ΣΤΙΛ

Πώς θα καταπολεμήσετε το άγχος

pos-tha-katapolemisete-to-agchos-2045134

Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει αισθανθεί άγχος έστω και μια φορά στη ζωή του. Είναι μια συναισθηματική και σωματική έκφραση του ανθρώπου στον κίνδυνο. Δεν είναι όμως συνήθως οι μεγάλοι κίνδυνοι που μας κάνουν να αγχωνόμαστε αλλά μικρές σκέψεις που κάνουμε ασυναίσθητα για το μέλλον, όπως το ότι θα αργήσουμε να πάμε στο γραφείο ή ότι χάσαμε τα κλειδιά του σπιτιού.

Οι γιατροί συνιστούν να μην αγχωνόμαστε αλλά δυστυχώς πρόκειται για μια αντίδραση του οργανισμού και του εγκεφάλου μας που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από το άγχος; Ακολουθήστε τα παρακάτω έξυπνα tips που σίγουρα θα σας ηρεμήσουν άμεσα.

1. Γελάστε! Το γέλιο μπορεί να μειώσει το άγχος σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες,  για αυτό την επομένη φορά που θα αγχωθείτε για κάτι σταματήστε και γελάστε. Δείτε ένα αστείο βίντεο ή μια φωτογραφία και χαλαρώστε!

2.Αρωματοθεραπεία: Το μπλε, το πράσινο και το μoβ είναι χρώματα που ηρεμούν για αυτό βάψτε τους τοίχους του σπιτιού ή του γραφείου σας χρησιμοποιώντας την παλέτα των χρωμάτων που σας μειώνουν το άγχος.

3.Ακούστε το αγαπημένο σας τραγούδι! Ένα τραγούδι μπορεί να σας φτιάξει την ημέρα και ίσως το έχετε ήδη διαπιστώσει αρκετές φορές. Αν κάθε φορά που αγχώνεστε ακούτε το τραγούδι που σας κάνει να χαμογελάσετε τότε σίγουρα θα απαλλαγείτε από τις αρνητικές σκέψεις.

4.Αποσυνδεθείτε! Βγάλτε τον υπολογιστή από την πρίζα και ό,τι άλλο σας αποσπά την προσοχή. Ξαπλώστε και προσπαθήστε να μην σκέφτεστε τίποτα. Αν αυτό δεν βοηθήσει ένα ζεστό μπάνιο με ένα αρωματικό αφρόλουτρο σίγουρα θα λειτουργήσει!

5.Γυμναστική και διαλογισμός: H yoga μπορεί να βοηθήσει ακόμα και πόσους πάσχουν από διαταραχές άγχους για αυτό ακόμα κι αν δεν έχετε χρόνο να παρακολουθήσετε ένα μάθημα yoga προσπαθήστε να κάνετε μερικές ασκήσεις στο σπίτι.

6.Σωστή διατροφή: Οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β και ωμέγα-3 λιπαρά που ενισχύουν την καλή ψυχική υγεία και μας δίνουν τα εφόδια και την ενέργεια να διαχειριστούμε καλύτερα δύσκολες και αγχώδεις καταστάσεις.