ΣΤΙΛ

Οι τροφές που υπόσχονται επίπεδη κοιλιά

oi-trofes-poy-yposchontai-epipedi-koilia-2033648

Μπορεί καθημερινά να περνούν χιλιάδες σκέψεις από το μυαλό σου, αλλά την περίοδο του καλοκαιριού υπάρχει μία που υπερτερεί όλων των άλλων: η εμφάνιση με μαγιό. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να ετοιμάζεσαι για την παραλία ή να προσπαθείς να μπεις στα εφαρμοστά σου ρούχα και να έρχεσαι αντιμέτωπη με τη φουσκωμένη κοιλίτσα.

Το φούσκωμα είναι επώδυνο, δυσάρεστο και σίγουρα ‘δολοφόνος’ της αυτοπεποίθησής σου και τα αίτια που το προκαλούν είναι πολλά, όπως υπερβολικό φαγητό, ορμονικές διακυμάνσεις και αφυδάτωση. Ο πιο εύκολος τρόπος για να το νικήσεις είναι να αρχίσεις να τρέφεσαι καλύτερα. Να είσαι σίγουρη ότι υπάρχει μία ολόκληρη λίστα τροφίμων που μπορούν να σε βοηθήσουν να το επιτυχείς.

Μπανάνες

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε νάτριο αποτελούν τη χειρότερη επιλογή όταν έχεις φούσκωμα, αφού το νάτριο προκαλεί κατακράτηση υγρών. Το κάλιο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των αποτελεσμάτων που έχει το νάτριο στο σώμα, γι’ αυτό ενσωμάτωσε στη διατροφή σου τροφές πλούσιες σε αυτό το συστατικό. Οι μπανάνες είναι γεμάτες με κάλιο!

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια αποτελούν το τέλειο βραδινό αν πρόκειται να βγεις την επόμενη ημέρα στην παραλία. Θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις τις τοξίνες από τον οργανισμό σου και θα βελτιώσουν τη λειτουργία των νεφρών.

Αγγούρια

Τα αγγούρια περιέχουν κερκετίνη, ένα αντιοξειδωτικό που δρα κατά του πρηξίματος. Η κατανάλωσή τους θα σε βοηθήσει να μειώσεις το φούσκωμα που νιώθεις στο στομάχι σου.

Γκρέιπφρουτ

Η κατακράτηση υγρών αποτελεί την κύρια αιτία φουσκώματος κι αυτό το θρεπτικό φρούτο θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από τα περιττά υγρά.

Γιαούρτι

Τα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι βοηθούν στη ρύθμιση του πεπτικού συστήματος, προλαμβάνοντας το φούσκωμα.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι θαυματουργό, αφού επιταχύνει τον μεταβολισμό σου, προκαλώντας ταχύτερη πέψη. Αν προσπαθείς να απαλλαγείς από το φούσκωμα, βεβαιώσου ότι πίνεις αρκετό ζεστό πράσινο τσάι. Το παγωμένο τσάι μπορεί να προκαλέσει σπασμούς στο πεπτικό σύστημα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει περισσότερο πόνο.

Ακτινίδια

Την επόμενη φορά που θα αισθανθείς πρησμένη μετά από ένα μεγάλο γεύμα, φάε ένα μικρό κομμάτι από αυτό το νόστιμο φρούτο και το ένζυμο ακτινιδίνη, που περιέχει, θα βοηθήσει στην διάσπαση των πρωτεϊνών, με αποτέλεσμα την ταχύτερη πέψη.