ΣΤΙΛ

Το πολλαπλό είδωλο της Gwyneth Paltrow

Η Max Factor, 100 χρόνια από τη δημιουργία του πρώτου της foundation, γιορτάζει την πορεία της στον χώρο της ομορφιάς με μία λαμπερή καμπάνια και ένα φιλμ με τέσσερις γυναίκες-σύμβολα. Την Audrey Hepburn από τη δεκαετία του ’50, τη Brigitte Bardot του ’60, τη Farrah Fawcett του ’70 και τη Madonna στα 80’s.

Η εταιρεία ζήτησε από τη Gwyneth Paltrow να ενσαρκώσει τους ρόλους, μεταφέροντας τη λάμψη των τεσσάρων χαρακτήρων από διαφορετικές δεκαετίες και ως λαμπερή εκπρόσωπος του παρόντος να μας ταξιδέψει με επιτυχία στο παρελθόν.

Tο μικρής διάρκειας video της καμπάνιας ξεκινάει από τα 50’s και η 42χρονη star υποδύεται την πιο όμορφη γυναίκα της δεκαετίας, Audrey Hepburn, στον ρόλο της στην ταινία “Breakfast at Tiffany’s”.

«Είναι ένα πολύ κλασικό, ρετρό και όμορφο look», λέει χαρακτηριστικά η πρωταγωνίστρια και φυσικά δεν θα μπορούσε να είναι κάτι διαφορετικό, καθώς η Holly Golightly της ταινίας αποτελεί μία από τις πιο χαρακτηριστικές γυναικείες φιγούρες της μεγάλης οθόνης, αλλά και πρότυπο ομορφιάς.

Τα γατίσια μάτια, τα ροδαλά χείλη και το χαρακτηριστικό χτένισμα ήταν τα στοιχεία που έπρεπε να αντιγράψουν οι make-up artists, αλλά η Gwyneth Paltrow έπρεπε να μεταφέρει τη λάμψη του χαρακτήρα, αυτή την εικόνα που δύσκολα ξεχνάς.
Έτσι, η beauty ομάδα της Max Factor δημιούργησε ένα μακιγιάζ με έντονο βλέμμα και μία ιδιαίτερη εμφάνιση που σίγουρα κάνει εντύπωση.
Παράλληλα, οι στιλίστες κινήθηκαν πολύ κοντά στο στιλ της Hepburn στην ταινία. Το ύφος και το beauty look της Paltrow συνδυάστηκε με ένα μικρό μαύρο φόρεμα -το χαρακτηριστικό Little Black Dress- και αληθινά κοσμήματα «που κάνουν τα πάντα να φαίνονται λίγο πιο αστραφτερά και λαμπερά».

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΕΙΡΗΝΗ ΣΙΔΕΡΗ