ΣΤΙΛ

10 θεραπευτικές χρήσεις των βότανων για την υγεία σας

10-therapeytikes-chriseis-ton-votanon-gia-tin-ygeia-sas-2044523

Λένε πως για κάθε χάπι που συνταγογραφούν οι γιατροί υπάρχει και το αντίστοιχο βότανο που το αντικαθιστά. Όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται αυτό για ορισμένες ασθένειες, τα γιατροσόφια της γιαγιάς με τη χρήση βοτάνων μπορούν να είναι θεραπευτικά για διάφορες παθήσεις και συχνές ασθένειες ενώ μπορούν να μας βοηθήσουν να καλυτερεύσουμε την καθημερινότητά μας. Εκμεταλλευτείτε τα οφέλη που έχουν να προσφέρουν τα βότανα στον οργανισμό σας, πάντα, βέβαια, σε συνεννόηση με τον γιατρό σας.

1. Τζίντζερ για τις ναυτίες: Οι ειδικοί συνιστούν το τζίντζερ για τις ναυτίες αλλά και την αδιαθεσία, ενώ δίνεται για τα ίδια συμπτώματα και σε ασθενείς που κάνουν χημειοθεραπεία. Μπορείτε να το καταναλώσετε προληπτικά, πριν την ναυτία, πριν μπείτε στο πλοίο ή στο αεροπλάνο σε μορφή τσίχλας αλλά και όταν ήδη αισθάνεστε άσχημα σε μορφή τσαγιού.

2.Χαμομήλι για τον ύπνο: Δεν υπάρχουν πολλές επιστημονικές έρευνες που να αποδεικνύουν τα οφέλη του χαμομηλιού στον ύπνο, όμως παραμένει εδώ και πολλά χρόνια το πιο δημοφιλές βότανο που χρησιμοποιείται για την αϋπνία. Φτιάξτε ένα ζεστό τσάι χαμομήλι πριν κοιμηθείτε.

3.Τζίνσενγκ για ενέργεια: Σύμφωνα με τους ειδικούς το τζίνσενγκ καταπολεμά την κούραση για αυτό χρησιμοποιείται ως βασικό συστατικό σε πολλά ενεργειακά ποτά αλλά και σε κάψουλες.

4.Γλυκόριζα για τον πονόλαιμο: Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η γλυκόριζα έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί να μας ανακουφίσει από τον πονόλαιμο. Μπορείτε να το βρείτε στην αγορά σε μορφή τσαγιού.

5.Τσουκνίδα για την πιτυρίδα: Η τσουκνίδα δεν είναι μόνο ένα αντιφλεγμονώδες βότανο αλλά βοηθάει και αποδεδειγμένα στην αντιμετώπιση της πιτυρίδας. Χρησιμοποιήστε σαμπουάν και προϊόντα για τα μαλλιά που περιέχουν τσουκνίδα για να δείτε αποτελέσματα.

6. Φύλλα μαύρου τσαγιού για γερή καρδιά: Μπορεί να μην έχουν γίνει πολλές έρευνες που να συνδέουν το μαύρο τσάι με την μείωση καρδιαγγειακών παθήσεων, όμως οι επιστήμονες συνιστούν να πίνουμε μια με δύο κούπες την ημέρα.

7.Λεβάντα για το άγχος: Μελέτες που έγιναν για τα οφέλη της λεβάντας έδειξαν ότι μπορεί να μας χαλαρώσει και να μειώσει την ένταση και το άγχος. Χρησιμοποιήστε έλαια, λοσιόν αλλά και λεβάντα σαν αρωματικό χώρου για να αισθανθείτε αμέσως πιο χαλαρές.

8. Κανέλα για το σάκχαρο/διαβήτη: Οι επιστήμονες συνιστούν την κανέλα στην προσπάθεια να ελέγξουμε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και σε όσους έχουν διαβήτη. Η κανέλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μαγειρική σαν μπαχαρικό αλλά υπάρχει και σε μορφή κάψουλας.

9. Μάραθο για τη δυσπεψία: Οι γιατροί συνιστούν το μάραθο για να αντιμετωπίσετε το φούσκωμα και τη δυσπεψία. Χρησιμοποιήστε το είτε σε μορφή τσαγιού είτε σε κάψουλα.

10. Μέντα για τον στομαχόπονο: Η μέντα μπορεί να σας ανακουφίσει από πόνους στο στομάχι, να σας χαλαρώσεις ενώ είναι και διουρητική. Το τσάι μέντας είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να την καταναλώσετε όταν αντιμετωπίζετε τέτοια προβλήματα.