Σουρεαλιστική αισθητική και έμπνευση από το έργο του David Lynch για τη νέα καμπάνια του οίκου μόδας Kenzo

Σουρεαλιστική αισθητική και έμπνευση από το έργο του David Lynch για τη νέα καμπάνια του οίκου μόδας Kenzo

47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από το έργο του David Lynch άντλησε έμπνευση ο οίκος μόδας Kenzo για την καμπάνια Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014. Μέχρι στιγμής ο οίκος έχει κυκλοφορήσει ένα βίντεο, μία φωτογραφία και μερικά GIFs, αλλά έχει ως στόχο να αποκαλύπτει κι άλλα καθημερινά στο Kenzine. Κόκκινα δωμάτια, κουνελότρυπες και απειλητικά pop art στοιχεία είναι μόνο μερικά από όσα απαρτίζουν τη σουρεαλιστική αισθητική του βίντεο.

Είναι η τρίτη σεζόν που οι καλλιτεχνικοί διευθυντές του Kenzo, Carol Lim και Humberto Leon ένωσαν τις δυνάμεις τους με τους Maurizio Cattelan, Pierpaolo Ferrari και Micol Talso από το Toilet Paper Magazine. «Καθώς αυτή είναι η Τρίτη συνεργασία μας, ψάχναμε τρόπους για να εξελίξουμε τα παλιά concept σε κάτι διαφορετικό, χωρίς όμως να ξεφεύγει από το πνεύμα του Kenzo και του Toilet Paper. Δεδομένου ότι η συλλογή είναι εμπνευσμένη από τον David Lynch, ήταν φυσικό για εμάς για ενσωματώσουμε μερικά από τα συναισθήματα που βιώνουμε όταν βλέπουμε τη δουλειά του» σχολίασε ο Carol Lim, αναφερόμενος στην καμπάνια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή