ΣΤΙΛ

Άγχος στη δουλειά; Αντιμετώπισέ το!

agchos-sti-doyleia-antimetopise-to-2018144

Αυστηρά deadlines, περίεργες εργασιακές σχέσεις, μαύρη εργασία, φόβος απόλυσης, μη ικανοποιητική αμοιβή, υψηλές απαιτήσεις, έλλειψη συνεργασίας είναι μερικοί από τους λόγους που στις σύγχρονες επιχειρήσεις  οι εργαζόμενοι διακατέχονται από άγχος που τους κάνει τελικά μη παραγωγικούς.

Αν αυτή η πραγματικότητα «φωτογραφίζει» και τις δικές σου εργασιακές σχέσεις, δες πως μπορείς να αντιμετωπίσεις το εργασιακό άγχος.

Βάλε χρονοδιάγραμμα
Για να μην βγαίνεις εκτός deadlines πάρε μία ατζέντα όπου θα έχεις το χρονοδιάγραμμα σου και θα σημειώνεις την πρόοδο της δουλειάς σου. Κατέγραψε τις υποχρεώσεις σου και δες τι δεν πήγε καλά, ώστε να μην επαναληφθεί την επόμενη ημέρα.

Κοιμήσου
Προσπάθησε να έχεις ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου. Μην το παρακάνεις με τα ξενύχτια κι αν είναι δυνατόν τα σαββατοκύριακα αναπλήρωσε το χαμένο ύπνο της εβδομάδας με μεσημεριανή σιέστα.

Έχε μία ισορροπημένη διατροφή
Το να στέκεσαι όλη την ημέρα με σάντουιτς και καφέδες επειδή δεν προλαβαίνεις να φας στη δουλειά είναι λάθος. Προετοίμασε το ταπεράκι σου από το προηγούμενο βράδυ και έχε πάντα στην τσέπη σου ένα φρούτο.

Μίλα
Μοιράσου τα προβλήματά σου με τους συναδέλφους σου. Θα δεις ότι έχετε πολλά κοινά και μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε ομαδικά.

Μείωσε το φόρτο εργασίας
Εξήγησε τα προβλήματά σου στον προϊστάμενο σου και ζήτα του να μειώσει το φόρτο εργασίας σου. Μην φοβάσαι να διεκδικήσεις τα δικαιώματά σου.

Κάνε όμορφο το γραφείο σου
Στο γραφείο σου περνάς τον περισσότερο χρόνο της ημέρας σου, φρόντισε λοιπόν να είναι όμορφο. Διακόσμησέ το σύμφωνα με τα γούστα σου και φτιάξε ένα κολάζ από φωτογραφίες αγαπημένων προσώπων που θα βλέπεις και θα ξεχνιέσαι όταν το άγχος σε κυριεύει. 

Βρες ελεύθερο χρόνο
Για να μειώσεις το άγχος πρέπει μετά τη δουλειά να βρίσκεις μέσα στην εβδομάδα ελεύθερο χρόνο να ασχοληθείς με κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις όμορφα και χαλαρά. Όπως η γυμναστική, τα μαθήματα χορού ή το τζόκινγκ.