1987. Το βιβλίο είχε παραμείνει στη λίστα των μπεστ σέλερ των New York Times σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο. Ο Σβαρτζ δήλωσε ότι νιώθει τύψεις που παρουσίασε μια θετική όψη του επιχειρηματία και τόνισε ότι η προεδρία του Τραμπ μπορεί να «οδηγήσει στο τέλος του πολιτισμού».

(…) Θύμα «βομβαρδισμού» ρατσιστικών σχολίων έπεσε η διάσημη κωμικός Λέσλι Τζόουνς στον λογαριασμό της στο Τουίτερ, με αφορμή τη συμμετοχή της στο γυναικείο καστ της νέας ταινίας «Κυνηγοί Φαντασμάτων» (Ghostbusters). «Πρέπει να μισείτε τον εαυτό σας για να βγάζετε τόσο μίσος», έγραψε η ηθοποιός απαντώντας στα κακοήθη σχόλια.